Jeg i har i et par år ikke spillet Football Manager.
Men nu må den galskab stoppe.
Da jeg desværre ikke har mulighed for at komme ud af døren i dag og købe det fysisk. Er der så mulighed for at man kan købe og downloade fuld version på nettet?
Eller hvordan foregår sådan noget? Smid evt. godt link til hjemmeside.
Er lidt ny på det område :)
Ser frem til at høre fra jer :) god jul.
Football Manager 2015
Det er vist muligt via steam
Du kan købe det via Steam. Fungerer perfekt :) Det er i øvrigt et pisse fedt spil. Vink farvel til din weekend ;)
@Academy.
Er det så den fulde version man køber der?
Og hvad er evt. forskellen på det man kan hente via Steam, og så hvis man køber det fysisk i butik?
Ja det er den fulde version. Den eneste forskel er at du ikke får et cover med en skive i
Jeg købte mit online på oneplay.com tror jeg det hed. Så får du tilsendt en produktkode, som du taster ind i Steam. Så downloader du, og spiller bare direkte.
Mange tak for de hurtige svar.
Jeg laver lockdown og dukker først op igen Mandag :)
Oneplay.com er billigere end Steam! Så køb spillet derigennem og indtast koden i Steam og wupti :) Enjoy!
Hvis du kan smide et godt link til hvor jeg kan spille dette legendariske spil, så smid det gerne op :)
chmpen85 skrev:
Cm01/02 er det vi spiller
Unge nu til dags.
Championship Manager 97/98!!
Synes alle de gamle har høj klasse også :)
Men findes der link hvor man kan spille det fra?
Du smider om dig med super fede spil fra tidernes morgen :)
Men hvor er link McKiki? ;)
Det er lid sjovt DBL. Prøv at søge premier league manager 97 download i Google. ;D så kommer du til en POkernet tråd, som linker til en pokernet tråd..som linker til en pokernet tråd ;D
Og tryk så på gamewin linket.
www.gameswin.org/gameen.php?id=1038
Cool thanks.
Er lidt Pc-newbie. Men kan se det er en Rar fil? skal man ikke bruge et program til at udpakke disse filer?
Never mind :)
Kan godt huske man skal downloade winrar for at udpakke disse filer nu :)
:) Okay brug i stedet 7-zip. Generelt hurtigere.
www.7-zip.org/download.html
Har lige hentet PM97
Men grafikken er godt nok ringe.
Har du et hint til det McKiki?
Der er noget med at man kan højreklikke på ikonet på skrivebordet, og gå ind og finde noget hvor der står Windows 7 (hvis du har det) kompatibelt. eller noget i den stil.
Jeg kan dog ikke huske det. Det er 2 år siden jeg spillede det sidst, og jeg har lige fået købt mig en ps4, så tiden er knap til alt andet.
Hint: spillet er fra 1997
Guide her til taktik, roller samt tilhørende opgaver
community.sigames.com/showthread.php/375632-Pairs-amp-Combinations-The-Complete-Series-
McKiki skrev:
Eller endnu bedre
premier league manager 97!!!!!
Eller "The Manager" 1990til Amiga
Ultimate soccer 98 står stadig som det bedste manager spil her 16 år efter ;)
Det her er det bedste spil. Kan pn finde det til mig, fra et troværdigt sted?
Må squ prøve her når jeg er ved en computer
www.old-games.com/download/4711/it-s-a-funny-old
øv den siger spillet ikke kan køre på min masine, bruger windowss 8. har prøvet at skifte til at køre en ældre verision af windows men virker ikke.
der står bare "denne app kan ikke køre på din pc" :(
Nogen der ved hvad man kan gøre
CM 01/02 har en dedikeret fanside der hvert år opdaterer spiller/klubdatabase. Det er verdensklasse.
Catala skrev:McKiki skrev:
Eller endnu bedre
premier league manager 97!!!!!
Eller "The Manager" 1990til Amiga
Det spillede jeg trods alt ikke.
Tilgengæld:
Paperboy på commadore 64 ;D