Jeg har netop skrevet en mail til fulltilt (både den danske og den alm. support)hvor jeg beder om at modtage nogle data.
Mine spørgsmål går på:
Er der nogen derude som har erfaring med at skrive til fulltilt support indenfor de seneste par måneder og vil dele ud heraf?
Hvad kan jeg forvente af svartid? Kan jeg overhovedet forvente et svar eller er samtlige medarbejdere der tager sig af support fyret?
takker
bajawa
Fulltilt support, kan man forvente svar?
De er reelt ikke fyret som jeg har forstået det, de svarer vidst bare ikke på de tonsvis af mails de har fået. Jeg har prøvet at høre dem ad indenfor de sidste par måneder men har ingen svar fået :).
Mit spørgsmål lød på om min ikke godkendte udbetaling stadig ville være der, i tilfælde af de åbnede op igen.
@bajawa
Som jeg har forstået det er deres servere slukket og der er ingen adgang til data.
Det fremgik af et interview med NoahSD fra subjectpoker.com, som havde fået adgang til account statements for en række fult tilt pros. Han fortalte at der var flere ting han ville have undersøgt, men at serverne nu var slukket og der ikke var adgang til data for hans interne kilde i FTP.
Hvis du søger transaktionsudskrifter eller lignende så kommer du nok til at vente lang tid, hvis ovenstående er korrekt.
Jørn
Jeg kender en, der arbejder hos Full Tilt herovre i Dublin.
Han blev fyret engang i sommeren, men blev for cirka 3 ugers tid genansat.
@ DetroitDentist
Hmm spændende, ved du ellers noget?
Savner min elskede FT.
Bump
Og tak for svar foreløbigt. Det ser lidt sort ud mht at få svar fra dem må man sige.