Froopa skrev:For år tilbage spillede jeg en del low-turneringer og Sit.n go, men vi snakker 5-6 år siden.
Hvad er nemmest at mestre ? Eller hvor er niveauet lavest ?
Hvis væddemålet eks. først begynder 1/3 eller 1/4 har jeg tid tid at blive lidt klogere på en specifik disciplin.
Niveauet er lavest i low stakes MTTs. Men variansen er også størst. Jeg tror du skal droppe alle tanker om MTTs og spins. Spins skal du være heldig og binke en stor prizepool og så heldig at rent faktisk vinde den.
Sngs... jeg kender ikke felterne særlig godt længere, men du kan nok grinde noget 18-mands. Jeg tror bare det svært at få volumen på, når du bare kommer en lille smule op i stakes. Og det kræver at du studerer formaterne inden. Dine beslutninger ift. payjumps er så vigtige for din winrate i disse.
Hvis du ikke må gå bust så 2NL vejen frem. Ryk op ved til 5NL ved 150 dollars og op til 10NL ved 300.
10NL er blevet en del blødere efter begrænsning i antal af borde. Men der skal godt nok nogle hænder til for at nå 1k, hvis du ikke skal højere op.
Det er 26k hænder siden de lavede en begrænsning på 4 regular tables. Jeg har lavet $457 all-in equity adjusted. Det er 17.59 bb/100. Det bliver svært at løbe så godt med din erfaring, men prøv om du kan slå 10NL inden. Eller 25NL.
Redigeret af Argyle_DK d. 11-02-2020 22:51