Hero har spillet på bordet i en 100 hænder og har doblet villain op på et K♠2♦9♠K♣ hvor han checkcaller allin 70$ til pot odds 2,2:1 med A♠Q♠ mod min A♦K♥ og rammer river 8♠ og self selv synes han lavede et fantastisk play. Han havde også check callet et pot bet i den hånd.
Seat 1 is the button
Total number of players : 10
Seat 1: xxx ( $210.90)
Seat 2: xxx ( $110.60)
Seat 3: xxx ( $149.20)
Seat 4: xxx ( $188.15)
Seat 5: xxx ( $200)
Seat 6: xxx ( $57.05)
Seat 7: xxx ( $266.15)
Seat 8: Villain ( $253.30)
Seat 9: xxx ( $280.65)
Seat 10: Hero ( $297.05)
xxx posts small blind (1)
xxx posts big blind (2)
Dealt to Hero K♣ K♠
xxx calls (2)
xxx folds.
xxx calls (2)
Villain raises (6) to 6
xxx calls (6)
Hero raises (24) to 24
xxx folds.
xxx folds.
xxx folds.
xxx folds.
xxx folds.
Villain calls (18)
xxx folds.
Flop: 8♣5♥Q♥ Pot = 57$
Villain checks.
Hero bets (40)
Villain raises (80) to 80 (checkgayraise)
Hero calls (40) <--- caller for at afvente turn action og self kort
Turn : 3♠ Pot = 217$
Villain tænker helt i bund og bets (149.30)
Villain is all-In.
Kommentarer til preflop, flop og turn ønskes.
FR NL 200 - KK
Fint spil - jeg vælger nok at betale af men vi kan godt se en QQ AA i smasken her!
Tror næppe han har QQ eller AA. I så fald havde han sikkert reraiset preflop. Jeg tror derimod han har AQ eller KQ og jeg insta betaler.
Men det havde han nok ikke, når du vælger at poste den:)
Jeg har brændt mange skillinger af ved at bilde mig selv ind, at modstanderen nok har AQ eller KQ i denne situation. Den skal man op på højere niveau for at se som standard idet 3-bets før floppet sker meget oftere end på 200 NL.
Hans linie skriger af et set allerede på floppet. Jeg kan dog huske selv at have været i den samme situation talrige gange og håbet på mine KK, men som oftest blevet fælt skuffet. På mine gode dage folder jeg floppet, da der jo ikke er noget at se an. Uanset turn går han jo all-in og du har blot to outs der ikke er 40$ værd at håbe på. På en ok dag folder jeg turn og på en almindelig dag caller jeg hans all-in, ser han har det set han for længst har berettet om og bander så mit uheld langt væk.
Ovenstående er naturligvis under antagelse af at vi er readless (eller tæt på), eller at man har et read på Villain som TAG eller semi-TAG.
/Anders
Skurken står beskrevet som donket. Derfor er AQ bestemt en hånd vi kan sætte ham på.
3/6 er det i hvert fald super standard at spille AQ/KQ sådan her (måske ikke gaye, but still). Men måske du har ret med hensyn til niveauet. Lang tid siden jeg har spillet 200NL, så dunno.
@alle
synes selv det var et easy call på turn... tror også denne donkey modstander som beskrevet i hånden ovenfor vil better lavere end allin med et set...
men ville blot høre om andre fandt det et easy call på turn også. og om hvorvidt det var fint at se turn an.
Han viste A♠Q♣ op og ramte ikke river...
Uanset hvad han havde, er det sygt ringe spillet af ham!