gogo
1/7
buster som nr 3.. fik ikke fat til sidst og røg ind i par grimme KK og AA :(
2,5k luner trods alt
DrNoe skrev:buster som nr 3.. fik ikke fat til sidst og røg ind i par grimme KK og AA :(
2,5k luner trods alt
"Dansk bronze til Jens Noe i morgen-quickie"
Kan du li' det? Kan du også hjælpe med en exit-hånd? :)
hvis det er så har jeg HH på din bust som jeg kan sende til Simon i pm hvis det er DrNoe?
da jeg kan se du har lidt tralvt på stars på :)
men der kommer flere FTs på , så du ka bare vente med artiklen, simon :)
DrNoe skrev:men der kommer flere FTs på , så du ka bare vente med artiklen, simon :)
Oooooh la la, jeg scouter med på PS. Du kan nok lige nå at tage den Omania ned før jeg går i trykken ;) GL
gogo doc!! Tænk at du skulle rense plo tours også!:)
Per_danmark skrev:gogo doc!! Tænk at du skulle rense plo tours også!:)
Han så dig spille en engang, og tænkte der var døde penge at komme efter ;-)
krisfk skrev: Han så dig spille en engang, og tænkte der var døde penge at komme efter ;-)
Jeg er sikker på at han stadig husker at han blev kørt over i live coaching forløb i den disciplin !! :D
Og jeg er de mest døde penge nogensinde!!!
Er du egentlig stadig staked Doc?
GL - Fangede selv 3 FTs ud af 5 tours (man-fre) i Omaniaen for et par uger siden, og jeg er ellers døde penge i Omaha.
Fangede også et FT i HOT109, men blev desværre suget 9-vejs :/
@jannik_pro
nej jeg flyver solo :)
har typisk lidt investorer indover om søndagen, dog :)
DrNoe skrev:@jannik_pro
nej jeg flyver solo :)
har typisk lidt investorer indover om søndagen, dog :)
Okay, godt at høre du kører solo, du kunne ikke være interesseret i at være staket igen? Eller skulle det udelukkende være så du kunne spille højere ?
DrNoe skrev:hvis du ikke spiller, per, hvordan ka du så være dead money?
Netop fordi jeg ikke spiller længere.. Sidst jeg spillede for 3-4 måneder siden var jeg ihvertfald døde penge, hverken jeg eller mine modstandere havde en ide om hvad der skete!;). Og forstiller mig ikke, at jeg er blevet en haj af ikke at spille!? :O