Hvad er det vildste i har oplevet i online poker?
Jeg var engang nede på 60$ og tænker fuck det jeg limit rusher sq., efter 3 dage havde jeg 8800$.
kan ikke huske hvordan det helt præcis var men endte på et 4000$ bord blinds 20 - 40$ efter 1 time havde jeg 8800$......
Alt gik godt, var der nogle der gik all-in og jeg havde lavt par, satte jeg den på AK - AQ eller deromkring og vandt, havde jeg AK - AQ og folk gik all-in havde jeg dem på lavt par, jeg kalder og rammer!!! Super fedt.
Men men men nu var jeg jo blevet verdensmester i poker så jeg hæver 10.000 kr, og overvejer kraftigt at sige mit job op.
Jeg sætter mig på nogle 1000$ borde med max buy-in OG TABER ALT hvad jeg kommer i nærheden af..... Jeg vil gætte på at jeg tabte det hele på 1 dag..... SÅ KAN JEG LÆRE DET ;)
Surt jeg ikke nåede at hæve lidt mere. :(
Fra 60$ til 8800$ på 3 dage
LOL
Det er vel den mest sete fejl.
Klart når du hele tiden rammer med AK etc er det jo let.
Men måske skal du analysere bedre og være på et limit hvor du er en af de bedre, istedet for Rookie.. Satme mange penge der er røget der...
Vel også lige drastisk nok at sige sit job op efter 3 dages upswing..
Xsuited
NL er og bliver et herligt spil.
You gotta love it
LOL ved det godt, kunne heller ikke finde på at sige mit job op, med jeg havde kun spillet poker i et par månder så det hele var sq lidt fedt...
@ Mr Pit
Nå ok.. Jamen så hold du dig til de lave limits og mestre dem. Når det er gjort kan du komme tilbage efter dine penge ;-)
Xsuited
wow det lyder vildt....det er jo en månedlig indtjening på over $88k eller 550k dkr, kan sgu godt forstå du overvejede at sige jobbet op, bare synd at det ikke varede længere....LOL...
@ Løpenthin
Ja tænkte jeg også på. Men hvis han nu bliver ved med at ramme.. Det er ham vi alle er sure på ;-) just kidding Pit.! ;-)
Men hvis du kunne blive ved med at holde den indtjening var vi jo nok alle millionærer.. Men hvem skulle tabe pengene.. Er det ligepludselig skidt at være TAG efterhånden...
Xsuited
Jeg kaldte jo ikke all-in med hele min stack... med feks. jeg havde 1000 og en gik all in med 2-300, så kunne jeg godt kalde....
selvom jeg lige var begyndt at spille poker, var jeg jo ik helt hjernedød ;D
Du skal sgu da bare skrive en bog med samme titel som overskriften på denne tråd.
LOL
God ide, så kan det da være, jeg bare kan tjene lidt på poker igen :P
Nemlig, variansen er noget mindre, når man skriver om poker :)
Kan pryde dagligdagen med samme historie.....når man spiller over evne....havde selv bygget en fed BR i FL, hoppede så fra 15/30 op på 30/60, og lavede 7-8k$ på 2 dage, tænkte hold kæft det er sgu for nemt det her, hvad kan det ikke blive til, men men men, så begyndte mine modstandere også at ramme og callede mine bluff, og inden jeg fik set mig om, tja.....back to basic, og dårlig smag i munden......
Det er sådan, det altid er på nettet. Udnødt de dage, hvor du får gode kort, og log ellers ud og noget andet, de dage, hvor du efter en time stadig ikke har ramt noget.
Ikke enig.
Man skal ikke stoppe med at spille bare fordi heldet ikke er der, med mindre man går på tilt.
Selvfølgelig skal man da det. Hvis man ikke jagter skrubbet er der ingen pointe i at spille... ;)