FUCK neteller

#1| 0

Seriøst jeg fatter ikke hvordan folk kan finde sig i netellers service jeg har da aldrig prøvet noget så ringe før.

laver en account 1 min efter bliver min account banned.

og de vil have alle de sikkerhedsdokumenter, men seriøst 1 min efter jeg har lavet min account.

hva fanden sker der. !!!

kunne forstå hvis det var fordi jeg ville widraw eller noget men nej nu har de fået pengene så nu kan de godt lukke mig ude.

er det bare sådan de gør ??

jeg gemmer dialogen for ham der jeg snakkede med var fandme også en kegle som bare sagde jeg kunne pisse af.

09-02-2008 02:13 #2| 0

Mener at det er standard at de skal have bekræftet din identitet (via telefonopkald og indsendelse af dokumenter) før at din konto aktiv.

09-02-2008 02:14 #4| 0

Neteller support er ikke eksisterende!!

Kæmpe med dem i dag ang. withdraw til debit card!

# supportere siger forskelligt.. Lige godt hvor dybt jeg spørger får jeg standard svar!

Jeg er færdige med dem.. De er så elendige og ligeglade men kunderne!

09-02-2008 02:14 #3| 0

okay.

godt nok vildt de gider gøre det ved alle accounts..

men det heller ikke noget problem er bare iriteret over at Betfair er nede og så er jeg nød til at spille et andet sted og så skulle jeg lige smide penge over og så laver de det nummer der !

men hvis det er standart procedure så er der vel ikke meget at gøre

09-02-2008 02:16 #6| 0

også den opfattelse jeg har af dem Christensen jeg smed heldigvis ikke særlig mange penge ind. Men mere prinsippet.

sådan en service holder bare ikke.

09-02-2008 02:16 #5| 0

MartinJepsen du er da umiddelbart den eneste kegle der er her, tror andre, hvis de altså gider brug energi på din post vil sige det samme.

Som Major er inde på er det standard, gudskelov, ellers ville jeg ikke kunne tage dem seriøst...!

Jeg synes faktisk bare du skulle pisse af...!

09-02-2008 02:17 #7| 0

Daxelsen tak for din post det var lige hvad jeg havde brug for at høre

specielt af sådan en high roller som dig haha

09-02-2008 02:33 #8| 0

Jeg kan så lige tilføje at ikke alt fra Neteller skal tages for gode varer.

De låste min konto (som var tom anyways), krævede yderligere dokumenter mm. scannet og sendt til dem efter 1-2 (?) års brug, samtidig med at de ikke ville oplyse mig årsagen til dette postyr. De meldte ud til mig at jeg ikke havde adgang til oplysninger om hvorfor min egen konto var låst.

Jeg droppede Neteller for derefter at få en inkasso regning via et dansk firma for nogle uger siden. Jeg kontaktede inkasso firmaet og bad dem skaffe dokumentation for hvad jeg skulle betale ca. 3500kr. for, siden jeg ikke kunne genkende regningen.

Da jeg fik svar fra inkasso firmaet havde de afvist Neteller som deres kunde fordi de havde sendt et ukendt antal lignende regninger ud til andre danskere, hvor de ikke kunne dokumentere grundlaget for beløbende.

Neteller meldte tilbage til inkasso firmaet at der måtte være sket en fejl.

Neteller lyder i mine ører ikke som en virksomhed jeg vil sætte min lid til at håndtere pengesager for mig.


Bare en lille fodnote som jeg synes var relevant for andre Neteller brugere at vide.

09-02-2008 02:36 #9| 0

lol MartinJepsen

@
"Daxelsen tak for din post det var lige hvad jeg havde brug for at høre

specielt af sådan en high roller som dig haha"

Jeg ved ikke om dette er denne post eller din første der den mest intelligente, begge fik mig sku til at grine, hahahaha...!

Desuden, ikke at det har noget med sagen at gøre, men da nu du alligevel aelv bringer det på banen. Da du jo tydeligvis bare har kassen og tjener vanvittigt mange dollars, så må det da være betrykkende at et sted som skal tage sig af alle disse penge for dig, sikre sig at du er den du udgiver dig for at være. I øvrigt er jeg slet ikke i tvivl om du selv har været skyld i, hvis tilfældet er du har fået dårlig behandling af deres service. Sådan er det altid med jer typer, bare fordi i altif fik jeres vilje af mor og far så går den altså ikke i den virkelige verden. Men det er jo i virkeligheden dine forældres skyld og ikke din, jeg beklager meget.

lol for en klaphat skal man lede lnge efter.

09-02-2008 02:39 #10| 0

Jeg siger tusinde tak Askholt for din besvarelse syntes det sætter tingene i aspekt..


for den service de udøver er bare ikke iorden.

jeg håber folk læser det, for der er sikkert mange der har haft problemer med dem, det er nok den første negative post jeg har lavet, men kunne bare ikke lade hver med at fortælle min holdning til det ellers så fantastiske firma.

jeg opper tråden i morgen så folk får en chance for at debatere det da der nok næppe er nogen der gider det kl halv tre om natten :)

09-02-2008 02:40 #11| 0

DAxelsen jeg prøver bare at belyse sagen. og for dit vedkommende håber jeg at du gider lade hver med at poste i den her tråd mere.

--------------------------------------------------------------------
giveit2me

09-02-2008 02:42 #12| 0

De eneste der nogensinde brokker sig over neteller er lowrollers som lige skal deposit 20$ og overføre dem til et site, og ja, så er det måske lige i overkanten at skulle ringe og sende papirer osv., men det er jo nødvendigt før det kan gøres sikkert. Min pointe er - hvis i skal overføre så små beløb at i ikke sætter pris på sikkerhed, så lad være med at bruge lortet? Læs desuden guides, FAQ og betingelser på sitet inden i opretter jer.

Kan lige tilføje at jeg aldrig har oplevet bedre support på et internet site end neteller. Hver gang man ringer ind er der asap hjælp til alle problemer.

09-02-2008 02:45 #13| 0

tak for indlæget becks det er rart nok at høre det fra en andens vinkel,


ved nu ikke om jeg er low roller men anyway du har sikkerhed må være første proitet, derfor syntes jeg stadig det er overfalde en at de efter 1 min banner min acount. De kunne lige så godt have gjordt det inden jeg satte penge ind.

---------------------------------------------------------------------giveit2me

09-02-2008 02:52 #14| 0

Jeg har nu endelig fået de 4700$ som de "mistede" men det tog godt også 3 måneder. I løbet af al den tid har jeg haft rigtig mange mails frem og tilbage og faktisk var der kun 1 mail ud af alle dem, hvor det rent faktisk lød som om de bekymrede sig om det. Jeg er også færdig med NETeller.

09-02-2008 02:59 #15| 0

@ MartinJepsen

Det var så lidt. Jeg skal ikke presse meninger nedover hovedet på andre, men det var ihvertfald en effektiv måde at komme af med mig som kunde på.


@ becks

Jeg har også tidligere haft problemer med Neteller udover det jeg har beskrevet, men det har jeg så kunne løse på et par uger.

-Jeg har sat mig grundigt ind i tingene inden jeg begyndte brugen af Neteller.
-Jeg gennemgik hele rumlen med at få min bankkonto tilknyttet min konto fra starten.
-Jeg er ingen highroller (slet ikke online), men jeg har om ikke andet flyttet andre størrelser end $20 frem og tilbage.

Min pointe er vel bare at selvom Neteller måske fungerer glimrende for nogen, så har det ikke været tilfældet for mig. Og de har som nævnt ikke kunne dokumentere hvorfor jeg skulle være et større problem end alle andre kunder.

09-02-2008 03:06 #16| 0

sku glad for alle svarene drenge...

er der andre money transfers som er gode at benytte eller skal jeg holde mig til plastic kortet. det var første gang i 2 år at jeg deposter på en side da det ikke har været nødvendigt før så er chocked over den service man får når man bruger neteller.....

------------------------------------------------------------------
giveit2me

09-02-2008 04:59 #17| 0

I HATE NETeller, still.

09-02-2008 08:14 #18| 0

NETeller er pokerspillerens venner. Der er altid nogle at tale med over chatten, når man er blevet bad beatet:

Klassiske chats:

1)

How can I help you?

You can start asking me security questions you fucking retard!

2)

How can I help you?

bla. bla. bla.

Before we proceed, my I ask you some security questions please?

What kind of lame rhetorical questions is that you muppet?

og der er mange flere...



09-02-2008 12:08 #19| 0

MartinJepsen

Du starter en tråd og begynder at skabe dig over deres sikkerhed er for høj, det er vel ikke deres problem at at en ludoman laver et deposit lige så snart han får chancen? Desuden som andre har været inde på, så kan du jo læse betingelserne inden du opretter, så du kan kun bebrejde dig selv.

Om neteller så er fantastisk eller elendigt har ikke noget med sagen at gøre, det er ikke det du bringer på banen.

Hvad med om du bare holdte dig fra alle tråde?

09-02-2008 12:49 #20| 0

Hvordan sætter man noget i aspekt?

09-02-2008 13:51 #21| 0

jeg kan se der er vildt forskellige meninger om Neteller. hvis der er flere der har nogle badbeats derfra eller succes historier så bare kom med dem :)

Daxelsen ved godt at sikkerheden skal være høj men jeg bryder mig ikke om at 1 min efter jeg har oprettet min account og sat penge ind fryser de den.

09-02-2008 14:34 #22| 0

Aldrig haft problemer med Neteller... Da jeg i sin tid oprettede konto, mener jeg telefonbekræftelse var tilstrækkeligt.

Mvh. Fryden.

09-02-2008 15:25 #23| 0

hvilke dokumenter vil neteller have man skal sende til dem ?

09-02-2008 15:57 #24| 0

det samme som poker sites

kørekort pass, regninger , og andet

09-02-2008 17:11 #25| 0

aldrig haft problemer med dem heller.
Skulle ganske vist bekræfte min konto men siden det er et sikkerheds spørgsmål og ikke har givet mig noget videre døj så er det egentlig fint nok med mig.

09-02-2008 17:16 #26| 0

Moneybookers fungerer.

09-02-2008 17:19 #27| 0

syns bare tit moneybokers giver mig problemer med login ...
Men kan sagtens tænkes at det er fra min side problemet ligger

09-02-2008 17:22 #28| 0

Har brugt Moneybookers i over 1 år nu og har aldrig haf noget bøvl med det. Hverken med log-ind eller med at overføre penge.

Kan klart anbefales.

10-02-2008 00:33 #29| 0

synes neteller er ganske fornuftig. Deres responsstid er ikke skide god, men man kan også bare vælge at ringe.

Jeg synes godt om deres sikkerhedssystem med at de ringer efter man har oprettet en konto. I mit tilfælde ringede de bare aldrig og lukkede kontoen, så måtte jeg bruge en uge til at skrive frem og tilbage (men nok min egen skyld da jeg ikke havde en scanner til at scanne fotos og regninger ind på).

Alt i alt giver jeg dem 3 ud af 5 stjerner.
+ sikkerhed, overskueligt
- support

10-02-2008 00:43 #30| 0
10-02-2008 10:17 #31| 0

Netellers responstid er helt hen i skoven, men alligevel er jeg tilfreds med den måde jeg er blevet behandlet på.

Jeg fik for et år siden stjålet små 5000$ fra min neteller account og efter utallige henvendelser uden noget svar, fik jeg pludselig en email efter et halvt år om at neteller helt ekstraordinært ville dække tabet og at pengene var indsat på min konto.

Det kan måske have noget at gøre med at jeg skrev til dem at hvis jeg ikke fik pengene retur ville jeg aldrig bruge dem igen og faktisk overholdt det i det halve år der gik inden jeg fik pengene tilbage. Ud fra en cost/benefit analyse var det nok også det klogeste valg.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar