Hvordan får man fat på FTP's support? Jeg har de seneste 30 timer skrevet 2 mails til dem (2 forskellige adresser), uden at få svar! Er det normalt for Full Tilts support?
Problemet er at jeg for ca. 8 dage siden lavede et cashout og har ikke set pengene endnu. Jeg kan desuden ikke logge ind på min konto mere, så har en formodning om at de har lukket kontoen. Men burde man ikke i det mindste få en mail om dette?
FTP support
Jeg fik svar fra deres support efter 12 timer, sidst jeg havde brug for support. Det drejede sig om manglende modtagelse af noget jeg har bestilt i shoppen, så det er ikke den normale [email protected] jeg brugte.
Okay, jeg synes bare det er underligt, der skal gå 1½ døgn uden man får svar. Jeg har både prøvet at kontakte dem på [email protected] og [email protected]... De er trods alt det 2. største netværk, så man burde da kunne forvente en nogenlunde service...
Jeg synes også det er underligt, at de tilsynladende har lukket min konto uden jeg har fået svar. Jeg kan i hvert fald ikke logge ind, men kan godt få tilsendt en midlertidig adgangskode, der dog heller ikke virker...
Nu er der gået 2 døgn og kan stadig ikke få kontakt til Full Tilt!
Er det normalt, at hvis de har mistanke om snyd, så lukker de ens konto uden at give besked via email og ikke vil svare på ens mails?
Og det vaerste er ikke ventetiden, men deres svar. :)
Verdens vaerste support, bar none.
Wuhuu! 3 dage og 7 timer efter min første mail, får jeg svar..
Hvad skal man med Betfreds Live Support, når de har så god service på full tilt...
Sys os PokerStars er rimelig gode til at svare hurtigt :) sidste gang jeg havde brug for hjælp af supporten tog det ikk længere tid end 3 timer - PokerStars we like!