Fulltilt account lukket? PANIK!

#1| 0

Hej PN.

Andre der har oplevet lignende ?

Jeg har en fulltilt account, og jeg har på det sidste kun spillet på fulltilt poker, jeg har spilelt en del Mtts, og i går kom det første ordentlige cash derinde.

Små 1600$ kom min vej, og det var lækkert.

Da jeg tidligere på dagen havde lavet et withdrawl på 100$ kunne jeg i midlertidigt ikke lave endnu et withdrawl af de nye vundne penge.

Jeg skriver til deres support om det er muligt for dem at hæve, eller gøre sådan at jeg kan withdrawl igen.
Supporten er rimelig langsomme til at svare og jeg smutter hjemmefra.

Jeg kommer hjem her til morgen og vil til at spille.

Autologin på fulltilt, virker pludselig ikke.

PANIK!
Åbner min mail, og ganske rigtigt. Fulltilt har lukket min account for at have multiple accounts :S

Jeg vidste ikk engang jeg havde den anden account, og den har i så fald været inaktiv i over et år.

Min "oprindelige" account er således stadig åben, men den hvor mine 1600$ står på er selvfølgelig blevet lukket.



Altså i mine øjne er det mærkeligt at det er lige når der faktisk er lidt penge på kontoen at den bliver lukket.



--------------Men spørgsmålet er: Andre der har stået i samme situation?
I såfald, får jeg mine penge, elelr er de bare tabt?

Jeg har lige skrevet til fulltilt mail support, men de er så langsomme.



Kristian

02-10-2008 13:33 #2| 0

Rolig!

Har prøvet det samme...

De lukker den "nyeste" konto og det er vel egentlig rimeligt nok... De opdager bare først den slags "multible accounts" når man vil cashe ud....

Du beder dem pænt om at overføre de penge der stod på den lukkede konto til din oprindelige konto... Det gør de så i løbet af et par dage. Derefter kan du trække dem fra den oprindelige... Det skriver de vel også i mails til dig?!

Jeg fik mine penge hjem på denne måde men der går lidt tid..

02-10-2008 13:36 #3| 0
OP

Puuuuuuuhhhhhhh det får hjertebanken til at gå lidt ned i tempo.

Ved godt 1600$ ikk er alverden, men mange penge for mig synes jeg.


Jeg har skrevet præcis det der står i dit indlæg, om de ikke vil lukke den nyeste account for good også overfører skillingerne til min oprindelige account.


GMfisher du redder min dag :)

02-10-2008 13:38 #4| 0

Jeg har præcis samme problem som dig dog er min konto i 0, og jeg kan godt fortælle dig det bliver en kamp.

Har nok veklset en små 10 mails med deres ''support'' og de er hverken til at hugge eller stikke I.

de virker som om at de slet ikke læser mine mails bare fyrer et standard svar hvor de henviser til deres regler.



Grunden til du oprettede en ny konto var garanteret af samme årsag som mig for at få rakeback ik?

02-10-2008 13:41 #5| 0
OP

Nej slet ikke, har ikke rakeback på den nye.

Jeg har oprettet den fordi jeg havde glemt jeg havde den anden account.

Jeg har netop været inde på den "oprindelige" account, og der er lavet 56 fpp, hvilket tager ca 5 minutter ?

Så det er meget naturligt at jeg har glemt den.



Jeg kan godt se at problemet er større hvis du har spillet en del på fulltilt, og derefter lavet en account med rakeback.

02-10-2008 13:53 #6| 0

Fulltilt er en boarderline shady site!
Verdens dårligeste customer service& det er ikke engang skattefrit!


At man sætter penge der på, må være a last resort!
Medmindre man spiller High Stakes!

02-10-2008 14:08 #7| 0

ja eller hvis man vil lære, chatte eller spille med de pro

02-10-2008 14:11 #8| 0

fornuftige indlæg i kommer med, virkelig brugbart :)

02-10-2008 14:12 #10| 0

Jamen hvor rose et skod site som FT ????

02-10-2008 14:12 #9| 0

Uden sammenligning det dårligste support!

02-10-2008 14:13 #11| 0

@4500
LOL

02-10-2008 14:26 #12| 0

Jeg havde altså ikke de store problemer med at få pengene hjem... Og oprettede ny konto for at få rakeback..........

02-10-2008 15:54 #13| 0
OP

Update:

Fulltilt har sendt mig en mail hvori de beder mig bekræfte at penge fra overføres fra account A til B, og de beder om kopi af kørekort og addresse varificering.

Derfor har de fået tilsendt kopi af kørekort og bankuddrag.


Håber på det bedste

02-10-2008 15:56 #14| 0

@gmfischer

har du med succes fået lukket den gamle konto og fået den nye med RB som primær/eneste konto?

02-10-2008 17:31 #15| 0
OP

Lige for at runde af, efter at have indsendt diverse papir osv fik jeg denne:

Hej Kristian,

Tak for din henvendelse til Full Tilt Poker Support.

Jeg har sendt din overførsels anmodning til vores regnskabs afdeling, som vil overføre den samlede saldo fra den lukkede konto, XXXXX, til din primære konto, XXXX.

Din anmodning kan tage 2-3 hverdage at behandle. Hverdage er Mandag til Fredag, med undtagelse af helligdage.

Medmindre du ønsker at blive godkendt til check udbetaling i fremtiden, behøver du ikke at indsende nogen dokumenter nu.

Tak for dit samarbejde og forståelse. Hvis der er andet vi kan hjælpe med, er du velkommen til at kontakte os igen.


Med venlig hilsen,

Christa
Full Tilt Poker Support

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar