Gelm det...
FTOPS event #8 240$ TTP linje check
OMG.
"Kommentarer fra cheferne kun pls"
Haha, lige præcis MoPe. Det er spændende at se hvem der føler sig dygtig nok til at kommentere hans umulige turn beslutning :-D
Ok ok ok....Kan godt selv se, at det blev et alt for resultatorienterende post. Var bare 100% sikker at villian kun kan sidde med et set der, hvilket han også gjorde. Ingen kommentarer ønskes.
Som postet lå den jo lige til højrebenet. Ellers må du jo på banen med reads, hvis du vil have noget brugbart ud af dit post.
Hej PureKing. Jeg har vundet flere turneringer - bl.a. har jeg i følgende uge vundet en PP turn på Party - jeg har virkelig renset igennem på Ongame de sidste mange år - hvor især Mad-Tilt All in har været den rene barnemad for mig - så ja jeg betragter mig egentlig som lidt af en chef.
Til selve hånden. Han viser jo kæmpe styrke i og med han leader ud i 4 mand inc. dig selv som er initial raiser. Jeg forstår ikke din grund til ikke at repoppe floppet. Hans turn lead indikerer stor styrke igen. Hans range er cirka KQ-K7-Q7-77 samt self air og bluffs. Realistisk set har han aldrig KK eller QQ her. KQ er der betydeligt mindre chance for at han har i og med du selv har den hånd. Dvs af de mulige hænder i hans range er du sådan set kun slemt domineret til 1 hånd nemlig 77. Og mod den har du stadigvæk outs. Så konklusionen må være. Push turn og post i BBV hvis han vender 7-7 der holder hjem.
Mvh
Chefen