Ja så rammer vi snart FT på Bet365. Ligger nummer 1/13.
Vi spiller om 1000$ til førstepladsen samt en aften med Kipster. 2. pladsen vinder 500$ og kommer også med Kipster arrangementet.
Kunne satme godt bruge lidt coaching så send mig venligst alt den skrub i overhovedet har :P
FT lir på bet365 - En aften med Kipster!
GL. :-)
Skal man saa se Notting Hill i en bred sofa med Kipster?
Og hvem skal vaere lille ske og store ske?
Haha good one :D
Ja nu tjekkede jeg lige så er det sq bare en lorte satelit :D Nå, men jeg vil nu gerne tage den ned alligevel ;)
Lecter: Håber jeg da ikke :D Så har jeg da sat mine forventninger om en romantisk aften med kipster alt for højt :(
Synes godt nok også det var en god deal med en præmiepulje på 1500$ og et buyi på 2$ :P
Ja det er ligefør... Men kunne nu godt bruge de 125$ som start på en bette SnG rulle..
Go Rasmus! (jeg fik lov at tage mig af Everest-turneringen imens :-) )
Hehe så må du vel være en eller anden form for klubmester her på PN? :P Kommer du og forsvarer titlen d. 5. juni?
Arh, klubmester er vist så meget sagt... 11 mand, heraf en sitout. Men skægt var det!
Og jo, jeg vil bestemt se, om jeg kan lade sig gøre d. 5.
Nu sidder jeg sq snart med halvdelen af de samlede chips med 6 mand tilbage.. Det kan jo næsten ikke gå galt :)
Hvorfor går det så godt når det bare er en sølle sat? Kunne godt bruge nogle af de samme situationer når jeg spiller Sunday Warm up :P
Ser godt ud! hep hep!
Kelm :)
Kelm :)
Skal vidst lige huske vi ikke er på boblen længere.. Har lige smidt 40k ud af vinduet med mine klamme all-ins..
GL Kelm.
Kan se Overboen nappede sig en respektabel 5. plads. Han gør sgu godt når der er Kipster freerolls. :)
Hehe jeg takker!
Nogen der ved hvor i verden pokernyhedernes kontor ligger hvis man skulle være så heldig at vinde finalen?
Så er det jo langt væk fra nordjylland!
Det blev til en 3. plads.. En 6'er på turn nappede en god del af min stack så vi var nogenlunde even alle 3 og så gik jeg allin på et straightdraw, men den udeblev desværre.. Sjov lille turnering! Jeg ser frem til finalen.
Er der nogen der ved hvor mange, der deltog i heat 1 af denne konkurrence? (bare et cirka-tal, så jeg kan få en idé om, om det er et helaftensprojekt :-) )
K Max
Mener det var ca. 58 eller deromkring.
Finalbordet var omkring 23.00 og turneringen startede vidst ved 20.00 tiden.
Hvem er Kipster?
Der burde være en tråd med de størreste hajer herinde, så vi alle kan være med, og ikke behøver at spørge, hvem er hvem :D
Tillykke med 3. plads hvad gav den?
Jeg vandt min første lille tour igår 1$ buy in på betway igår, gav 115$ :D
havde lige oprettet kontoen, og spillede kun den tour, god start på min BR hehe.
Very nice, måske når man er så poker interesseret burde man læse om de dansker stjerner her fra siden. Det vidste jeg så ikke det der, men mange tak.
Hvor ville i anbefale mig jeg læser om danske proff spiller? Er allerede medlem af Pokeruni, så ved dog hvem, Theis J, Tune, og Jungleras er :) og har læst noget ACE, så MartinB, og Egmo kender jeg også til.
@ methylon: tak for info!
@ Mio: Det er jo altid en svær skelnen, hvornår en given spiller går hen og bliver 'stjerne'...
Jeg følger løbende med i diverse fora og portaler, hvor Kipsters navn (og mange andre) dukker op. Jeg er ikke sikker på, hvad jeg må refererer til, men prøv at google 'poker' + 'nyhederne' og se om der ikke dukker noget op :-). Herudover nævner du selv en portal, hvor Kipster m. fl. omtales jævnligt.
Og så grats med sejren!!
Mio: Den gav ca. 25$ lige ned i lommeforet ;) Og så selvfølgelig en billet til finalen, som jeg stærkt satser på at hapse.
Hvis Kipster stadig læser med, så må du godt begynde at forberede et grundigt kursus i hvordan man tager en Sunday Million tour ned :D
hej kipster. hvor meget tror du man kan vinde hvis man starter med 1000 dollar på en aften med dig? :))) jeg spillede også med i går men kom ik videre.
men spiller med igen i aften. så skal jeg sku i finale :)
@rasmus kelm...
så vidt jeg ved, har kipster engang sidste år vundet SM... :)
Granat: Præcis :) Så han må jo vide lidt om det.
lol... læste dit indlæg forkert :D
Hordan gik den aften med kippen ?
Kan vi lige få lidt lir på bordet!
SkaldeLassen: Finalen spilles først i aften..
Granaten11
06-05-2009 17:28
lol... læste dit indlæg forkert :D
Det kommer sgu ikke som nogen overraskelse :D
@ RasmusKelm
- Nogen der ved hvor i verden pokernyhedernes kontor ligger hvis man skulle være så heldig at vinde finalen?
- Tæt på Runde Tårn i Kbh.
- Så er det jo langt væk fra nordjylland!
Det var vel også lige optimistisk nok at tro, de havde kontor i Sæby eller noget :)
GL med finalen!
Jeg stiller klar til bounty lir nu her om 20 min. Kører dog nu på 30. vågne time i streg efter afklapsning i Parken, søndag nat tour-grind, mandag morgen PLO grind og en række forretningsmøder senere på dagen. Tør derfor ikke love den store tålmodighed i mit spil, så prøv at fang mig tidligt. ;)
BTW Hvad sker der i det usandsynlige tilfælde at jeg selv vinder touren? Vinder jeg så en aften med mig selv?
Kipster: Har overvejet det samme. Troede du havde fået besked på du ikke måtte vinde :P
Jeg har varmet op med tours hele eftermiddagen så jeg har høje forventninger til præstationen i aften.
Rasmus Kelm: Tror ikke der er så stor fare for at jeg skulle gå hen og vinde. Og i det tilfælde går præmien nok bare videre til nr. 2 og 3.
PP: rakeback er ikke tilladt på iPoker netværket, trods visse udbydere forsøger at omgåes med reglerne. Bet365 har dog et lækkert bonus program hvor du kan veksle dine Merit Point til turneringstokens lige fra $10 online tours til WSOP ME pakker.
Ja, Bet365 er 100% skattefrit.