FullTiltPoker tilbyder en 600$ bonus til nye spillere.
Er der nogen her som har nogle erfaringer med dem ?
FullTiltPoker 600$ bonus
Har hørt det skulle tage ufatteligt langt tid at spille dem igennem.
Du skal rake ca. 3000 hænder indenfor 90 dage. Jeg har indsat 500$ og giver den lidt low limit gas, for at finde ud af, om sitet er noget værd.
Indtil videre virker det OK, og benussen er i hvert fald helt korrekt. Det er 100% op til 600$.
/DTM
Har erfaringer med dem, jeg "nøjedes" med at sætte 200$ ind og spille på deres 1/2 og 2/4, efter 5-10 timers spil hver dag i 5 timer havde jeg 0$ og stadig ik fået den første del af bonussen fri, så den er ret svær at få fri. Chris ferguson sad dog og spillede der en dag så hvis man er pro er det nok meget sjovt?
Kan man følge med i hvor mange hænder man har spillet igennem?
Er der man spillere?
Du kan på en ret overskuelig måde se, hvor mange hænder du har spillet (eller rettere, hvor meget af din bonus du har spillet). Dette fungerer virkelig godt!
Der er ikke overdrevet mange spillere (dog nok til at man kan finde action), men med deres gode bonus og hidsige markedsføring, skal der nok være noget vækst.
----------------------
How To Earn Bonus Points:
For each dollar raked from a pot, every player who was dealt cards for that hand will earn one point. You can earn partial points if less than one dollar is raked, and you can earn up to three points per hand.
Each point is worth $.06, so you can earn up to $18 per hundred hands.
------------------------
Små grinders på 1/2 og 2/4 skal altså forvente at spille op til 10.000 hænder, hvis de skal en 600$ bonus igennem. minimum er ca. 3.500, hvis alle pots er over 60$. Du får dog point hver gang du får kort, også selvom du ikke ser floppet (sådan har jeg i hvert fald forstået det).
Sitet er derudover godt:
1) God software, der ikke trækker for meget i PCen.
2) Rigtig blød modstand på de lave limits, og semi-blød på de lidt højere.
3) Sjove avatarer, som du kan ændre humør på (sjovt en halv time i hvert fald).
4) ca. 1400 spillere lige nu, så man kan godt finde action.
5) En del MTT"er og sats til f.eks. WPT events.
4 ud af 6 stjerner i alt ;-)
/DTM
Lyder interessant. Reglerne for optjening af bonus er, så vidt jeg kan se, de eksakt samme som på Stars.
Er der noget NL-action?
Hvor mange borde kan man spille samtidigt?
Der er noget NL action. Lige nu kører der et 5/10 game, et 2/4 game og en række low limit games, og det er altså mens det er nat i US.
Du kan så vidt jeg forstår spille så mange borde du har lyst, men de kan ikke gøres mindre.
/DTM
Jeg smed 600$ ind på tilt, og satte mig ved 100/nl bordene, eller rettere 4 af dem, efter jeg havde spillet der et par dage havde jeg tjent ca. 30$ af min bonus, det havde jeg det egentligt ok med, men jeg mener dog at spillerende derinde i gennemsnit er bedre end de er på samme niveau på Party Poker og betydeligt bedre end på Plex, hvilket gjorde at jeg trak mine penge ud igen og satte mig tilbage på de sider jeg plejer at spille.
Hvis man regner lidt på bonussen, er det de gør egentligt bare at give omkring 50% af raken tilbage mod de henholdsvis 20% og 30% på PP og Plex, så det kan sagtens batale sig at spille derinde, hvis man når frem til at de spiller på samme niveau eller lavere end de sider man plejer at spille på, men det kan ikke betale sig hvis de er på et højere niveau.
Så alt efter hvad folk syntes om spillerende derinde kan man overveje at spille bonussen hjem, jeg syntes ikke at det kunne betale sig.
MVH
Nu har jeg så læst reglerne ordentligt. Betingelserne er jo langt fra de samme som på Stars:
"You can earn partial points if less than one dollar is raked, and you can earn up to three points per hand.
Each point is worth $.06, so you can earn up to $18 per hundred hands."
Hvert point er $0.06 værd, hvor det på Stars er $0.20 værd. FTP kræver altså umiddelbart 3 1/3 så mange hænder. Men til gengæld kan man tjene mere end 1 point pr. hånd på FTP. Og det helt interessante er, at de skriver man kan tjene brøkdele af point, hvis potten er under $20. Jeg spiller NL100, og her vil det betyde en kæmpe forskel, da utroligt mange hænder er et raise og call(s) preflop og så et flopbet, hvortil alle folder. Disse pots er ofte lige i underkanten af $20, men hvis man så får næsten 1 point (istf 0 på Stars) betyder det jo en verden til forskel.
Jeg bryder mig bare ikke om, de skriver "can get partial.....". Hvorfor kun "kan"? Nogen, der kender de præcise betingelser for brøkdele af point? Jeg kan intet finde på deres hjemmeside