har lige ramt FT i 250kGTD på Ipoker som 2/10 takker være en smule skrub her kort før FT:P
ligger desuden 1/18 i deres 35kGTD og 12/21 i deres 30kGTD deepstack, så kan gå hen og blive en helt fantastisk aften:)
send skrub(også selvom det ikke virker som om jeg har brug for det:D)
FT LIR 250kGTD IPOKER SHIIIIP IT
sick du må have givet den gas på! så du havde ca 50k med 30 left.. gl!
gl m8
GL ploven! han havde btw ca 45k med omkring 16 igen, men fik skubbet sig tilbage! GL M8!
Imponerende!
ude som henholdsvis 7 og 12er i de 2 mindre tours, men kæmpe CL med 5 tilbage i 250k:P
lol det jo decideret retarderet, du ft'er hver 2 event du spilller i.... shiiiippp itttt
åh gud, så siger den lige pludselig i pausen at jeg ikke kan connecte til Ipoker serveren:S men er kommet på igen..
Du er så vild!! BOLLER AF STÅL
SHIP IT!!!
SHIP!!!!!!!!!!!!!
55.000 $ Rigtig flot gået... Perfekt til ferien ;)
sick.. just sick gg
JOOOOOOOOOOOOOOOO TAAAAAAAAAAAAAAAAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er så niiiiice TILLYKKE!!!!! GG!!!!!!!
...............................................................................Beceause you worth it
wow.. Det er fandme wp :o
FUCKING insane!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Grats omg omg omg omg ..
Fuck hvor er du vild!!!
Gid det var mig, der havde de mtt skilLLZZZ som du besidder!
Grats!!
Sick...
Grats!
So fucking sick.... mindst 10 FT om ugen >< gal et skrub at beside, please send lady luck videre snart :( Savner hende
Tillykke! Det er jo hjernedødt, så meget du renser af for tiden. :-o Hvordan gik det i $35K og $30K?
wow..
Very very nice...
Jaloux?? JA!! :)
Grats. Varm? Det ord dækker så langt fra ploven pt imo.
GG.
Mvh. Fryden.
Meget imponerende..
WP
Jesus fucking christ, du er helt syg jo.
SICK WP !!!
for at citere Westergaard fra "den anden FT tråd":
"Endnu engang 1000 tak til alle!! Det bare for fedt at have pn i ryggen hele vejen!"
Super opbakning, takker for alle tillykønskningerne, og til dem der railede slagets gang undervejs. Er stadig ikke helt gået op for mig, hvor syg en weekend det her har været, og der går nok også noget tid før jeg selv indser det:)
TAK TAK TAK
Ploven13
Kommer du op og spiller lidt bold i morgen?
For jeg ved hvem der skal betale min taxa fra Snekkersten til Bagsværd bagefter :P
WTF sker der!! FANDME om ikke ploven han har suget samtlige PNers skrub !! FUCK du er syg!!!
Stort tillykke!!!
Men jeg vil godt have mit skrub tilbage snart thx.
@ Razga
haha, ja regner jeg da med, denne gang dog med små metalplader oven på mine fødder;)
og desuden ligger Bagsværd ikke på min vej hjem;):D
Hehe beklager. Men en stempling i ny og næ hører sig til :P
Egentlig skal også kun til Lyngby station... Det er da næsten på vejen :D
Tillykke med det :)
Yderst imponerende!
Har du ikke gjort dig lidt af en lynkarriere? Hvad spillede du for like 5 måneder siden?
Bøjer mig dybt i støvet........du rykker dem virkelig rundt. Kanon weekend du har haft
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kim