Hey Pokernet,
Jeg har problemet med at jeg har købt Football Manager 2011 via. steam, da min primære bærbar er ude drift pt.
Den bærbar jeg bruger nu har ikke CD-Rom drev i sig, så derfor købte jeg det via Steam. Jeg har så hentet det ned og installeret spillet. Nu hvor jeg vil starte det op, kan jeg se under joblisten at spillet kører, men det starter ikke op.
Bærbaren jeg bruger nu er kun 10-11 tommer stor, og ved ikke om det er det som er problemet. Den har 1gb ram og en 1,8 ghz proccessor.
Nogle som ved hvad man kan gøre, eller er man bare doomede til ikke og kunne spille Football manager, hvor som helst og når som helst næsten? ;)
Football Manager 2011 problemer.
08-04-2011 19:18
#1|
0
08-04-2011 20:02
#2|
0
Jeg tror desværre at din computer er alt for lille til at kunne trække FM11 :/
08-04-2011 20:10
#3|
0
I tidligere versioener har det kunnet lade sig gøre, hvis man kørte med en meget lille eller "skæv" skærmopløsning.
Der kunne man løse problemet ved at tilføje -small_screen -windowed til startup parametrene. Ved ikke om det stadig er supporteret eller hvordan dette gøres i Steam.
08-04-2011 20:19
#4|
0
Jeg er desværre ikke nogen stor technical wizard, men prøv at tjekke SI Games forum - her plejer at være svar på det meste:
community.sigames.com/forumdisplay.php/4-Football-Manager-Forums
gl - det er sgu et godt spil
08-04-2011 23:29
#5|
0
Jeg tror desvære også at PCen er lige i underkanten.
Men som loffe...tjek SI eller alternativt www.thedugout.net/
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!