Hey.
Jeg har haft omkring 120$ frosset på ongame siden, at det var problemer med klienten for 3-4dage siden. Jeg har været i kontakt med scandic support via 15mails nu.. De bliver ved med, at forklare mig, at det er hos ongame, at fejlen ligger - hvilket selvfølgelig højest sandsynligt er helt oprigtigt.
Er der nogen, der har været ude for noget lignende og evt har en mail til ongame eller noget i den dur? Eller er der noget Pokernet kan gøre for at hjælpe mig her? :)
Edit: Det er ikke så meget pengene, men det ødelægger lidt et planlagt gsop program, der skulle have været over et par uger. Jeg tør sku snart ikke at depositte på det netværk, med frygt for at pengene bliver frosset.
Frosset penge på ongame (Scandic)
04-10-2012 20:45
#1|
0
Redigeret af MadsMP d. 04-10-2012 20:47
04-10-2012 21:49
#2|
0
Altså Scandic kontakter vel Ongames og får fat i dine $? Det kan aldrig blive dit problem at skaffe dem.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!