Frustreret over manglende hjælp!!!!!

#1| 0

Nu har jeg spillet på Mermaid i mange år med okay succes og nu står jeg i en latterlig situation som er ret vigtig.

Se tråden neden for:

http://www.pokernet.dk/forum/kan-ike-logge-paa-mermaid-pn-hjaelp.html

har i de sidste 3 dage ikke kunne logge ind selvom jeg har den nye software. Fik af vide de arbejdede på sagen, men hører intet. Jeg havde en aftale med nogle poker buddies jeg måtte aflyse pga jeg ikke kan logge ind. Får så fat i en fra Mermaid i går formiddag og siger de vender tilbage og min sag er lidt spceiel eftersom jeg ikke kan logge på den nye software. Har dog forsøgt at requeste et nyt password men dur heller ikke. Mit "gamle" password var saved i klienten så gir ingen mening.

Fik at vide de skulle til julefrokost men de ville vende tilbage inden. Hørte så ingenting fra dem igår og idag tager de ikke deres tlf. Jeg står og gerne vil spille i aften og specielt i morgen aften men kan ikke få kontakt til dem og virker som om de sover tømmermænd ud og er lidt ligeglade med min sag som jeg synes er vigtig. Jeg misser spilledage i mit program. Det er trejde dagen jeg ikke kan logge på og der er ingen hjælp at få. Synes snart jeg er ved at miste tålmodigheden så vil bare høre PN hvad i synes jeg skal gøre i den her situation og om hvad de synes om service standarden på Mermaid? Skal jeg skifte til Classic og Witten Service eller bare lade som ingeting.

Synes ikke det er på sin plads at vente så længe på det bliver ordnet specielt når det ikke er min skyld. Jeg håber der er en fra mermaid der tager sagen i egen hånd nu for ellers så mister i mig som kunde.

Giv mig jeres input PN om hvad i synes om det er okay eller jeg overreagerer?

Måtte aflyse en aftale og står nu sikkert også til at miste chancen for at spille i weekenden som ellers var planlagt med nogle kammersjukker.


På forhånd tak

/Doolce

Redigeret af doolce d. 17-12-2011 16:29
17-12-2011 14:53 #2| 3

Forstår din frustration

Meeen, med mindre du har kvallet til noget hvor du allerede er regget, så er problemet vel ikke større end at du kan spille et andet sted midlertidigt?

17-12-2011 14:54 #3| 0

Det er vel lidt drastisk at aflyse din aftale om at spille poker med drengene, kan du ikke bare sætte nogen penge ind et andet sted. Dog burde mermaid få fingeren ud

17-12-2011 15:59 #4| 1

De er useriøse, find et nyt sted at spille..

Der er mange sider som deres.

17-12-2011 16:21 #5| 3

Ville næppe skifte til Fortune for at få witten support eftersom han er hos Classic

17-12-2011 16:26 #6| 0

Det lyder meget som et problem jeg havde på interpoker, jeg havde hentet den forkerte klient, de havde $,£ og € og med forskellige sprog også, jeg havde bare hentet den danske i €, men det var den engelske i $ jeg skulle bruge.

17-12-2011 16:31 #7| 0
OP

@Razga

LOL, fixed ;)


@DSRasmussen

Mermaid har fucket op i det og ikke trukket mine oplysninger/account med over til den danske software :( Mega nederen.. så aner ik hvor lang tid der kommer til at gå.

FML!

Doolce

17-12-2011 16:33 #8| 0
OP

Det her var hvad de havde af sige :

Simba-

@doolce

Som jeg fortalte dig igår, så har jeg været til julefrokost.
og er først lige blevet menneske igen. Men det betyder ikke, at vi ikke
arbejder på sagen. Jeg har været i løbende dialog med vores support afdeling, ligesom
du selv har snakket med live supporten. Vi vil rigtig gerne løse problemet for dig, og det kommer vi også til. Men for at vi kan løse det, er vi nødt til at lokalisere fejlen. Fejlen er opstået da vi splittede vores database op. Så vi har en dansk og international database. I dit tilfælde er der sket det, at al din personlige information ikke er kommet med over fra det gamle system. Det kan desværre ikke løses ved bare at indtaste tingene manuelt. Der skal sikkert en programmør på sagen, og muligvis skal softwaren lægges ned før det kan rettes. Så det er desværre ikke så lige til. Men som sagt, så gør vi alt hvad vi kan. Jeg håber du kan væbne dig med lidt mere tålmodighed, og jeg beklager at dette har taget så lang tid.

17-12-2011 20:36 #9| 0

Sms sendt.

17-12-2011 22:16 #10| 3

vil det sige han har været i løbende kontakt med support afdelingen under julefrokosten ?
Så keder man sig virkelig :)

18-12-2011 02:01 #11| 0

Du behøver ikke bruge din tid på en korrespondance over 3 dage midt under en julefrokost.

Op sæt Dolls ind til dine tours på andet skin = prop solved. Bare ærgeligt og uheldigt systemet buggede på dig!

20-12-2011 16:40 #12| 0
OP

@Simba


Noget nyt?


Har forsøgt at ringe og maile dig uden svar?

Kommer det op og køre i aften?

/Doolce

20-12-2011 20:06 #13| 0

@doolce

Det kører nu. Beklager det har taget så lang tid.

20-12-2011 20:57 #14| 0
OP

@Simba

PM

21-12-2011 05:29 #15| 0

Mermaidpokers support har altid været langsomt. Er sëlv gået over til classic og Paradisepoker... Hurtig og super support :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar