For lidt value, for mange chefer i PLO+200!!

#1| 0

Hej PN.

Jeg har i den sidste lille måneds tid været reg på bossens PLO 100, 200, 400 borde (enkelte skud på højere limits, men har været som short og har været -EV)

Jeg bruger ikke nogen form for hjælpemider, som pokertracker eller lign. men har været brandvarm hovedsageligt de første uge/14 dage og renset rimelig pænt af især på PLO 200 bordene som jeg har multitablet 2-4 af gangen.
Problemet i det lange løb er jo, at man kommer til at spille de selvsamme dygtige regs (fishfork, SFFF, Longibro og RedShark, look2gd på lidt højere takster, for at nævne nogle få) og sidde og bytte $$ med dem.

Man finder obv af og til en enkelt fisk eller 2, men i længden er der ikke meget value at hente.
Jeg er nu begyndt at spekulere over, hvordan fanden man finder noget mere value på disse stakes. Er tableselection vejen frem? Eller rykker man ned i limits og renser af?
Interessen omkring PLO stiger og stiger og spillet bliver der af sværere og sværere at slå.

Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle af PNs tanker om hvordan man finder mer' value i spillet, specielt hvis der sidder nogle regs med nogle gode input :-)

Beklager den lange smøre, fyr løs!

17-09-2010 20:49 #2| 0

Helt enig- glæder mig til at høre hvad folk har at sige! Der kommer flere og flere bumhunters, som bare sidder og venter, der ikke gider at spille mod hinanden !

17-09-2010 21:01 #3| 0

Altså hvis du er seriøs med poker, er det helt væk kun at have penge på et site.
Se at få sat penge ind på miniumum fem sites, så du altid kan finde de bedste games.
Prøv fx. Entraction, Ongame, Ipoker og Ladbrokes, så skulle det være nemmere at finde
de gode spil.
Men altså man kan lige så godt vænne sig til, at spillene er blevet markant hårdere det sidste år og at det kun vil blive værre

17-09-2010 21:08 #4| 0

Masser af fisk på PLO200+ rundt omkring. MASSER!

Med al respkt OP. Dit spørgsmål er måske ikke så svært at svare på: Du spiller på et lille site og du klager over for få fisk. Fair nok, hvis spillene på Boss er tørre. Men Boss'en er det eneste netværk derude? Du har aldrig hørt om Party, Entraction, Everest, Ongame, Ipoker (og stars/FTP/CEREUS hvis skat ikke et et issue)

Du stiller dig vel heller ikke op uden foran Kvickly og spørger folk om hjælp til at finde et supermarked, eller? ;)

17-09-2010 21:33 #5| 0

@ BuGaa / HolchKnudsen

Jeg synes jeg havde overvejet mulighederne for øget value, men nogle gange kan man jo ikke se skoven for bare træer, også derfor jeg efterlyste ligemænd der kunne komme med en øjenåbner! :)

@ HolchKnudsen

Desuden er jeg helt enig i at der er masser af fisk i PLO200+. Og lige for at lire den lidt, så tror jeg også sådan en som Mermaids Søren Touborg gerne vil have bare nogle af hans oplæg tilbage ;), men problemet opstår når man grinder en 4-6 timer om dagen. I sådan en tidsperiode vil action på nogle tidspunkter begrænse sig så meget, at der kun sidder regs og venter (og ja, sikker på grund af det lille netværk) og man er der jo også for at logge nogle hænder, så man sætter sig og bytter nogle dolls.

Men ellers er bumhunting vejen frem på de forskellige netværks? :-D

Desuden havde jeg egentlig fået et indtryk af, at du spillede noget højere takster Holch? Eller er det fordi fiskene befinder sig på PLO200+ bordene? :-D

17-09-2010 21:38 #6| 0

Boss er efterhånden blevet ret bumhunter og reg-baseret. Der er dog til tider nogen kæmpe fisk, men de fleste af dem jeg har set er på 5/10 og højere.

Vil klart anbefale dig at du spreder din bankroll som nævnt, og eventuelt prøver at sprede dit spil på iPoker,Ongame,Everest,Party og lignende, så slipper du også for at sidde og bruge halvdelen af din tid til at grinde på at finde spillene.

17-09-2010 21:50 #7| 0

@ Drenge

Nu antager jeg at I selv har en rulle på mange af de sites der bliver nævnt.
Ved I så hvem I vil ind og spille på hvert enkelt site når I skal grinde? Altså noter med navne fra hvert enkelt netværk f.eks?

17-09-2010 22:10 #8| 0

@MrBrown91

Man finder som regel ret hurtigt ud af hvem der er regs og egentlig er gode spillere på de takster man spiller.

Jeg laver noter på alle typer af spillere. Både dårlige, gode, nits, shortstackers og ja alt i alverden og hvad deres generelle spændende tendenser og historik er.

17-09-2010 22:16 #9| 0

Jeg har paa det sidste koert en masse coaching sessions (PLO 200+) med folk paa ongame, entraction, ipoker, unibet osv. Der er da nogle dygtige regs, men at sige at der ikke er masser af fisk er hul i hovedet.

Folk spiller generelt helt ad helvede til, for at sige det mildt.

17-09-2010 22:26 #10| 0

@ Martin

Det kræver vel at man mere eller mindre er konstant aktiv på de forskellige netværks, aight?
Desuden gør jeg mig mine tanker om at splitte min rulle op, da jeg ikke spiller med særlig stram BRM. Hvis jeg skal oprette mig på 5+ forskellige netværks vil jeg kun have 5-10 oplæg or so, det ville jo være idioti. Men så er der vel ikke andet for end at rykke ned i limits.

@pokerheh

Kommer lige lidt uden for topic, men kunne godt være intra i at høre lidt mere om dit coaching? Tror p.t. jeg kunne have godt af at sparre lidt med en eller flere der er dygtigere end mig, da jeg har donket en stor del af min rulle væk de sidste par dage mod dygtige regs.
Pris? Og hvordan fungerer det? :)

17-09-2010 22:27 #11| 0

MrBrown91

Jeg spiller ikke højere. Jeg gik stort set busto i maj/juni og har været ned og vende på PLO100. Jeg måtte næsten ned på PLO50.

17-09-2010 22:44 #12| 0

@ Holch

Know the fucking feeling!! Har 2 gange bustet +10k. euro ruller og ens løg kravler så pisse langt op i maven.

Begge gange har jeg holdt en længere pause og har så tilfældigigt når jeg har fået rakeback (800ish euro) ville logge et par hænder, som er endt i de vildeste raketter og BOM, 5 dage efter står der +10k. euro. Efterfølgende spiller jeg nogenlunde even i noget tid, indtil rullen langsomt svinder ind igen. Det ender altid med et beskedent cashout og en tiltsession på for høje takster som Hougaard, look2gd eller SambuccaSam (bossen) nyder godt af.

Lad os se hvad det ender med d. 1 okt. :-D

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar