Fredagsturnering med $1000 added.
Thijs Turbofluen van Tilburg, Morten Loosegoose Thomsen og Helge Kalacenikov6 Rahbek er på vej til Rom i en gammel dieselspand som kun må køre på fritureolie.
Turen til Rom er et støtteprojekt for www.educat.dk. Educat har Thijs 'Turbofluen' van Tilburg i bestyrelsen hvilket I Classic Pokers øjne borger for at dette projekt er værd at støtte.
Der kan læses mere om turen her:
www.the7adventures.com/wonders_of_wasteEN.php
Classic Poker afholder derfor i morgen fredag klokken 21:00 støtteturnering for EDUCAT. Turneringen koster 10+1 og har et $1000 added turneringssæde til vinderen.
Buy in fee går ubeskåret til EDUCAT og Classic Poker støtter projektet med en garanteret sum på 2000.
Turneringsnavn: EDUCAT
Buy in: 10+1
Tid: 21:00 (19:00 GMT)
Added: $1000 til vinderen
Spil godt.
Witten
Vedrørende Pokernet aftale:
Aftalen er på plads-
1: 30% rakeback.
2: 500 bonus ved deposit- 60 dage til at frispille bonus.
3: Reload bonusser så ofte som det er tilladt.
4: Value turneringer som styres af Pokernet.
5: Alle brugere af Pokernet kan overflyttes til denne aftale ved at henvende sig til mig.
Fredagsturnering med $1000 added
@witten
pm sendt
Hej alle,
PokerNet har valgt også at støtte dette projekt med 3.000. Det er altid stort når mennesker vælger at gøre noget for andre, og vi er glade for at kunne hjælpe til med at realisere projekter som disse.
Jeg fik en update på SMS fra Thijs i går og de har haft nogle problemer:
1) First of all havde Helge og Morten vidst mistet noget baggage. Hvordan dette kan lade sig gøre på en road trip er lidt svært at vikle hovedet om, men pokerspillere er generelt lidt distræte, så det overrasker ikke.
2) Dernæst var de løbet tør for olie - igen ikke optimalt, men så vidt vides er de on the road again.
Jeg vil forsøge at få et par updates mere og jeg vil anbefale folk til, at spille med i turneringen på Classic og støtte dette gode projekt.
Samtidig kan i så snupper PN dealen, som er helt igennem den bedste value vi nogensinde har lavet på Boss netværket. Vi kommer til at lave value added turneringer, races og meget andet ved siden af de konstante bonusser og den gode rakeback.
/Mikael
Jeg kan ikke se turneringen
Hvordan signer man op på Classic igennem PN, så man er sikker på at få den aftale Witten beskriver?
Nå nu er den kommet frem:
Multi Tourney - special - EDUCAT starter 22/5 19.00 ( den tidszone som boss bruger, 2 timer efter dansk tid )
Hejsa,
1: Man downloader bare her gennem Pokernet så er man automatisk med i Pokernet tilbuddet.
2: Turneringen er under ALL- sorter efter navn.
3: Om aftalen er bedre eller ej har jeg ikke regnet på. Jeg ved at Classic giver den alt hvad den kan trække og at vi prioriterer en anelse anderledes med hensyn til aktiviteter og service.
Spil godt
Witten
Vi har modtaget et par billeder som kommer op snarest. Giv den gas! Hvis ikke de når det i tide (det er et race på tid, hvor man skal gennemføre indenfor X antal timer), så må og skal de være til grin for evigt i pokerverdenen.
@Simonsen
Som witten skriver giver Classic den gas og har givet os rigtig meget at arbejde med. Dette betyder, at vi kan tilbyde konstante bonusser og bedre ekstra value. Vi må dog ikke skrive præcis hvad denne ekstra value har af %-værdi grundet Boss regler.
Hilsen
Mikael
Så er der billeder af en flok bil donks og noget spray paint:
pokernet.dk/images/billeder/pnbil/pnbil1.jpg
pokernet.dk/images/billeder/pnbil/pnbil1.jpg
pokernet.dk/images/billeder/pnbil/pnbil3.jpg
Bemærk det smukke tis-gule tema. Det er lige før det trækker en tåre i øjenkrogen.
/Mikael
Der står vinderen får 1000$ men i tour info står der vinderen får en 1000$ tournament ticket, hvad er det lige helt præcist vinderen får?
Classic prøver altid at være fleksible. Tanken var at vinderen skulle spille THE OPEN i Århus- men gevinsten kan selvfølgeligt bruges på andet.
Witten
Bliver den bare sat ind på ens konto så???
1: vandt du?
Hvis ja- tillykke med sejren.
2: Når jeg får endeligt resultat kontakter jeg dig og vi fikser det.
Witten
Ok super, du kontakter bare..! Og takker.
Må siges at være en lille tour med god value, gerne flere af dem tak ;)