Det er "heldigvis" for egen regning da der ikke var nogen, der ville stake mig i dag :)
Wish me luck :)
FT 19,5k FTP
Take it down Skipper!
thx
Nick?
Men hvorfor vil du så stakes, når du kan æde hele lagkagen selv nu? ;)
Nick er skipper-dawn
Pt. er jeg også fint tilfreds med ikke at blive staket i aften :)
Er full tilt nede?
ok, det var den nemlig også her :S
Lige midt i et 3bet og nu kan jeg ikke logge ind igen :(
Mine 2 tours på FTP er også nede.
Såfremt touren annuleres fordeles pengene imellem de tibageværende. Er der 8 tilbage får alle i første omgang præmien for en 8 plads og de resterende penge fordeles i forhold til hvor mange chips den enkelte spiller har/havde. Er ikke 100%, men mener det er sådan det er!
Jeg fik 4,1k$, men er egentlig lidt skuffet. Følte jeg havde fint styr på bordet og hvis vi havde lavet en deal i stedet, så er jeg overbevist om jeg ville have vundet mere :S
Skipper nu stakede jeg dig jo faktisk igår.. Så det må jo give nogle procenter i denne;-) gratz med resultatet.:-)
Nu cashede jeg jo også for dig i går, men hvis du havde valgt en dyere tur, så havde jeg nok også vundet lidt mere til dig ;)
Men vi må lige finde en gang, hvor jeg kan stake dig så :)
Hey Skipper - Tillykke - Jeg har prøvet det samme en gang og ja synes på den ene side jeg var godt tilfreds, da jeg ikke lå i toppen, men det var sgu på den anden side også lidt skuffende da jeg som du følte mig ovenpå - WP sir!
4,1k er godt nok i mine øjne, når i var 4 eller 5 vejs.
Du fik mere end 2nd prize.
Grats Skipper
se se !! det er DERFOR jeg syntes du rocks!! wp sir!
@James
Ty sir. Som du kan se, er jeg varm ;)
@Schultz
Er stolt af du synes jeg rocks ;) Cheers!
@Noller
Du har måske ret i jeg burde være tilfreds når vi nu splitter 5 vejs, men er altid lidt skuffter når man føler man kunne have fået mere ud af det :)