Jeg har lige købt det og er startet en sæson med FC Midtjylland. Men hold nu kæft det går langsomt mand!
Jeg har 8 gb ram, en i5 processor og en ssd disk, normalt kan jeg spille alle spil uden problemer, men det her går sku for langsomt. Jeg har spillet i snart 2 timer og jeg er ikke engang kommet til min første kamp endnu, det tager en evighed for den at simulere dagene.
Jeg prøver at starte en ny sæson op med kun den danske liga, og hvis ikke det hjælper, så ryger spillet i skraldespanden.
Edit.
For helvede det spil er lort! Nu er jeg endelig kommet frem til registrering af truppen til uefa kval, men når jeg vil vælge en spiller til så bliver alle ikonerne grå og den eneste måde at komme videre på er ved at trykke auto udvælgelse.
Og så lukkede spillet ned med meddelsen "out of memory" Kæft noget sigøjner pis.
Endiu en edit.
Jeg har endelig fået spillet til at køre ordentligt nu.
Jeg googlede lidt og kunne så at andre havde samme problemer med hastighed, og dem der hvde problemer kørye typisk med en 32-bit windows, hvilket var den version jeg havde.
Så jeg bestemte mig for at formatere min computer og installere en 64 bit windows istedet for, og det hjalp på problemet. Det køre helt perfekt nu og den simulere dagene på sekunder i stedet for minutter nu.
Redigeret af Polen d. 17-11-2017 07:12