Det her er det sygeste jeg har oplevet.. En af mine venner sendte lige det her screenshot som han tog i går !!
img360.imageshack.us/my.php?image=222x222sygt2jl3.jpg
Læg rigtig godt mærke til at det er samme kulør og rækkefølge !!
Hvad er chancen lige når man spiller på 2 borde ??
FUCK HVOR SYGT !!! 222 x 222
@OP - Sygt :) Ser fedt ud...
Vanvittigt Razga!! Og så endda kun ud af 4 borde? Og det fjerde bord er også fuld af damer, selvom du ikke har dem på hånden... sindssygt usandsynligt.
Jeg har prøvet at 4-table NL og floppe 2x quads i 4'ere på samme tid. Har screenshot hvis det er, men ikke på denne com. Dit er også en del sygere Razga :D + OP
hvorfor kan man ikke se den
Indtast den 3 cifret kode som står ved siden af MEGAUPLOAD. Og tryk download.. Så går der 45 sek før du kan downloade billedet
Muligvis verdens sygeste måde at uploade et billede på...
photobucket.com
Jeg kan sgu ikke hente fra megaupload, er for mange på min eksterne ip, så den er blocked. :>
Nogen der kan uploade til imageshack e.lign.?
ahh drenge den kan jeg godt slå den der ;)
har haft KKx3 på 4 borde
men kan ikke rigtig komme ind gad ikke lige slette nick osv da pokerchamps alligevel ikke findes mere :)
lorte uploads side nå lægger den op en af dagene gider ikke til at gøre det igen
Hehe sorry.. Har aldrig uploadet noget før, og vidste bare at der var noget som hed mega upload...
Værsgo
img360.imageshack.us/my.php?image=222x222sygt2jl3.jpg
Det er også sick MartinJepsen:) Virkelig sick... men imo slår du ikke Razga, da det 4. bord har 3 damer på bordet + X-kort, og intet flop er kommet på de andre borde. Det vil sige ud af 10 synlige kort, er 9 af dem damer.... pretty damn sick!
Er der nogen som kan bekræfte at oddsne er 1:0,34mia for at det sker, hvis han kun spiller på to borde?
2x4 ens i plo.. 885x board 88555