Jeg sad og obseveret en kammerat spille 50$ rebuy på Fortune her til aften, da de var 3 spillere tilbage, sad der to spillere der chipdumpede og spillede sammen, så det hang ud af skærmen.
I deres HU kamp gik de all in blindt hver gang, og de havde tidligere chattet på fransk i chatten.
Min ven skriver så til deres live support:
"I will report 2 players for collusion, try to watch the hand history"
Svaret fra supporten er:
"Zumre: pls send email regarding these players
Zumre: with the tournament id, table id, hand id, nickname of the players, time date
Zumre: and it will be investigated
Zumre: Thank you for your query; if we can be of further assistance please don´t hesitate in contacting us.
Min ven skriver så følgende:
"hello. i will report 2 players for collusion, try to watch the hand history. it is multi tourney 50+5 dollar rebuy id: 25121190 it is "LOLY07" and "ERIKSSON""
Altså alle nødvendige oplysninger, så de ikke engang behøver at åbne softwaren for at kigge.
Fortune svarer:
"Your ticket has been submitted to our Poker Support (Eng) department, one of the
staff members will review it and reply accordingly. Listed below are details of
this ticket, you will need to use the ticket key listed below to update the
status of this ticket from web."
Umilbart giver den sidste besked ingen mening, og selve svarene for kundesupporten, om at det er spilleren der skal finde alle relevante id numre og ikke medarbejderen er ikke iorden.
Spilleren vil jo bare rapporterer to mistænkelige spillere, så andre ikke kommer ud for det samme og der mistes kunder i længden.
Men man mødes ikke ligefrem med en overdådig interesse for at slå ned på snydere, og man gider ikke alt besværet med at rapportere spillere hvis reaktionen ikke er imøde kommende.
Jeg har tidligere i samme turnering været ude for der var 13 deltagere, hvorfra 5 af dem kom fra samme lille by Oulu, med 20.000 indbyggerer.
Dengang måtte jeg også finde numre frem, men samme spillere har jeg senere hen set deltage i samme tour.
Fortune/Boss stram op!!
Fortune for collusion?
ufatteligt pokersider ikke snart tager sig sammen med deres support... Virkelig til grin, virker som om Betsafe og PokerStars er de eneste der har kundepleje i mente... ville instant stoppe hos fortune hvis det var mig!
Det er bare en bekræfting på at de har fået din mail, disse bliver sendt automatisk så du er sikker på de har fået din henvendelse... Er ikke noget svar fra support...
@alle !
Det er (desværre) standard supporten ved Boss som er placeret på Gibraltar som har besvaret denne sag.
Både Mermaid og Fortune yder personlig service, og det er no shit helt i top indenfor branchen vil jeg påstå.
Men det kræver at i henvender jer direkte og ikke går igennem Gibraltar.
Mvh
Kimo
Kan ikke se hvad der er så horribelt ved at de beder om turnerings og hand ID, hvorfor insistere så kraftigt på ikke lige at hjælpe dem på vej til at finde bandit-hænderne? Der er da heller ikke noget galt med den sidste besked, det jo bare auto-svar fra mail systemet om at du har fået en ticket. Tror umiddelbart kun PokerStars har organisation og software til at reagere så hurtigt som du efterspørger, og selv PS tror jeg ikke ville stoppe turneringen og insta-banne to spillere for collution uden lige at have kigget på et antal hænder og set om der var et mønster.
Som jeschrper skriver kræver det selvfølgelig ID, tidspunkt osv for at det kan lokaliseres. fraud afdelingen skal nok finde ud af om det der foregår er/har været reelt.
Ligeledes er det en standard ticket som fortæller, at sagen er modtaget og den vil blive gået igennem, sendt videre til den relevante afdeling som så tager sig af den.
Men når det er sagt, så ved de fleste vist at de kan være temmelige tunge at danse med i ny og næ.
/Kimo
OMG, hvad med at i selv strammer op?
No offense, men tror du at du bare kan "melde" 2 spillere og så kigger pokersiden deres sidste 200.000 hænder igennem for at lede efter mistænkelig adfærd?
Hvis man vil melde nogen for noget, så vedlægger man sgu da de beviser man har!
"Umilbart giver den sidste besked ingen mening, og selve svarene for kundesupporten, om at det er spilleren der skal finde alle relevante id numre og ikke medarbejderen er ikke iorden."
Selvfølgelig er det i orden og i øvrigt helt normal praksis. Det svar som du siger "ikke giver nogen mening" er jo bare et autosvar, som anerkender at de har modtaget mailen.
/Mikael
hvis du har deres chat, kan jeg oversætte for dig. pm...
det samme gælder hvis i andre har med les francais at gøre ^^
Jeg spiller en turnering. På bordet er en gut jeg kender godt samt 8 random donks. Humøret er højt og den bekendte og jeg sidder og gejler hinanden op. Det er en rebuy turnering, så vi giver den gas og sprøjter rebuys. Kollusion?
support is what it is and we are all trying to make it better and we are getting there. I think they have got better last months.
But as Kimo already stated use your own sites, (witch one it now might be) to contact and as many surley can state in here both Kimo and i are night animals so just buzz the MSN and we help out.
Cheers
anna
lol.
Supporten agerer vel helt korrekt i denne situation, og skal flames ???
Boss supporten er ikke verdens bedste, men giv dem lidt kredit !
på tide de gav mig lidt kredit i stedet....
...skal nok betale tilbage.
@DanTheMan
Er du gal i må tjene godt på fortune poker. Hold kæft hvor du slikker røv.
BobbyOlsen har da gjort det han skulle nemlig lokalisere tour id, nicks osv.
:O
PayMyBills Ja for du kan normalt nøjes med at løbe ned på politi stationen, og sige der er en der er blevet myrdet, hvorefter du går hjem, og lader dem om resten. De skal jo kun lede ALT igennem, hele verdenen!
Selvfølgelig skal man da skive Turny ID og gerne spesifikke hænder. Ellers bare sige fra kl hvad af de begyndte eller noget i dens til. Hvis ikke man kan give dem nogle oplysninger så det jo lidt svært for dem og klare sagen ;)
Kan virkelig ikke se hvad supporten har gjort galt her...
Nej syns heller ik supporten har gjort noget galt.
Det bare den måde Dantheman besvarer BobbyOlsen indlæg på der gik mig på.
@DTM
Det svar du giver er bare ikke i orden for en MOD på et pokerdebat forum.
@ Alle
Det er vel standard, og det er nok Boss vi har snakket med og ikke Fortune.
Men så må Boss træde lidt i karakter hvis deres platform bliver misbrugt, det er vel ikke brugeren der skal lave al efterforskningen, jeg har jo ikke adgang til HH hvor man kan følge de 2 spilleres spil.