Hej
Kan nogen af jer bekræfte at dette er standart fra Neteller?
Er lidt paranoia over mailen og efterfølgende opkald hvor jeg afkræves kopi af pas osv. for at genåbne min konto.
Hej Hero
Hvis du modtager denne e-mail, skyldes det, at NETELLER blev nødt til midlertidigt at indstille aktiviteten på din konto. NETELLER tager denne sikkerhedsforanstaltning ved alle Express-konti ved følgende omstændigheder:
Du har overskredet beløbsgrænsen på 3,500.00 USD
Du har overskredet transaktionsgrænsen på 1,500.00 USD
Du kan genoptage tjenesten ved at opgradere din konto gratis ved at logge på og vælge "Opgrader konto" i menuen QuickLinks.
Vi beklager ulejligheden, men vi kan forsikre dig, at denne foranstaltning er med at til at beskytte din konto og dine personlige oplysninger.
NETELLERs betalingsnetværk
Frozen Neteller konto OK?
Så længe du ikke følger et link fra en mail, men logger direkte på din netellerkonto, skulle du være så sikker, som man nu kan på nettet i disse dage....
Kontakt kundeservice hvis du bliver i tvivl, ellers lyder det som en standard opgradering.
Hvad siger de kloge hoveder?
jeg sidder med samme problem - oprettede konto for 2 uger siden - satte 6500$ ind i tirsdags - ville overføre lidt men nu er den låst - kontaktede dem onsdag, blev ringet op torsdag og skulle sende pas samt utillity bill (helt ok for det stod der på siden) - det gør jeg så men min utillity bill er ikke god nok, kontoen er stadivæk frosset og jeg har ringet til dem 3 gange efterfølgende - ikke noget at gøre - så mine penge er låst.
jeg har ingen papirer som de vil kalde en utillity bill, da alt mit økonomi køre over webbank og eboks - surt show...
Fatter ikke hvorfor folk bliver ved med at benytte NETeller selvom deres support stinker og de generelt tit fucker op =/
Jeg fatter ikke hvorfor folk overskrider beløbsgrænserne før papirarbejdet er clearet. Har aldrig selv haft et Neteller problem og de problemer jeg læser om starter oftest med at brugeren selv laver noget lort.
@TUD73
Du kan printe fra webbank/eboks og scanne det ind i en fil du kan sende.
@tud73
eller screenshot af regningen er også nok, det brugte jeg i sin tid
brug deres livechat funktion. Det er 100% normalt. Neteller fryser accounts for mindre end ingenting.