Full Tilt har lukket min account, WTD?

#1| 0

Sidder i et par tours, og har så bestemt mig for at cashe lidt ud. Casher ud, men ka lidt senere se at pengene er tilbage på kontoen.
Så får jeg en mail hvori der står at FTP har lukket min konto pga. multible accounts...

Det er i og for sig fint nok, eftersom jeg har haft en tidligere account. Jeg ku dog ik huske denne, og selvom jeg prøvede et par forskellige mails og deres Lost Password-funktion, ku jeg ik finde frem til brugernavn og pass...

Den nye account har jeg deposited på et par gange, og også haft en korrespondance med supporten ang. nogle connection problemer, så der har været rig mulighed for at lukke accounten eller forklare mig om problemet.

Min kritik går på at de lukker den så snart jeg prøver at trække penge ud, og indefryser mine midler.

Er det standard no-mercy protokol fra pokerrummet, eller er der noget jeg kan gøre?
Har selvfølgelig kontaktet supporten og forklaret min situation, men de tar jo en krig om at vende tilbage...

Ved at nogle PN'ere har været i samme situation, og ved også at nogen har fået deres penge tilbage... Hva gjorde i?

10-06-2009 21:40 #2| 0

Hey!

Jeg har været i samme situation, som du er i, hvor jeg slet ikke havde rådighed over min gamle email mere, så jeg ikke kunne få fat i mine gamle oplysninger. Jeg forklarede supporten hvordan det hang sammen, og de gjorde bare den gamle bruger inaktiv, og så fik jeg lov til at fortsætte på min ny oprettet.

Så forklar supporten hvordan det hænger sammen, så burde det forhåbentlig nok gå :) .. GL

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar