Hey PN
I søndags lavede jeg et withdraw fra FullTilt til MB og igår skrev jeg ang et sprøgsmål jeg havde. 2 mails - ingen svar, ingen penge.... Andre der har samme erfaringer? Kender nogen til noget LIVE chat evt hvor man lige ka tage fat i dem?
// KD
FT support - eksisterer denne?
Hmm de har sq været rimelig hurtige altså inden for en time de gange jeg har haft brug for dem.
LIVE chat har jeg aldrig brugt.
jep to forskellige inde for de to emne. Og den e-mail jeg har opgivet på FT er den som det SKAL være ifl. dem for at de svarer.... alt er kontrolleret - ret fucked!
Står også og mangler svar fra dem ang. en frosset konto. Skrev i mandags.
Så tror bare de har mange henvendelser pt.
Jeg havde langsomt cashout sidste uge. De reagerede ret langsomt pr. mail (15 timer oder so) og svar var ikke fra cashier som jeg havde sendt til. Men angiveligt fra DK-support. Dog var svaret på engelsk, og supporteren havde et umiskendeligt japanskklingende navn.
I korte træk var (standard-) svaret, at de havde mange cashouts og havde svært ved at følge med, men jeg kunne regne med at modtage så hurtigt de magtede. Efter 4+ døgn var $ på min MB.