Forfærdelig Full Tilt service

#1| 0

For en uges tid siden oprettede jeg en konto på Full Tilt, satte penge ind og spillede lidt. Senere på dagen valgte jeg at trække pengene ud, da jeg ikke rigtig brød mig om deres software.

Det var så her at problemerne begyndte.

Først blev jeg nægtet udbetaling og min konto blev lukket indtil at jeg havde sendt billede af kørekort, visakort samt en regning.

Da jeg gjorde dette gik der et godt stykke tid, hvorefter at de skrev at billederne af mit visa samt kørekort var for store. (wtf?)

Jeg sendte dem derfor nye billeder samt et billede af mit pas.

De svarede så et stykke tid senere at de havde modtaget billederne, men at efterforskningen ville tage et stykke tid (?) Troede at det var ganske standard.

Først i dag efter adskillige rykkere åbnede de min konto, dog uden at de havde udbetalt mine penge, som jeg oprindeligt havde bedt om.

Jeg spillede derfor en lille smule og bedte derefter om en udbetaling. Denne blev dog afvist og adgangen til min konto blev endnu engang spærret.

Så nu skal jeg åbenbart starte forfra med at maile til dem osv.

Jeg synes at det er utroligt frustrerende at sådan en stor spiludbyder i den grad pisser på deres kunder.

Er der nogen af jer, der har oplevet noget lignende?

09-09-2010 23:05 #2| 0

Det klamme er du får muligheden for at drøsse de penge du evt har sat ind med andres Visa, men når du er færdig med at spille vil de se ID

09-09-2010 23:07 #3| 0

hvad er der galt med softwaren?

09-09-2010 23:09 #4| 0

Softwaren er jo awesome, men deres support er den værste på markedet, den er sååååå ringe!

10-09-2010 00:01 #5| 0

Seriøst. Skrev de, at billederne var for store?? :-/

10-09-2010 02:49 #6| 0

@ A-Rod

Mon ikke det var filerne, der var for store/fyldte for meget...

@ OP

Forstår slet ikke, at du ikke kan li' deres software - synes den er den bedste overhovedet på markedet.

10-09-2010 09:34 #7| 0

@Bobby Olsen
Da jeg forsøgte at sætte penge ind blev min konto straks lukket.


@Humseper
Jeg har stadig ikke fået genåbnet min konto, da de ikke vil godtage min adresseverificering.
Så ja, deres support er utrolig langsom og dårlig.

Det værste er næsten at man skriver spørgsmål og forklarer. Det eneste man opnår er, at man cirka tre dage senere får den samme standard mail som man ikke kan bruge til noget...

10-09-2010 10:14 #8| 0

Det er ufatteligt, at de ikke har folk ude, der læser de topics her (2+2 hovedsagligt), så de kan fucking fatte at forbedre deres elendige support.

Forstår ikke at det kan tage op til en uge, om at få svar på nogle simple spørgsmål bare.

Humseper: boycut FullTilt, når du får dine penge. Det har jeg gjort.

10-09-2010 11:44 #9| 0

Är skitkasst även på svenska forum.
Deras representanter har inte vart online på Sveriges största pokerforum sen förra hösten.
Ändå är dom bland forumets "Forumpartners"!!?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar