Hey Guys.
Min søster spiller meget lidt, men synes det kunne være sjovt at prøve online med lidt playmoney. Så vi oprettede en konto til hende fra min computer, da jeg var på besøg hos de gamle. Vi blev herefter kontaktet af supporten, der ville se noget ID da de kunne se at min computer normalt hørte til et andet nick (mit) hvilket var fair nok.
Senere på dagen blev min konto frosset, jeg sendte med det samme print af mit ID + regning, som der blev bedt om. Plus udredte hvad vores tilhørsforhold var.
Det var den 27/1..
Er der nogen der har nogen ide om hvor lang proces tid, der er på sådan noget!? For har en arrangeret en masse PS homegames i løbet af ugen og det er da bare skide irriterende at ha frosset sine midler!
Frosset min PS konto
31-01-2011 08:13
#1|
0
31-01-2011 10:03
#2|
0
Mon ikke PokerStars kan give dig en idé om hvornår du igen kan spille?
♥
31-01-2011 10:22
#3|
0
lasse k OP
@Eva's far
Ville ikke skrive her, hvis ikke jeg først selv havde tjekket'!
Har rykket tre gange, men de siger de ikk kan gi noget svar.
Men tænkte nogen måske havde været ude for det samme og ku gi svar..
♥
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!