Nogen fra PN med i aftenens tour klokken 18?
Fuck Ongame!
Jeg er også med : Ldygaga-fish
@ Zipex
Thanks... Needed :-)
Har du ikke fået dig snøvlet over på Ongame Endnu?
Turnering frozen WTF?
Tog ikke lang tid før den blev frosset.. Gah
nogen der ved om det er noget der plejer at ske derinde og om den som regel starter igen?
LOOOOL!!!!
Jeg troede sgu godt nok de havde fået løst det problem. Denne gang bliver tonen en anden. Fan'me om de skal have råderet over mine $200 i gud ved hvor lang tid.....
dejligt at se denne tråd.... troed sgu lige det var min forbindelse den er gal med
Nogen der ved om turneringen kommer op igen eller om den bare starter igen næste søndag?
Jeg sidder og venter på supporten.
De har ikke engang tilbagebetalt buyin for to tours for to uger siden.
Jeg er fan'me arrig nu!
Jeg vil kræve at ongame laver en stor freeroll, med 100k i for alle de spillere som blev ramt da lortet crashet. De må fandme give noget igen, når den tilsynladende tit crasher!
Det er ret mærkeligt, for cash bordene duer fint, men alle turneringer er "frozen".
Den kommer højst sandsynligt ikke op igen idag, desværre :/ men det er fandme irriterende når man har planlagt efter bl.a. denne turneirng. Jeg er en stor fan af ongame og spiller rigtig meget derinde, men det her er simpelthen for meget. Hvis de ikke snart fikser det her, finder jeg et nyt main-network!!
plejer de at få gang i turneringen igen? eller skal vi regne med at den aflyses?
Hahaha - forstår ikke hvorfor de skifter fra lorte software til lorte lorte software??
Jeg kan godt lide softwaren når den virker, men når den crasher og det. så det mega provo
Latterlige amatører, det er hvad de er. Her er hvad supporten på Betsson har at diske op med:
Time Details
07/05/2009 05:07:51PM System: "Welcome to English Support for Betsson"
07/05/2009 05:07:51PM URL Shown: "https://www.betsson.com/en/customer-service/"
07/05/2009 05:08:20PM System: "All our operators are currently busy. Please wait until you are connected. The expected queue time is 1-3 minutes. We thank you for your patience."
07/05/2009 05:09:51PM System: "Our operators are still busy. Please hold the line, as leaving the line will place you in the back of the queue. The expected wait is 1-2 minutes. We apologise for the inconvenience and thank you for your patience."
07/05/2009 05:13:49PM Session Started with Agent (Kristian)
07/05/2009 05:13:49PM Jan: "Championchip froze. Now what??"
07/05/2009 05:14:04PM Agent (Kristian): "Hello Jan, welcome to Betsson Support, my name is Kristian."
07/05/2009 05:14:29PM Jan: "Championchip froze. I thaught taht was ry now?"
07/05/2009 05:14:41PM Jan: "history even"
07/05/2009 05:15:00PM Agent (Kristian): "The poker is currently under some technical issues, all refunds will be dealt accordingly as soon as possible. At the moment I have no further information to offer."
07/05/2009 05:15:51PM Jan: "Yuu guys said so two weeks ago, when two of the tours I joined froze. I cant see anywhere thst I got a refund for those"
07/05/2009 05:16:18PM Jan: "This time it is $200. Thats not good enough"
07/05/2009 05:16:47PM Agent (Kristian): "I will look into this and provide you information as soon as I receive an update from our poker department."
07/05/2009 05:17:38PM Jan: "I hope this will be fast. I about had it with this crap, and will not be playing here any longer if i dont get a propper answer"
07/05/2009 05:18:11PM Agent (Kristian): "I understand your frustration, I will try to get an answer for you as soon as I can."
07/05/2009 05:18:21PM Jan: "Ok. Bye"
07/05/2009 05:18:42PM Agent (Kristian): "Have a nice evening goodbye."
07/05/2009 05:18:53PM Session Ended
Fuck, jeg er pissed off nu!
Det er kraftedme for latterligt at de starter store tours, når de VED at lortet ikke holder.
haha, havde du glædet dig lone? :D
@ DSR
Ellers havde jeg nok ikke regged......
Du spiller måske ikke poker eller hur?
Jo, jeg spiller alle de store skattefrie...
En af profilerne her på PN er medarbejder hos Bettson, og har tidligere udtalt sig på deres vegne. Nogen der kan huske hvem??
Søgefunktionen her er lige så ringe som Ongame, så.........
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e31'
Timeout expired
/forum/tekster/searchresult.asp, line 116
@ DSR
Hvorledes skal din kommentar så forstås??
Du spiller måse af nød fremfor lyst??
Jeg havde ihvertfald glædet mig, og er p....sur lige nu! Øv altså!!!
Nå, nu lukkede de lortet ned... Hvor er det bare ringe!
Jeg spiller fordi det er mit arbejde.
Gik bare udfra du havde set frem til touren når du gik sådan amok over at den blev stoppet.
De har også aflyst deres 'undskyldning-turnering' for dem som var tilmeldt deres første summer party turnering, hvor man så fik en billet til..
Ongame sucks
Jeg har krævet at få diverse buyins tilbage i kolde kontanter. Efterfølgende bliver kontoen tømt, og så er det slut med deres pis...
Det er sgu da også belastende. :/
Jeg vil gerne vide hvad supporten tænkte da dette poppede frem..
07/05/2009 05:14:29PM Jan: "Championchip froze. I thaught taht was ry now?"
Til alle Jer der er sure, så tror jeg vi skal rette fælles front mod denne adresse.
De skriver godt nok at man skal rette henvendelse til det skin man bruger, men det er vel blot for at de kan sortere de værste ting fra. Derfor er mit forslag at alt hvad der seriøst angår de mange mange leaks der er i deres software gøre denne vej.
Jeg foreslår endvidere, at man gentagne gange (og minimum en, gerne som slutbemærkning) spørger til hvorfor man skyder i software afsted som ikke er gennemtestet, og hvorfor test siden vist oktober på det italienske marked ikke har afdækket alle disse mangler. Ydermere det simple spørgsmål, om hvorfor der ikke er kvalificerede medarbejderne der har sørget for afdækning af krav fra brugerne, samt hvorfor vi brugere tilsyneladende ikke har været en del af processen (tror gerne vi alle ville have brugt lidt tid på at teste, så vi havde indflydelse på produktet, samt at lanceringen var noget bedre end tilfældet har været.
Send ovenstående hertil:
Linket kommer senere. Deres site er nede lige nu :-)
Goggle evt "ongame +ombudsman"
@ Jensen
Kunne du ikke lave et udkast på engelsk?
Kommer der X-antal enslydende emails, kunne det være de vågner op. Jo flere jo bedre.
Nogen der har set nogen form for kompensation endnu?
Boycut nu bare det netværk, som os andre... Det er jo en joke, det de har gang i...
De andre gange det er sket for mig, skrev de refund efter 24-48 timer. Det er i et enkelt tilfælde (summerparty) resulteret i en billet til den freeroll der også gik ned. Et kik på payoutstrukturen er rigeligt til at jeg end ikke gider spilde tid på den.
kan man forvente at 100k'en også vil bryde ned..?
Jeg antager, at jeg ikke er den eneste, der har boycuttet ongame...
Hvis det derimod er tilfældet, omtaler jeg vist bare mig selv i flertal...
@koller/ranger
TY ;-)
Det mest syge er alle de nicks som til stadighed bliver ved med at ødelægge deres dag ved at spille på ongame.
I er da helt til grin , lortet er crashet de sidste 14 dage , og alligevel signer i up til den ene tour efter den anden , helt ærligt....
Mvh Søren
det hjælper da lidt at brokke sig. Ihvertfald blev jeg ikke spist af med en ticket denne gang
Following the chat that you had with our support agent regarding the tournament, we are pleased to inform you that our Poker Department has refunded you and credited the amount to your account.
We apologise for any inconvenience this may have caused you and thank you for your patience and understanding!
Please feel free to contact us again should you have any further questions.
Have a nice day!
Best regards
Betsson
Lige en hurtig Betsson update
Vi har fået en del tilbagemeldinger angående den nye pokerklient, og vi er klar over, mange af vores spillere synes, at klienten bør forbedres. Det er vores højeste prioritet, da vi selvfølgelig ønsker at tilbyde et produkt, som er så godt som overhovedet muligt.
Vi har ordnet følgende:
Problemet med selv at vælge bordstørrelse.
Funktionen automatisk pop-up er fjernet, og det er ikke et problem mere.
Lyd, når der raises, er blevet tilføjet.
Dette arbejder vi på i forbindelse med den første opdatering, som bliver inden for to uger (høj prioritet):
Spillets hastighed, som ikke er optimal lige nu.
Oprydning på bordet (grafisk problem især i forbindelse med valg af bordstørrelse)
At få ventelisten tilbage på cashgames.
Opgradering af klienten (CPU-brug og software er tung)
At gøre bordene bedre: bedre udseende til multi-tabling (borde side om side, overlappende borde og mini-borde tilbage).
Vores førsteprioritet er at få klienten i gang og at flytte alle spillere til den nye klient samtidig med, vi øger klientens kapacitet (fra 70.000 brugere til 250.000). Når det er gjort, tilføjer vi de funktioner, som mangler eller som ikke er tilgængelige endnu. Funktionerne vil blive tilføjet i prioriteret rækkefølge.
Vi vil gerne sige mange tak for alle de tilbagemeldinger, vi har fået. De hjælper os med at forbedre klienten.
Derudover husk at oplyse både din brugernavn og email når du kontakter os, så kan vi hurtigere tilbagemelde.
De bedste hilsner
Line