Jeg har længe haft et homegame kørende som jeg kalder for "The cut-off club".
Det har mest været forbeholdt venner og bekendte, men en del er faldet fra, i takt med at det er blevet mere og mere "nørdet". ( i gamle dage var et "suck out" superfedt og godt spillet, mens der nu bliver rynket på næsen(med et smil på læben)- hvis i forstår hvad jeg mener?.)
Det er meget forskelligt hvor mange der kommer og jeg kunne godt tænke mig at gøre det til en fast ting en gang om måneden, så for at være sikker på at der bliver fyldt op, ville jeg høre om det havde interesse for nogen her på pokernet.
Vi spiller "dealers choice" cashgame.
Fixed, pot og no limit Hold´em
pot limit omaha og omaha hi/lo
fixed 7 stud
fixed 7 hi/lo
fixed razz
No limit 5 card stud
No limit Kansas city lowball
A-5 / 2-7 triple draw fixed limit
Bliv ikke bange for alle disse spil 75% vælger alligevel "texas no limit"
Der spilles 1/2 blinds og fixed er 4/8 (max buy-in 200 kr)
Som i kan se er det ikke high stakes poker, men der er mulighed for at lære nogen nye spil som jo er godt for ens spil generelt.
Vi hygger og nørder og generel god opførsel er minimumskrav.! ! ! !
www.ste.frac.dk/pages/poker.html
Skriv til mig hvis du er interesseret.
Ste - Harmonix
Næste gang er Fredag d.20.01.06 kl.19.00
Tilmeldte:
Ole16
JimNashe
Hassan
Snoogy
Harmonix
Straightman
Hardgrove
Haddock
Baloo
Bax
Kripke
Fredag d.20 kl.19.00 I Cut-off
Når vi starter kan der laves sidebet om hvor vidt Hardgrove rent faktisk dukker op :-)...
Så skal der gambles
Harmonix
Så er jeg også med!!!! om jeg så skal....Straightman, Hassan, Haddock, Ste....og Baloo!!! vi ses fredag!!
@hardgrove
for at du kommer eller for at du checker din postkasse?? ;-) vi ses fredag!
1 til 11 ... men det er kun øl slurke der må bettes om !
Harmonix
jeg tager mit kamera med, så alle bedes ta" respektabelt tøj på til billederne til hjemmesiden!! Ikke noget vildt....men en skjorte og en hat vil se godt ud, synes jeg!
Skal det være oldschool så lad det være oldschool ! ! !
5 Card stud er føjet til listen (no limit)
Harmonix
Det er jo bare fordi du ikke har set "cincinatti kid"
:-)
Harmonix
On My Fucking Grave? - Ole16 Malker Fivecardstud Grødhovederne? - On a Mighty Freezing Grey-day-in-hell? - Only Men Feel Gay? - hvad betyder det?
han skal med!! han skal med!!! han skal med!!! check i øvrigt den her video!!
hvordan er det nu med de links??
compuserve.nba.com/features/allstar_memories_spud.html
man skal clicke på billedet af den lille fyr med pokalen og så kommer SlamDunkkonkurrencen fra 1986 som han vinder!! Han er 5 f 7 !! Er det ikke ca 180-agtigt!!
så kom kripke også på og tilmeldingen er lukket...
@ Hardgrove
på grund af din manglende konfirmation er du henvist til "the rail", men du skal alligvel være velkommen til at kigge forbi senere da nogen sikkert buster hurtigt.
sms evt. inden.
Harmonix
Jeg formoder det er et tilbagevendende arrangement - men er det kun mig der ikke lige kan finde en adresse? :)