Hey PN !
Lidt baggrunds information inden vi hopper ind i alt det poker relateret
Jeg har de sidste 6-7 år levet af Sportsbetting primært igennem Dota 2 og en smule Counter Strike, Desværre ændrede der sig en del ting over det sidste stykke tid, jeg havde færre og færre sites at bette på da jeg blev limited / smidt ud, og de sites jeg havde tilbage var Betsson og Danske spil, Danske spil var desværre begyndt at blive bedre og bedre i takt med at de fik ændret hvor de købte deres odds henne, så fra at have små 7-8% ROI på betting gik det ned til de 2-3% og så er der ikke så meget lir i det længere når de så også oven i købet har limited hele markeret på meget af dota 2 til max at kunne bette 500-1000 DKK på bets rigtig ofte, Hvilket var derfor at jeg endte med at hoppe tilbage til pokeren da jeg på trods af AI og andre ting tænkte at det long term ville kunne give et bedre outcome for mig hvis jeg tog mig sammen.
Nå videre til poker
Startede ud med en bankroll i nærheden af 16k danske. Udover bankroll havde jeg investeret i GTOWizard, Holdem Resource Calculator, BBZ seminar samt Jurojin, Især Jurojin har hjulpet meget til at multi table, Unibets borde er nogle mærkelige aflange nogen så når man mixer sites blev det hurtigt meget rodet at se på., spillede primært 6 borde af gangen i starten for lige at komme helt ind i det igen, hvor jeg på nuværende tidspunkt alt efter hvor mange sngs der er mixet med i min session er på mellem 9 og 12.
Da jeg er en forholdsvis stor Bankroll Management Nitt grundet at jeg ingenting har at falde tilbage på i forhold til arbejde eller uddannelse, var mine tanker at jeg lige så godt kunne starte langsomt ud og tabe lidt penge på lavere stakes, hvis jeg ikke længere slog spillet som jeg håbede at jeg gjorde, fremfor at starte på 20$ og gå 1k i hullet right away.
Derfor startede jeg ud på 4-10$ primært. Hvor jeg spillede utrolig mange 5 mands sngs inde på Unibet, samt deres 5€ og lidt 10€MTTs hist og her.
Udover unibet blev det til mange double or nothings,6 max og 9 max sngs fordelt på Ipoker og Partypoker.
Langsomt er der blevet grindet rulle op til at jeg komfortabelt kan spille 10-30$ SNGs/MTTs. Vil skyde på mit avg buyin på nuværende tidspunkt er i nærheden af de 15$ish, Inden denne måned her var min største score en sejr til lige knap 600ish$, så det er en masse små sejre på 200-300euros på bla Unibet som har bygget min bankroll op.
Her er der et lille billede af hvordan det er gået på Partypoker og Ipoker.
SNGs: https://gyazo.com/9c367c40491c31a53b73526f965bdd0b
MTTs: https://gyazo.com/041490e16ee3836504e68525d933e6bf
Jeg har efter de her 5 måneder en overall profit på 79921,73 DKK alene fra poker, vil sige lige knap 16k om måneden. hvilket nok er meget godt var forholdsvis rusten i starten samt marginalt med selvtillid efter at have været væk fra pokeren i mange år.
Der vil komme en overall update af August senere på måneden.
CFP / Coaching
Jeg startede langsomt ud med at coache igen efter at jeg fandt ud af at jeg stadig slog spillene ganske fint, På nuværende tidspunkt har jeg 2 personer som er under CFP (Coaching for profit) Som begge spiller sit n goes primært, og så coacher jeg yderligere 4 personer som alle spiller MTTs. Synes især MTT coaching har hjulpet mig meget, for at kunne forklare andre koncepter så er man nød til selv at forstå dem til en vis grad så man ikke sidder og spilder en anden persons tid fuldstændig.
Tænker at komme med lidt post hist og her alt efter hvordan min måned går, Har gjort det sådan at jeg kun tjekker overall results 1 gang om måneden så der vil ikke være nogen updates baseret på hvor meget jeg vinder eller taber da jeg simpelthen ikke har styr på det før en gang sidst på måneden.