Fra 100kr til 1.000kr til 10.000kr
2011 er ved at gå på hæl, og set i bakspejlet var 2011 et grimt år pokerwise, selvom der flere gange blev lavet penge, flere fornuftige MMT cashede på 3-5k's blev disse også smidt på monstertilt flere gange plus de obligatoriske 20% ekstra.
Da 2011 ender samlet i minus må næste års målsætning derfor være at finde en strategi der holder mig væk fra minus.
Årets målsætning lyder derfor:
- Ingen limit jumps før BR kan bære det
- Startende tilt - shut down
- Opbygning af BR
- Ingen SNG's, få MTT
Ved startende tilt skal jeg hanke op i mig selv, og hvis jeg fortsætter min uber-aggro suicide spillestil er det lille kryds i hjørnet det eneste rigtige. Hvis dette opnås opnår jeg også mit næste mål som er at opbygge en seriøs bankroll. Som overskriften siger, fra 100kr til 1000kr er første målsætning. Da SU'en ikke rækker til de store indskud er det planen at arbejde sig op fra micro stakes primært NL. Selvom jeg har fået smag for PLO'en indenfor de sidste måneder, vil det aldrig kunne forsvares at spille PLO før jeg tidligst har ramt 1000kr grænsen. Selv der er det en højrisiko, men ihvertfald et spil der skal bruges mere tid på fremover, da bundniveauet ifht. NL synes at være noget lavere.
En anden målsætning er at holde mig væk fra SNG's. SNG's har været min spidskompetence igennem min pokerkarriere og der jeg har lavet de store penge. Men da disse er blevet hårdere spil indenfor det sidste års tid, (kan skyldes skiftet væk fra FT) vurderer jeg at det vil være mere profitabelt at gå 100% ind i mit cashgame projekt, da HU er for varians præget efter min smag.
Årets anden målsætning er udenfor pokerbordene. Jeg satser på at gennemføre Copenhagen Marathon d. 20 Maj hvilket betyder en helveds masse træning ved siden at studiet som er blevet estimeret at tage ~50 timer ugentligt næste semester, så der er alt i alt nok at se til fra 1. januar, godt man har julen til at puste ud i inden det går løs.
Go' Jul & Godt Nytår til alle derude... Vi ses på den anden side.
Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
Fra 100kr til 1.000kr til 10.000kr
21-12-2011 11:39
#1|
0
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!