Ja, det er ved at blive gråt og mørkt, og ja, der er måske lige lovlig mange tilbud til sportsbetterne for tiden, men, vi har altså ikke glemt jer - Pokerspillerne. I samarbejde med Betsafe Poker giver vi jer nu mulighed for at vinde ikke bare én, men hele 3 $3.000 GSOP Prag pakker.
I december drager et hav af danskere til Prag for at deltage i årets pokerfestival, og en af turneringerne på programmet er Ongame-netværkets GSOP turnering. Betsafe Poker vil gerne have 3 danskere med, og derfor har de smidt hele 3 pakker i puljen som added value. Det er added value for mere end 50.000 kroner.
Ship en pakke helt gratis
For at få fingrene i den første pakke skal man finde sit a-game frem i en af de 4 indlendende turneringer. Der bliver nemlig afholdt 4 NLHE turneringer hvor top 10 fra hver turnering går videre til finalen, hvor der vil være en $3.000 GSOP pakke på højkant til vinderen.
I den første af de 4 turneringer kan man endda deltage helt gratis, så man har altså mulighed for at drage til Prag helt gratis på Betsafes regning - whats not to like? Password til de 4 turneringer finder I kun på PokerNet, så holde øje med forummet.
Dato og buy in for de 4 turneringer
28/10: Freeroll turnering kl 20.00. NL hold'em. Top 10 går videre til finalen 2/11.
29/10: $5,5 turnering kl 20.00. NL hold'em. Top 10 går videre til finalen 2/11.
30/10: $11 turnering kl 20.00. NL hold'em. Top 10 går videre til finalen 2/11.
31/10: $22 turnering kl 20.00. NL hold'em. Top 10 går videre til finalen 2/11.
2/11: Finale turnering kl. 20.00. NL hold'em. Vinderen får en pakke til Prag
Var der ikke 3 pakke i alt?
Jo, der er added value for $9.000, og det betyder naturligvis at der er 3 added pakker. De to sidste pakker kan man få fingrene i ved blot at spille én turnering. Mandag d 3/11 bliver der afholdt en $11 NL Hold'em turnering kl. 20.00 hvor vinderen shipper en pakke til GSOP.
Dagen efter er det så PLO spillerne der skal have arbejdshandskerne på, når der tirsdag d. 4/11 bliver afholdt en $11 PLO turnering kl. 20.00. Her er der også added en pakke til vinderen.
I de to sidste turneringer er der ikke noget password, men valuen er ikke til at tage fejl af. Der bliver tale om massiv value, så stil op og se om det ikke er dig der skal med til Prag sammen med alle de andre danskere.
Hvornår får du igen mulighed for at spille med om en $3.000 pakke for så lille et buy in og så få antal spillere?
Med i pakken er buy in og hotel (værdi $2.500) og $500 der bliver udbetalt til din Betsafe Poker konto, så du selv kan vælge hvordan du kommer til Prag. Hotellet er til rådighed fra 12/12 – 17/12. Selve Grand Live turneringen spilles 13/12 – 16/12. Der er 3 start dage og finale 16/12. Man skal bo på Corinthia Towers hotellet.
Ny kunder hos Betsafe Poker?
Nye kunder hos Betsafe Poker får i øvrigt en $11 billet når man har tjent minimum 1 point på Betsafe Poker.
betsafe-poker/signup/" target="_blank">
Klik på knappen for at oprette en konto - brug koden pnpoker når du opretter dig
Freeroll dig til $3.000 GSOP Prag pokerpakke
Jeg har lige oprettet mig og glemmer selvfølgelig, at anvende koden. Er der noget jeg kan gøre for at ændre det? :)
Dibser også en pakke!
Jeg har også lige lavet e spillertjek da jeg meldte mig på igår for at kunne deltage. Jeg *mener* jeg huskede bruge koden. Et lille hurtigt spørgsmål - i spillertjek skriver i man skal indsende sit alias (det man ser ved bordene) og ikke sit login username - er det korrekt?
super cool Betsafe helt vild fed value :) Endelig et site med format og added value læææææææænge siden der er så gode prices og Prag er super nice :)
Jeg spiller bare med for sjov så, nu hvor de 3 pakker er delt ud !
Bliver buyin lagt til puljen i alle turneringerne ? eller blive de først added i finalen ?
Alle pakker er added value, så buy ins kæmper I om. Så lidt over 50.000 kroner i added value, ikke dårligt!
Der er lige en mindre ændring. Det er ikke top 20% der går videre, men derimod top 10 spillere, uanset hvor mange der deltager.
Junior skrev:
Lækkert - og super at I har skrevet datoen for live eventet i tråden her.
Nogen der har kunne finde link til Betsafe hjemmeside, der fortæller om eventet
Jeg prøvede selv at finde lidt i går, fanst det dog ikke via betsafes hp, men søgte på GSOP på google og fandt så en hjemmeside den vej )
Har ikke lige linket nu, der findes også info om gsop på facebook
www.thegrandlive.com/events/prague/
"the grand live" på facebook
edit-- for langsom med links
Hvis du tænker på www.pokernet.dk/password, så er de fordi du ikke havde tre godkendte indlæg før det sidste. Så du kan se koden nu.
Du finder passwordet i den første indlæg i den her tråd
www.pokernet.dk/forum/passwrod-til-betsafe-freeroll-d-28-oktober.html
Jeg tilmeldte mig i eftermiddags, men da jeg loggede ind lidt i otte var jeg afmeldt igen og måtte tilmelde mig på ny?????
nej nej nej, hvorfor fanden er jeg udemeldt igen efter at ha tilmeldt mig ????
til grin !!!
Pis...................... Meldte mig på i går, for at være i god tid :(
Ej, hvor er det dog latterligt :-)
Jeg har lige sat mig til rette for at spille - og så er den aflyst!
LOOOOOL, hvor er det dog amatøragtigt. Sker det ikke ret tit, det der?
@tigerfinn - samme her.. :-(
total langt ude !!!!!
Øh, føler mig lidt bondefanget. Der stod/står, at det er top 20% som går videre til finalen. Nu er det kun top 10 som går videre??? Det er jeg ret sikker på, at der IKKE stod, da jeg læste promotionen første gang. Der er jo KÆMPE forskel! Ikke godt nok PN!
Hva fanden i helvede er det her for en gang lort og og flok AMATØRE DER STÅR FOR DET HER. I må fandme tage jer sammen. Sidder også og er klar til at spille og så er man ikke på mere, man kan da ikke regne med jer en skid.USMAGELIGT OG AFLYS DA LORTET FOR ALLE ....PIIIIIIIIIIIS
hver du glad for du i det hele taget er med, os andre som var tilmeldt i god tid er slet ikke med, så easy now..
Hold op det er langt ude, men så har i andre jo en chance,,
TIL GRIN DET HER !
Gik på og tilmeldte mig i eftermiddags fordi jeg vidste det blev snært - til grin
Enig BeNoli_1_
ja jeg ventede også på at tourneringen startede. så føler man sig lidt til grin. tilmeldte mig også tideligt som vi blev opfordret til.
Jeg nåede det - var heldigvis i god tid.
Vi andre var sgu også i god tid !!!!
Betsafe havde lavet en fejl, og den blev først opdaget i dag. Det er naturligvis træls for de folk der havde tilmeldt sig og ikke set at den var sat op igen.
Jeg forsøgte at informere folk her www.pokernet.dk/forum/vigtig-info-om-freeroll-i-aften.html men det er desværre ikke alle der opdagede det.
Mht top 20%, så er det mange dage siden at det blev ændret til top 10 da det ikke var muligt at gøre det til top 20%.
I KAN SKU DA IKKE TILLADE AT DE SMIDER FOLK AF OG DE SÅ IKKE AUTOMATISK SÆTTER DEM PÅ IGEN. DET ER DA EN SVINER AF DE HELT GROVE FØJ FOR SATAN .
ENIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Dieb
Der står jo stadig top 20% i promotionen og så er der tilføjet top 10 efterfølgende. Må indrømme, at jeg ikke ville have været med, hvis jeg havde læst de ændrede betingelser. Det er altså sløjt.
ANNULER DENNE TURNERING I DAG OG LAV EN NY SÅ VI ALLE KAN VÆRE MED !!!!!!!!!!
ANNULER DENNE TURNERING I DAG OG LAV EN NY SÅ VI ALLE KAN VÆRE MED !!!!!!!!!!
usmageligt !!!
Eskeman skrev:
@Dieb
Der står jo stadig top 20% i promotionen og så er der tilføjet top 10 efterfølgende. Må indrømme, at jeg ikke ville have været med, hvis jeg havde læst de ændrede betingelser. Det er altså sløjt.
Det burde gerne være ændret alle steder, og jeg kan som sagt ikke gøre meget ved at det ikke er muligt at have top 20% fx. Det er ikke en beslutning der er tager fordi vil vil have top 10, men fordi det ikke er teknisk muligt på Betsafe Ongame klienten.
@TopCruiser
Der er desværre ikke noget vi kan gøre. Der er 3 turneringer de næste tre dage du kan deltage i, og de er alle rigtigt sat op nu så du er sikker på at være med uanset hvornår du regger.
@Dieb. Synes sgu det er lidt at pisse på folk at negligere det med "det er naturligvis træls for de folk der havde tilmeldt sig og ikke set at den var sat op igen.". Ændringen er blevet meldt op i en anden tråd end denne (der er hot) og kun TO TIMER før turneringsstart (midt i aftensmaden, putning og hvad folk ellers laver).
Mega sløjt og øv bøv.
Der kan man sgu da godt lige tage sine trofaste brugeres parti i stedet for at feje det af med en melding der minder lidt om "nå, men synd for jer der ikke nåede det..".
DET MINDSTE MAN KUNNE GØRE VAR SKU DA AT LAVE LATEREG, TIL DEM DER IKKE LIGE HAVDE SET AT DET VAR LAVET OM.
REST MY CASE.. TOTAL TIL GRIN !!!!!
Fornemmer jeg en smule overreaktion i denne tråd? Bare en smule?
Forstår godt TopCruisers frustration. MEN der skal vel ikke skydes så kraftigt på Dieb, der gør alt for at tingene skal køre for os.
Tak for nogle fede tiltag Dieb.
Det står der altså stadig Dieb:
"For at få fingrene i den første pakke skal man finde sit a-game frem i en af de 4 indlendende turneringer. Der bliver nemlig afholdt 4 NLHE turneringer hvor top 20% går videre til finalen, hvor der vil være en $3.000 GSOP pakke på højkant til vinderen."
Desværre så jeg det først efter at jeg havde oprettet konto og lavet mit deposit...
Eskeman skrev:
@Dieb
Det er en freeroll, så det kan da ikke ændre at du ikke vil være med at der går 10 videre, istedet for f.x 20 ? Det koster jo ingenting at være med, så der er stadig value at hente.
Edit: stavefejl
Syntes også at folk er lige hidsige nok i tonen her med CAPS og det hele.
Det er en freeroll vi snakker om, og det blev meldt op 2½ time før ca. at der var ændringer, så imo rigelig tid, da man jo må forventes at sidde ved computeren i hvert fald ½ time før tour start.
Nu består serien jo ikke kun af en freeroll, men også af andre tours som koster. Det er pludselig blevet meget sværere at nå finalen og dermed synes jeg ikke at denne promotion er specielt attraktiv længere, men oh well, giver den da et skud.
Eskeman skrev:
Nu består serien jo ikke kun af en freeroll, men også af andre tours som koster. Det er pludselig blevet meget sværere at nå finalen og dermed synes jeg ikke at denne promotion er specielt attraktiv længere, men oh well, giver den da et skud.
Ikke specielt attaraktiv længere???? Det er 3x3000$ added!!! Hvis det ikke er value, så ved jeg da virkelig ikke, hvad folk forventer. Der er stadig 3 turneringer at kvalle sig i.
Om det er top 10 eller top 20% er value da fuldstændig den samme. Synes godt nok også folk overreagerer her. Ja det er mega skidt af Betsafe, men come on. 3 turneringer tilbage, og det var en freeroll, som ikke kostede folk en krone. Og nej, jeg spillede slet ikke i aftes, så ikke derfor jeg skriver dette. Men rolig nu, og vær glad for, at der stadig er 3 turneringer tilbage.
Dieb skrev:
Hvis du tænker på www.pokernet.dk/password, så er de fordi du ikke havde tre godkendte indlæg før det sidste. Så du kan se koden nu.
skal man oprette 3 godkendte indlæg eller er 3 svar på indlæg nok?
@DK32
Der er én pakke added i finalen. Derudover bliver der afviklet to turneringer efterfølgende, hvor der er ét sæde added i hver turnering. Bare lige så alle er 100% klar over hvad vi spiller om :)
@VB2500
3 svar er fint, men jeg skal nok lige smide password op så man bare skal være logget ind for at se det, uden tre godkendte indlæg.
nogen der har problemer med og tilmelde sig i aften et det ikk xxxx
baronen21 skrev:
nogen der har problemer med og tilmelde sig i aften et det ikk xxx
ja det har jeg
Det gør du her www.pokernet.dk/forum/password-til-550-tour-i-aften-paa-betsafe.html
Husk at du skal skrive det første med stort.
For fanden, hvad sker der lige.
Sorry. Men det er sku da lidt skidt.
Så lukker turneringen bare ned med 10 tilbage og penge til top 6 at spille om....
Jeg vil sku have mit buy-in tilbage, hvis man ikke kan få lov at spille om præmierne...
Hørt Ender! Man kan sgu da ikke bare stoppe turneringen med 10 mand tilbage og så udbetale penge til dem der tilfældigvis er i top 5 på lige præcis det tidspunkt.
synes det var et meget fint tidspunkt den stoppede..:-)
Det syntes jeg fandme er dårlig stil, det samme skete i freerollen i tirsdags, det var godt nok 0.20 cent der spilledes om så det er lige meget, men nu hvor der er BI er det eddermanme skidt, hvis de endelig skulle lukke touren burde de bare give x% af prizepool til hver, baseret på deres chip%
enig med Ender. Lå nr 6 og så stopper den bare. Hvad sker der for man ikke spiller videre om præmierne selvom top 10 er fundet??
nu har de givet os en $50+4 ticket som kompensation det kan jeg sagtens leve med
de skrev følgende
Jeg informere dig hermed om at vi nu har krediteret din Pokernet Grand Live Final Qualifier ticket til din konto.
Turneringen om pakken til Prag Grand live spilles den 2 November kl 20.00 på Betsafe.dk, du kan registrere dig med din ticket fra den 1 November kl 20.00.
Vi har derved også krediteret dig en $50+4 ticket til din konto som kompensation for den pludselige afslutning af igårs turnering.
Jeg ønsker dig al held og lykke ved bordene og en rigtig god dag.
Har også fået den, dog ingen 54$ ticket. Og det er da for dårligt, selvom jeg fik en 2 plads ;-), da jeg også ville vinde første pladsen. Som er det dobbelte!
gad vide hvad der sker, når jeg vinder en mere i aften?
Lol det sejler da helt vildt.
Gider ikke gøre det store ud af det.
Men altså nu for dem der havde færrest chips pludselig mere ud af det end os andre der havde flest chips da vi var 10 tilbage ?
Jeg skal nok lige følge op på det i morgen, så vi kan gøre alle glade.
Så afvent svar i morgen.
Også kan man se den ticket nogen steder.
Jeg kan nemlig ikke se at jeg har den nogen steder ( Har fået mailen, men kan ikke lige umiddelbart se at jeg har nogle tickets inde i klienten)
Klondike, det arbejder de på, det kunne jeg heller ikke har windows 8, og det kunne godt være derfor, sagde de. Fordi der stod ingenting i min klient, andet end instillinger og kasserer.
Godt Dieb!
Jeg har lige haft kontakt med dem også :-) . Men gør ikke mere ud af det, før du har fået snakket om dem.
Selvfølgelig er det små penge, men burde være lige for alle.
du har den men jeg ved ikke hvor man kan se den. men prøver du at regge til en turnering den kan bruges til kan man vælge at bruge den
Jeg snakker om den SAT ticket til finalen. Den kan jo ikke regges til før i Lørdag.
Ville bare gerne være sikker på at jeg har den inden weekenden da jeg ikke forventer der er nogen hjemme hos Betsafe i weekenden.
Den anden 54 $ ticket har jeg ikke modtaget da jeg var uheldig og have flere chips end jer andre da den sluttede :-)
Vi er glar!
Dieb, jeg har lige fundet ud af, at jeg ikke har mulighed for at deltage i Prag's live turnering.
Kan man sælge sin pakke, hvis man nu vinder? Eller må jeg "bare" nøjes med de 500$ i lommepenge?
Trist. Så går jeg direkte efter de 500$ ..
Kan umuligt komme med, skal til svendeprøve i den periode. Håbede det var i starten af December, også dumt jeg ikke har tjekket op på det :-)
Hvis du kommer heads up tror jeg gerne modstanderen vil give dig 500$ for sejren :D
Er vi glar ???
Ude som 3'er.
Dude skubber 30bb med 89s ind i mine ATs, han flopper flush.....
gg tours, heller ikke denne gang
Mange tak! Fuck, det var nervepirrende. Det var ikke kønt undervejs. Jeg lavede nogle grimme sug. Undskyld til jer det gik ud over. :) Jeg skal gøre mit bedste for at holde PN-fanen højt i Prag.
miks77 skrev:
Mange tak! Fuck, det var nervepirrende. Det var ikke kønt undervejs. Jeg lavede nogle grimme sug. Undskyld til jer det gik ud over. :) Jeg skal gøre mit bedste for at holde PN-fanen højt i Prag.
Gz!
Ja, stort tillykke. Husk at der er 2 skud mere i de næste par dage. Denne gang blot med én turnering.
Mikkmakk skrev:
Kan i se den tour der er i dag ?
ligger under satellit arrangementer