makassip skrev:Quizzerne på comeon kører kun i ring hvis man svarer forkert på et af spørgsmålene. Svarer man rigtigt på alle i første hug får man et lod
Ville virkelig give mening, hvis det var sådan det fungerede.
Men holder heller ikke vand, selvom svarer rigtig på første spørgsmål, kan den finde på at komme med det samme spørgsmål i en uendelighed.
Og så ville det have været mere passende, hvis support også fik dette at vide, om kun hvis gætter rigtig i første hug.
Men reglerne skriver, " du kan deltage lige så mange gange du vil, så der er plads til at at svare forkert "
Og support har virkelig gjort hvad de kunne, først med alle de sædvanlige, slet cookies, prøv forskellige browsers, prøv fra Iphone, prøv fra anden computer, og da de vel efterhånden har fået så mange henvendelser om, at det bare ikke virker, har de brugt "tekniske problemer" som undskyldning, hvorefter de har indsat point'sene manuelt.
Det kan de så ikke længere, hvor det er "et lod " man kan få, så nu fandt de den nemmeste løsning på mine henvendelser, om det virkelig kunne passe der ingen løsning var på at få det til at fungere, at de efter henvendelse til den relevante afdeling, lige havde fået at vide det skyldtes jeg var udelukket fra alle deres daglige promo-tilbud.
Ville også være fair nok, men det sjove er at de andre promos stadig virker, så var den letteste måde at slippe af med mig, mht til quiz'en
Når det er sagt, har Comeon den mest behagelige og hjælpsomme support at samtlige bookies jeg har benyttet.
Og synes det er specielt flot de kan holde humøret oppe, når tænker på hvor meget bøvl, der er på det site, både hvad angår promos, freebets som ikke virker + deres Livebetting er nærmest ikke eksisterende.
Kan ikke forstå de ikke gør mere ud af at få disse ting til at virke, for er virkelig en af de få sites, der giver noget tilbage til kunderne i form af tilbud og points til bonusbaren.
Nu hvor de har lavet Quizzen om til lod-gevinster, har den alligevel ingen interesse her mere.