Fortune og forsvunde FPP

#1| 0

Næsten alle mine FPP point er væk på Fortune fra i går til i dag, nogen der ved hvad der sker og hvad man kan gøre?

Jeg havde bestilt en Ipod for mine point som var optjent inden 1. september, men efter lang tid fik jeg en mail om at den var udgået og pointene blev sat ind på min konto igen, men nu er kontoen så næsten tom for point.

01-11-2008 19:07 #2| 0

Pas, skriv en mail til dem, tror de kan give dig et mere præcist svar. gl.

01-11-2008 19:15 #3| 0
OP

Jeg har skrevet en mail til dem nu, men kan vist forstå, at det ikke kun er mig som har mistet point.

Jeg har mistet 14K point og det var lige til en ny Ipod...

01-11-2008 20:29 #4| 0

tror det er p.g.a at de er begyndt at trække point tilsvarende til det rakeback du får.

01-11-2008 20:31 #5| 0

Hvis du har fået rakeback er det derfor. De trak ihvertfald ogsåi mine points.

01-11-2008 21:04 #6| 0

Jeg har ventet over 1½ månede på det jeg har bestilt, fik så en mail om at den pakke de har sendt, er blevet stjålet så de kan ik' gøre noget ved det.. Satme dårlig behandling..

01-11-2008 21:56 #7| 0
OP

Nu må vi se, hvad de svarer, men jeg har jo ikke optjent 14K point i den sidste måned, langt fra endda, så de har hugget en del point de ikke skulle, tror jeg har optjent ca. 2K point den sidste måned, det er fair nok, de tager dem, men det giver stadig ca. 12K de ikke skulle have taget.

02-11-2008 19:19 #8| 0
OP

Hmm, har ikke modtaget noget svar fra Fortune endnu, belastende...så meget for deres altid hurtige support, gælder sgu ikke mig, tror jeg er på deres ignore liste...

03-11-2008 15:22 #9| 0
OP

Bah, stadig intet svar fra Fortune, er der andre som ligger inde med info i sagen?

De point jeg har mistet svarer da til en ny 8 GB Ipod, som jeg gerne ville have fingerne i.

03-11-2008 15:24 #10| 0

Jeg har engang haft 12 $ stående på Fortune. Brugte ikke sitet i nogle måneder og da jeg loggede ind igen var de væk. Skrev til supporten som ikke kunne forstå det. Jeg gad ikke gøre en kæmpe sag ud af det pga beløbet, men bare det at det kan lade sig gøre at faretruende..

03-11-2008 18:13 #11| 0
OP

Det er da den rigtige adresse jeg har sendt til ik?

[email protected]

03-11-2008 18:37 #12| 0

Jo, det er den korrekte adresse... Men James er tydeligvis ikke særligt meget til stede lige i de her dage... Han svarede godt nok mig i formiddags mht. et andet emne som jeg spurgte til i går aftes, men mit opfølgende spørgsmål har jeg ikke fået svar på... Jeg har desuden ikke fået rakeback endnu, men det har jeg ikke gjort noget ved endnu... Ville lige give dem et par dage... Aner ikke om der er forsvundet point, men tror det ikke... Jeg har modtaget en ipod i sidste uge, som tog under en uge om at komme frem, så der var jo fint nok... Jeg lavede desuden et withdrawal i midten af sidste uge, som ikke er gået igennem endnu, hvilket er meget atypisk... Men nu får de lige et par dage efter hvad jeg kan læse i denne tråd:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=169882

05-11-2008 04:45 #13| 0

Hvis nogen mener at de er blevet snydt for point og/eller at de ikke har fået den rakeback de har fortjent, så skriv til [email protected] og her vil i straks få svar på jeres utilfredshed/bekymringer.

jeg kan varmt anbefale at kontakte dem, hvis man er utilfreds - de gir god og hurtig service:)

05-11-2008 08:36 #14| 0
OP

Thx realmadrid, har nemlig stadig intet hørt... Jeg skriver til Jen.

08-12-2008 10:23 #15| 0
OP

Bump, jeg er ****** træt af Fortunes (manglende) support. Har aldrig hørt fra James. Fatter ikke den mand gang på gang bliver rost til skyerne for hans gode support, han gider tilsyneladende ikke koncentrere sig om lowrollere.

Skrev til Jen få dage senere og fik svar efter nogle dage, hvor hun beroliger mig og siger, at jeg ikke behøver at bekymre mig om mine manglende point og min ipod. Hun skal dog lige undersøge nærmere hos Boss Media.

Siden da har jeg intet hørt! Har rykket via mail et par gange, men får bare intet svar.

Fandme god support Fortune! Bah!

Nogle som har ideer til hvordan jeg kommer videre med min sag?

08-12-2008 10:45 #16| 0

Kontakt din afiliate (er vel pokernet). De kan oftest få tingene til at ske hurtigere end den enkelte spiller...

08-12-2008 10:49 #17| 0
OP

Ja, det er pokernet som er min afiliate, er det DTM jeg skal have fat i?

08-12-2008 13:02 #18| 0
OP

Bump.

08-12-2008 14:49 #19| 0

Hvorfor bumper du ?

Kan du ikke bare kontakte pokernet ? Om det er den ene eller anden der har kontakten til Fortune tror jeg ikke er så vigtigt (gætter på de kan tale sammen på kontoret).

08-12-2008 15:19 #20| 0
OP

DTM er hermed kontaktet.

13-12-2008 11:43 #21| 0
OP

Skylder lige at rose PN/Jen fra FortunePoker i denne sag efter jeg har været lidt negativ. DTM formidlede kontakt til Jen og nu lader det til, at Fortunes gode service slår igennem, der er i hvert fald kommet skub i sagen.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar