Er mit det eneste der er nede?
" Sorry, Unable to Connect to Server " ?
Sad lige i nogle tours, da det pludselig gik ned.
Full tilt nede (00:42) ?
Hmm, nederen.
Hvad er politik mht. til turneringer så egentlig? Fortsætter de ufortrødent, eller får man pengene tilbage?
Same here - surt - var ellers i pengene i en tour - spændt på at høre hvad d ender med...
Neeeeeeeeeeeej.....!!!
Er total fisk og endelig skete miraklet - Jeg kom blandt de TRE sidste i en MTT $10 med 1409 deltagere.... Hva kan jeg forvente sker nu? Hovrdan skal jeg forholde mig?
Jeg sidder også på FT med 5 tilbage :(
Er det ikke noget med at de, hvis man er i pengene, deler den resterende pengepulje ud blandt spillerne? (mener på baggrund af chipstacks?)
Hvis man ikke er kommet i pengene, får man vel bare pengene tilbage?
Hvorfor er det, det sker, den ene gang man endelig har fat i en tour?
Nogen der ved hvor lang tid man skal sidde her og vente - mener, jeg gider jo ikke sidde oppe hele natten og vente...
@ Bertha
No idea desværre, men hopper selv af om et lille kvarter og så må de sgu betale godtgørelse regardless om det kommer op igen....
Det er bare så lame det her. Ender sikkert med alle får deres BI tilbage.
@ Snow
Ville undre mig meget.
Selv Ongame fordeler goderne, så mon ikke også ftp kan finde ud af det trods alt...
@Jungleras
Ved du om man nogen steder kan finde officielle udmeldinger vedr. dette fra FTP?
/Bertha
Jungle> Forholder det sig også sådan, når man endnu ikke er i pengene?
Mit tilfælde: 100$ reuby, 60 ud af 17x tilbage, ligger 2er, med 18 mand i pengene? Du tror ikke bare at alle der var med får et refund af BI?
Håber obv at det bliver chipcount, men er sgu ikke sikker.
Hvis FTP gør som Stars , så prøver de at komme op igen og går der for lang tid, så får i en mail om chub , mener de siger at alle først får f.eks ( 50 tilbage ) hvad nr 50 ville få , derefter får de ud fra den % del af de resterende chips de har
Lad os sige nr 50 får 100 $ , så får alle først 100 $ , derefter tager de hvor mange prize $ der er tilbage og deler efter % af de resterende chips du har retur , du ligger nr 10 og har måske 6-8 % , det vil du så få . fair deal, men ikke fed hvis man mener man har styr på touren
HomeMade> Hvis nu de gør som Stars, ved du så hvad Stars mener, ikke er for lang tid?
Er sket et par gange før..... Sidste gang gik der kun 15-20 min og så kørte alt bare videre som det var.... Håber for jer det er det samme igen !
Ej men come on!!!!
Heldigt man spiller på stars samtidig så der er noget at lave i ventetiden!
"I tilfælde af servernedgang bliver de igangværende hænder ved alle bordene genoprettet ved at tilbageføre dem. De enkelte spilleres chips-antal bliver tilbageført til det beløb, de havde ved håndens start."
Men:
"Ved tekniske vanskeligheder kan det til tider forekomme, at en turnering annulleres. Afhængigt af turneringens status på tidspunktet for annulleringen foretager Full Tilt Poker sig følgende:
31.2. Hvis turneringen endnu ikke var nået til præmiefordeling - Alle spillere, der stadig var med i turneringen på tidspunktet for annullering, får refunderet deres turnerings-buyin og turneringsgebyr. Spillerne får tilbagebetalt deres buy-ins i den samme valuta, som er anvendt ved tilmeldingen (rigtige penge, Tournament Tickets osv.), med mindre adgang er vundet i en satellit, da de i så fald refunderes den pågældende standard buy-in for turneringen. Ud over dette vil buy-ins fra spillere, der allerede er elimineret, såvel som den tilbageværende Cashout-pulje i turneringen blive fordelt blandt de tilbageværende spillere i forhold til deres chipsantal. Garanterede præmier vil blive inkluderet i spillernes gevinstudbetaling. Beløb, der er tilføjet præmiepuljen, og som ikke er en del af den garanterede præmie, vil imidlertid ikke blive medtaget i spillernes gevinstudbetaling.
31.3. Hvis turneringen var nået til præmiefordeling - Alle spillere, der stadig var med i turneringen på tidspunktet for annullering, får refunderet deres turneringsgebyr og modtager det efterfølgende garanterede præmiebeløb. Ud over dette vil den tilbageværende præmiepulje (og en eventuel Cashout-pulje) blive fordelt mellem de resterende spillere i forhold til deres chipsantal.
31.4. I en Rebuy-turnering - Antallet af rebuys eller add-ons, som en spiller har foretaget, har ingen indflydelse på gevinstudbetalingen, hvis en turnering annulleres. Hvis en turnering ikke er nået til præmiefordelingen, får alle spillere deres oprindelige turnerings-buyin og gebyr refunderet som beskrevet under pkt. 31.2."
www.fulltiltpoker.com/da/tourRules.php
Snowking:
Mener standarden er at fordele den samlede prizepool mellem de sidste 60 spillere. Eneste jeg har oplevet ihvertfald :-)
@ Snow
Gæt hvem der lå foran dig ;)
Og på en aften hvor jeg er blevet pulet fra ende til anden - suuuuuuuuuper....
Btw, den hurtige cliffnote:
"ud over dette vil buy-ins fra spillere, der allerede er elimineret, såvel som den tilbageværende Cashout-pulje i turneringen blive fordelt blandt de tilbageværende spillere i forhold til deres chipsantal."
Snowking, den eneste gang jeg har prøvet en fordeling af pengene , ventede vi 15-20 min mener jeg, de lavede en fordeling af penge og 5 min senere var stars oppe og kører igen
Vi var 11 tilbage , nr 11 var sikret 500 $ , vi fik så alle først 500 $ og derefter lavede de chub ud fra chips og prizepool
Hvis der er en ting der er sikkert , så er det at de gør alt for at få det op igen, dette koster dem en del penge
Men hvor lang tid skal vi vente? Nogen der ved noget om det - gider ikke gå i seng nu, for at se at jeg er blevet blinded ud, når jeg logger på imorgen tidlig - på den anden side, gider jeg heller ikke sidde her og glo meget længere :)
Jeg smutter nu ihvertfald, kan ikke forestille mig de ville forvente folk sad i en time+ og ventede uden info...
Tror også jeg trækker stikket for i aften!
PS3 here I come!
Ja, gider sgu heller ikke vente meget mere - synes btw det er skidt at de intet sender ud om det pr mail....
Fair nok, jeg vælger at være den stædige og blive siddende og vente på hvad der sker, kunne jo være man fik lov at stjæle fra Jungledyrets stack med arme og ben;)
Fra FTPDoug på 2+2:
Hi all,
Just to confirm, the game is down for everyone.
All running tournaments and sngs will be cancelled and players will be refunded according to rule #31 at www.fulltiltpoker.com/tourRules.php
All ring game hands in progress will be rolled back as if they never happened.
If, when we come back up, you think either of those things didn't happen correctly, please contact support and they will look into the situation for you.
I don't have an estimate right now when the game will be back up, but it's being worked on as quickly as possible.
Apologies for the downtime.
Doug
@Niclas
Tak for update
@Alle
Det betyder så for mit vedkommende: Sweet dreams...! Sov godt alle sammen!
/Bertha
Nu kører det igen..
Jeg har tjent 20 $ (var ikke pengene i nogle af turneringerne, og var endda < startstack i flere) så jeg er ganske godt tilfreds :)