Jeg vil gerne høre jeres +/- for disse to Pokerrum.
Jeg har tænkt mig at kun fokuser på det ene, men er ikke helt sikker hvad det skal være for et.
Lige nu er Fortune lidt foran pga deres godkendelse om dansk skattefri, men andre ting ??
Fortune V Mermaid
Reload bonus hos Fortune + lækker value tour (PN). Klart Fortune, hvis du spørger mig!
@poker prince
Ja, det lyder godt nok suspekt, men jeg mener at supporten er hos Boss og ikke hos hver enkelt pokerrum, ret mig gerne hvis jeg tager fejl.
Den support som jeg har fået har vært ok.
Surt for ham gutten, men max lol comments :D
"{x} Mermaids Involved" :D
Det er altid Boss der overvåger snyd, og derfor også dem der lukker folk ned, hvis de synes det er nødvendigt, det har Mermaid intet med at gøre.
Email-korrespondancen i tråden er da med en Mermaid-manager..
Og det er blandt andet også denne person der får lidt hug i tråden...
@Bonzai_DK
Som jeg sagde, så er det Boss der lukker spillere ned.
Man kan jo altid diskutere, hvem der har ret, kunden eller Boss.
Men selvfølgelig har vi da også snakket med ham, da det er vores kunde.
Nu var det jo ikke for at starte en nu tråd ang denne spillers lukket account, men hvad i syntes ( for eller imod ) de 2 rum.
Gik fra Mermaid til Fortune har ik fortrudt det siden, det er mit 4. Boss skin og har været der halvandet år nu.
meget tilfreds med at spille på mermaid,spillet der siden de startede op.
og mange af mine venner og bekendte spiller der.fortune ved ik aldrig spillet der...
Har aldrig spillet på mermaid, men kan absolut anbefale Fortune. God value, og så er deres managers helt i særklasse til at hjælpe, hvilket er altafgørende når nu bossens almindelige support er helt på månen.
@Simba
Og du synes at den korrespondance I har med den pågældende kunde er foregået tilfredsstillende og med et tilfredsstillende resultat for jeres kunde?
@Simba
Klamt at mermaid-supporten prøver at lokke ham til at underskrive en tilståelse til gengæld for hjælp.
Jeg konstaterede blot, at spilleren var blevet lukket ned af Boss, og ikke af Mermaid. Jeg er sikker på, at Mermaid nok skal komme med en redegørelse. Jeg har desværre ikke selv nok indsigt i sagen, til at kunne give jer forklaringen.
Magen til lorte support skal man lede længe efter, hvad fanden sker der giv manden hans penge. Men kunne aldrig finde på at spille på mermaid, totalt skod site. ville måske spille der hvis jeg fik 189% rakeback.
Spil på FTP, PS eller et af de gode prima skins.
@Simba
Nu ved jeg ikke om du har haft tid/lyst til læse 2p2-tråden igennem, men hvis du udelukkende fokuserer på email-korrespondancen i den tråd, synes du så at det ser professionelt ud?
Det kan sagtens være at der er mere i sagen end det der står på 2p2, men udelukkende set ud fra de mails der er fremvist i tråden, så jeg synes jeg at det ser lidt uprofessionelt ud fra jeres side...
Jeg kender kun overfladisk til sagen, og svarede såmænd også kun på, at det var Boss der lukkede spillere ned, i henhold til daddy3's spørgsmål.
Men som sagt, vil jeg ikke kommentere på noget, som jeg selv ikke har indsigt i.
@ Bonzai_DK
Fordi man selv har været en mega amatør engang, skal man da selvfølgelig stadig have lov at beklage sig over andre for deres manglende professionalisme.
Men hvis jeg ikke husker meget forkert, så var du engang hovedperson i en sag om en turnering du spillede på Boss Media på Fortune mens du var "praktikant" ved selvsamme firma.
Synes du ikke selv, at det var lidt uprofessionelt?
Ps. Er forresten helt enig i at det er skandaløst amatør agtigt af Mermaid (I hvert fald hvis fortællingen på 2+2 holder vand) og så er Boss Medias Security afdeling uden tvivl nettets mest amatøragtige...
Har selv fået lukket en konto pga beskyldninger om chipdumping engang. Den blev dog efter en lille kamp åbnet igen. Men proceduen var den samme. I starten fik jeg samme historie og måtte ikke se beviser.
Da jeg endelig fik beviser drejde det sig om 1 hånd og 1 buy in - endda i en 3 handed hånd - med et pænt standard maniac bluff af en "Vildand"
Det var sgu en rystende oplevelse. Det var dog hverken hos Mermaid eller Fortune poker.
@erob
Hvis du synes at det er uprofessionelt at jeg spillede mens jeg var i praktik hos Fortune (hvilket jeg dog kun gjorde i, like, 3 uger), hvor jeg ingen form for backend-access eller anden form for kontakt med software-delen havde, så synes jeg da næsten at det må være helt forfærdeligt amatør-agtigt at stort set samtlige ejere af Mermaid spiller stort set dagligt på netværket.
Desuden HAR mange af Mermaid-ejerne, der spiller på deres eget netværk, mod deres egne kunder, backend-access.
Det synes jeg, personligt, er lidt mere etisk forkert end at jeg spillede der i tre uger som praktikant på lige vilkår med resten af spillerne.
@ Bonzai
Ja husker ikke historien præcist, men husker bare at jeg synes det var lidt pinlingt for dig/Fortune.
Var du en helt almindelig anonym praktikant havde det været helt fint. Men nu var du vel også fremme som Fortune "talsperson" på pokernet/dk eller lignende. Derfor lidt uheldigt selv at vinde en turnering eller hvad det nu var.
Beskylder dig ikke for snyd eller noget. Synes bare du var langt fremme i skoene med at bebrejde andre for mangende professionalisne og derfor "fortjente" en lille hilsen.
Mht Mermaid, ejerne, backend-access osv. Kan jeg kun være enig....
Specielt set i lyste af Absolut/Ultimabet skandalerne.
Over and out - Peace
Øh... What the FUCK sker der lige for den der tråd på 2+2?
Kan vi få et officielt svar fra Kimo/Pierre?
- AB
Ok, jeg kan se at Anna har svaret i tråden og prøver at få en update på situationen. Men jeg så nu gerne stadig en forklaring på, hvorfor de lige har prøvet at lade ham indrømme noget chip dumping.
... Og derudover.. øh ja.
Hvorfor FANDEN kommenterer C4 på detaljer i sagen?
- AB
Stemmer Mermaid fordi de har flest halvnøgne damer i deres promotions.
Hmmmm
En spiller chip -dumper. ( måske uvidende om at det er ulovligt )
En poker Manager forsøger at åbne op for ham igen.
Fraud og Security i Boss netværket vil ikke åbne op for ham igen.
Spilleren får sine penge igen, når Credit kortet er verificeret.
Hvor er det lige der går noget galt ?
Mvh
Pierre
Mermaid
Eksempelvis:
-Spilleren præsenteres ikke for beviser
-En mermaid ansat udtaler sig om sagen "efter at have hørt en smule ude på gangen"
Er det proffesionelt?
Jeg må sige at efter alt dette miskmask så begynder jeg sgu at tvivle om man skal spille hos et pokerrum som er på BOSS'EN.
Er sgu lidt bange for at når det kan opstå sådan noget på Mermaid, så er chancen vel også stor for at det kan ske på et af de andre pokerrum på Boss'en. Der er jo som sagt Boss som har lukket den konto.
Mht fortune og boss generelt, så har softwaren nogen bugs, som ikke lige er til at komme uden om.
Som HU SnG spiller blir det dyrt, når man blir smidt af, kommer ind på sitet igen, men ikke kan komme ind på sine borde. Fortune og Boss refunderede ingen af de 1000 euro jeg burde blive kompenseret for, så jeg er færdig derinde som reg.
Måske jeg ville starte op igen hvis andre sites kunne love kompensation, men min tiltro til boss sites er desværre meget lav.
@ Hjalte.
Jeg har et kæmpe problem med at en fra support, prøver at få manden til at indrømme noget, fordi så kan han måske hjælpe. Og så skal han osse sige at han ikke havde læst T og C før, men nu har han gjort det. Og at HH ikke blive sendt med det samme til manden, så han kan se det igennem og evt poste det på et forum som dette så vi andre kan se hvor lidt der skal til før kontoen bliver lukket.
"I have requestet some HH from fraud and security.
I am pretty hang up at the moment, pleae bear this in mind"
Hvad snakker du om, det burde ikke tage mere end 5sec at sende HH.
"I might be able to help you out though. If you admit it and write some kind of statement that you are sorry and wasnt aware of that its not allowed and it will never happend again, I might be able to do some magic. Also please mention that you have now read the terms and conditions from our website"
Det er da det sygeste, jeg længe har hørt. Hvis det er sådan at vi nu siger han har gjort det, så vil i måske godt åbne kontoen hvis han indrømmer. Syntes ikke det gør supports troværdighed større.
Og hvis han ikke har gjort det, så prøver i at tvinge ham til at indrømme, så den stakkels mand måske kan få sine penge. DÅRLIG STIL.
@ alle PN
Har aldrig tænkt mig at spille på MERMAID, håber at i andre osse tænker over dette.
Mermaid-sagen er mildest talt uheldig!!!
Der er da ligegyldigt om, det er Mermaid eller Boss, der lukker kontoen.
Den dialog og support, der bliver ydet, er da under al kritik alligevel!!!
Fx:
"I might be able to help you out though. If you admit it and write some kind of statement that you are sorry and wasnt aware of that its not allowed and it will never happend again, I might be able to do some magic. "
"I am in meetings rest of the day but we can talk together later this evening..."
"...Sry, been to a meeting which dragged out to very late."
"I have requestet some HH from fraud and security. I am pretty hang up at the moment, pleae bear this in mind."
Hvis min konto blev lukket ville jeg som minimum forvente:
- En hurtigt behandling
- En professionel tone i kommunikationen
- At jeg kunne få indsigt i påståede beviser (HHs)
At dette ikke sker kan jeg kun rynke på næsen af, og vil indtil andet sker også fraråde bekendte spil på Mermaid personligt.
EDIT: Spell-o
@Hjalte
Hvis Mermaid-manageren forsøger at hjælpe, må det i bedste fald siges at være meget halvhjertet ud fra den email-kommunikation, spilleren lægger frem.
Manageren vender ikke tilbage med de lovede oplysninger til tiden. Og værre endnu: Han tager uden videre Boss Medias beskyldninger for gode varer, og siger egentlig: "Du har snydt, du er selv ude om det, men hvis du vil tilstå, kan jeg måske gøre et eller andet for dig".
Det er ulækkert. Jeg tror ikke, spilleren har snydt, men kan f.eks. have vundet nogle nemme penge en lørdag nat fra en stiv englænder, der har bluffet all in hver tredie hånd. Det oplever vi jo alle en sjælden gang i mellem. (Også når vi selv sprøjter i en brandert;)
Om det her er det generelle niveau for Mermaid, ved jeg ikke, men super at den slags sager kommer frem i lyset. Der er vel dybest set den eneste "retssikkerhed" vi spillere har med de T&C, vi er nødt til at acceptere for at spille.
Denne sag koster Mermaid en masse goodwill, så mon ikke de tænker sig om en ekstra gang, når noget lignende opstår?