FUCK NETELLER!!!!

#1| 0

Jeg cashede ud fra neteller til min bankkonto d.23Juni, og jeg har stadigvæk ikke modtaget dem...
Jeg har ialt snakket med deres support 12 gange nu... Hver gang siger de at de vil behandle min request i deres finance department og ville kontakte mig inden for 24timer på email... Guess what? jeg har ikke hørt en skid. Syntes iøvrigt også det er dårlig service at smide røret på...


14-07-2005 12:23 #2| 0

Få et Neteller debit card. Så kan du gå ned i nærmeste bankautomat 15 min. efter du har flyttet dollars til kortet.

Har du checket om de bankoplysninger du har givet dem er helt korrekte?

>>Syntes iøvrigt også det er dårlig service at smide røret på...

Fuldstændig enig.

14-07-2005 12:33 #3| 0

Jeg har samme problem. Cashede ud omkring den 20., men stadig ingen penge.

4 gange har jeg har fat i deres suppport. De 3 første gange, sagde de at det ikke var unormalt at det tog så lang tid, og at de kunne se at pengene var blevet overført uden problemet, så jeg skulle bare vente.
Da jeg havde fat i deres support for 4. gang fik jeg det her svar:
"We did run into some technical difficulties sending the funds to your bank. We have resent those funds to your bank and they should arrive in your bank Friday of this week or Monday of next."

14-07-2005 12:41 #4| 0

Så er det ud til 10 minutters afkøling for at droppe "the F-bomb"!

:-) Daniel

14-07-2005 12:44 #5| 0

hmm...begynder at blive lidt bekymret

cashede ud i søndags. Stod der ville gå et par dage inden jeg havde pengene på kontoen...

torsdag i dag og stadig ikke fået dem..

hmmmmmmmm

14-07-2005 12:45 #6| 0

Dvs udover man får flashet sine pokergevinster for skattefar, så virker skidtet faktisk heller ik? Hmm, det skidt. Syns der kommer flere og flere uheldige signaler omkring Neteller. Deres tekniske problemer i forbindelse med den nylige opgradering var heller ikke så fedt. (hver gang jeg satte ind på et site, fik jeg en mail om at det måtte jeg ikke, men alt virkede på trods af det, fint)

Har altid være neteller støtte, men kunne være man skulle kigge sig om efter noget alternativt. Nogen der kender nogen gode udbydere der også tilbyder debitcards? Firepay måske? Citadel? (bare nogen jeg lige kunne huske fra deposit siderne)

Venlig hilsen Jesper

14-07-2005 12:57 #7| 0

har lige ringet til support.

de sagde, at selvom der stod at overførsler tager 1-2 bankdage, var dette kun gældende for deres amerikanske kunder..

for europæiske kunder kan ventetiden være op til 10 bankdage...

well...må vil bare væbne mig med tålmodighed så..

btw. : nogen der har positive oplevelser med neteller..........?

14-07-2005 13:11 #8| 0

@ dondiego

Ja det har jeg.

Jeg har nemmelig ikke noget. LOL

Jeg kan ingengang faa udstedet et video kort.))))

14-07-2005 13:57 #9| 0

@dondiego
så vidt jeg kan tælle på mine fingre er der gået mere end 10arbejdsdage siden den 23juni, så det er noget BS de fyre af til dig der...

14-07-2005 14:02 #10| 0

Får i også stadigvæk den mail fra NETeller om at jeres deposit på en poker side er decline selv om den fint gik i gennem ?

14-07-2005 14:05 #11| 0

Har heldigvis ikke haft problemer med at få penge ud på mit ATM kort.

14-07-2005 14:07 #12| 0

@Mr.Badbeat: Jeps, den kommer stadigvæk.

Jeg har nu heller ikke haft nogle problemer med NETeller.

Mvh
Theis

14-07-2005 14:08 #13| 0

@ Mr. Badbeat - Ja sådan en mail fik jeg så sent som i går...

14-07-2005 14:52 #14| 0

Nu har jeg ingen erfaring med bankoverførsler eller checks fra Neteller, men deres debit card har virket perfekt for mig, både i ind- og udland.

En lidt dyrere pengeoverførsel, ja - men i virkeligheden svarer det jo blot til, at man hører en stemme sige: "ante up, please" :)

I forbindelse med oprettelse af kortet havde vi lidt "telefonsnak" frem og tilbage. Jeg mailede og bad dem ringe mig op - og 5 min. efter havde jeg en flink person i røret. Altså også en upåklagelig telefonservice (i mit tilfælde).

At "røret blev lagt på" kan skyldes årsager som dårlig forbindelse, eller at vedkommende, måske pga sprogmisforståelse, tror at samtalen er forbi, osv, osv.

Intet at klage over her - men måske jeg bare har været heldig.

14-07-2005 15:02 #15| 0

De konkurrende alternativer som fx. firepay og central coin, skal man bo Amerika for at være kunde hos.
Hvis nogen finder alternativ til NETeller vil jeg meget gerne vide mere.
Jeg modtager stadig deres underlige email om at pengene ikke er sat ind. Dette er på trods af pengene bliver sat ind og at min bank konti er registeret. Det tog for øvrigt cirka 10 dage at få deres 25 cent overført.

14-07-2005 16:12 #16| 0

jeg venter også stadig på penge via bank-wire..
De har hævet pengene fra min neteller konto d. 30/6. Har også haft fat i dem... 10 bank dage.. standard svar mand... Gad vide om pengene kommer overhovdet.. Debit card here i come!

14-07-2005 17:19 #17| 0

Har ikke haft nogle nævneværdige problemer med neteller (og jeg har brugt det flittigt).
Først med checks og senere med debitkortet..

Brugt det siden starten af 2004...

Martin

ps. har også fået et par af de mails der :)

14-07-2005 17:34 #18| 0

Tager 2 dage nå jeg bestiller en wire, sender dem en mail på [email protected] og beder om en wire, sådan har jeg gjort de sidste 8 mdr.

Første gang man skal have en wire på denne måde skal de have forskellige oplysninger.

Dear Mr. Kristian Hansen,

Thank you for your email. We can wire funds out in USD, which is your base currency in your NETeller account and there is foreign exchange for this transaction.

We are pleased to announce that you can now withdraw funds from your NETELLER account via Bank Wire. The processing fee of requesting a Bank Wire is 7 GBP, $12.75 USD, $17.00 CAD, or $10.50 EUROS.

(For Security reasons please do not email your Bank account numbers.

Requesting Your Bank Wire


1. You must send an email to [email protected] specifying:

· First and Last Name

· Your Telephone Number and area code (this number must correspond with the phone number listed on your NETeller Account {Please include Country Code}

· Bank Name, Address of Bank {Including Bank postal code}

· Requested amount of Bank Wire.

2. Once we receive your email, one of our NETELLER Bank Wire Agents will contact you by telephone between:


· 2:00 PM - 10:00 AM Greenwich Mean Time (Monday to Friday)

Or

· 4:00 PM - 12:00 Midnight Greenwich Mean Time (Saturday and Sunday)

If there is a convenient time to call, please indicate the time (and your time zone) in the email.


Please have this information at hand for when our agent contacts you. If you do not have this info please contact your bank.

· IBAN ( International Bank Account Number)

· SWIFT Code (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunications). Please contact your bank for this code

(For Security reasons please do not email your IBAN or Bank account numbers.)

Member Wire weekly withdrawal limit - 50 000.00 Units of your account currency.


Important: If the telephone number you provide does not match the telephone number registered to your NETELLER account, please log into your NETELLER account and change your phone number on the My Info page.


Thank you for Choosing NETELLER.


Best regards,



NETELLER Customer Service

14-07-2005 17:39 #19| 0

@ Jacob

hvorfor brugte du ikke bare dit debit card?

14-07-2005 17:51 #20| 0

har også problemer med Neteller!

Dette er dog bare at jeg ikke kan indsætte penge med mit credit card mere... i Februar kunne jeg og nu... kan jeg ikke! Så ingen penge på Neteller mere :-s

14-07-2005 21:48 #21| 0

Neteller har for ikke så længe siden flyttet al deres support osv. til Indien (KÆMPE FEJL).

FirePay er blevet åbnet op for resten af verden.
Så dem kan man godt bruge.

Der er osse den mulighed der hedder Click2Pay.

15-07-2005 11:53 #22| 0

wwwwwoooohooooooooooo
Har endelig fået mine penge fra Neteller..!!! :-)

15-07-2005 12:32 #23| 0

@TexasSlammer

Jeg fik netop dette svar fra FirePay :

Dear client,

Sorry but you must be a US resident to have a Firepay account.

Thank you,
Steven

FirePay Personal Accounts Customer Service

15-07-2005 12:51 #24| 0

Jeg fik i dag denne mail fra neteller efter at have snakket med dem i går...


Dear Jacob,
 
I would like to apologize for the delay with your withdrawal request.  Due to a technical error some member wires have been delayed, we are working diligently to have them processed.   At this time, the member wire request on-line is a semi-automatic option.

Please note:

The funds you are requesting are withdrawn manually by our processing team, not at the time of your request. As this payment process is semi-automatic, you will not see the updated account activity right away in your account. Please be assured that the request has been sent and received on our end and we are processing all payments in the order in which they are received.
 Your funds should be available in your personal bank account by July 19th, 2005. 

We do apologize for the inconvenience and delay.

Kindest regards,

Steve



Mht. til den email nogen af jer får - der har været problemer med nogen europæiske konti efter de har opgraderet, men hvis man ikke oplever nogen problemer skal man bare ignorere det (spurgte om det første gang jeg ringede).

@ToxToxTox
Fordi det trods alt er nemmere at få pengene smidt direkte ind på din bankkonto - det syntes dog ikke at være tilfældet her... :(


15-07-2005 13:08 #25| 0

Jeg har heller ikke fået penge fra Neteller endnu (ventet siden 1. juli), hjælper det at kime dem ned? :)

15-07-2005 15:43 #26| 0

Så kom den store dag... Jeg fik sku mine penge.

16-07-2005 13:35 #27| 0

Jeg cashede også ud fra min Neteller konto for 3 uger siden, og har i dag fået pengene ind på min bank konto. Så det er altså bare et spørgsmål om at være tålmodig.

16-07-2005 14:26 #28| 0

well synes nu neteller virker fint..har uden problemer overført til atm-card,,og fået fin support ved problemer,,
kun 1 ting genere mig jeg får også den mail med problemer med overførsel til spiæsider,selvom pengene går fint igennem..
det er sket nu efter deres opgradering.

17-07-2005 01:00 #29| 0

Venter oz på 12 dag nu :o/

17-07-2005 03:47 #30| 0

vodka:
Du har valgt dit navn med omtanke (hik!):

"har uden problemer overført til atm-card,,og fået fin support ved problemer",,

No problemos her - hik! :)

17-07-2005 04:19 #31| 0

@ Seahawk

Hit the sack!

17-07-2005 05:04 #32| 0

@ Little me

slå på sækken! :)

looool

17-07-2005 09:41 #33| 0

ka´du så komme i seng.

30-10-2005 23:01 #34| 0

angående netellers atm-card, er der nogle gebyrer når man ikke bruger kortet. evt. et fast månedlig gebyr.

30-10-2005 23:28 #35| 0

@ ekstyr

Ja, $2 per måned, så længe der er penge på kortet.

31-10-2005 00:11 #36| 0

Måske er neteller ved og gå konkurs..?? :-)

31-10-2005 04:53 #37| 0

@K_W_M

OMFG!==!%#%=&#¤

VI MÅ WITHDRAWE ALT ØJEBLIKKELIGT!!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAARGH!

31-10-2005 09:52 #38| 0

Neteller er underlagt engelske børsregler, så tvivler på de er ved at gå konkurs.

De havde pænt overskud sidste år

31-10-2005 12:22 #39| 0

Rart at vide panther

31-10-2005 13:26 #40| 0

Du virker som en kølig pokerspiller Zupp3, du går da ikke i panik ;o)

31-10-2005 14:04 #41| 0

Lige lidt mere om neteller.

De har øget antallet af medlemmer med 106% siden 1 Jan

Deres overskud de første 6 måneder 37 Mil USD efter skat. (+122%)

De har idag købt en anden virksomhed for 12 Mil USD.

Så til dem der investere i aktier det her er en god aktie, har selv en lill eportion siden kurs 374 og kursen er nu 760

31-10-2005 15:46 #42| 0

Det er velkendt at Neteller bankoverførsler tager op til to måneder. Så hvorfor bruge dem når debit kortet tager 5min og efterlader et mindre papirspor?

31-10-2005 15:51 #43| 0

pius

det er også velkendt at man tidligere har taget folk med udenlandske kort fordi de brugte dem i DK.

Hvis neteller fik en forespørgelse fra Danmark om hvem der ejer kort X som er brugt i DK, så er jeg overbevist om at neteller udlevere denne oplysning til myndighederne.

31-10-2005 17:14 #44| 0

Har prøvet at få svar på om de giver oplysningerne videde, de har endnu ikke svaret, og det var da de kom med nye regler, så de har haft tid nok.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar