Fultilt har valgt at spære min konto fordi jeg skulle have været i "Kontakt" med en de havde et indestående med. Det kunne være jeg var logget ind på en computer som ahn havde osv.
De siger at jeg skal vente til de har løst problemet med den pågældene. Jeg spørger så hvordan, og de svare at den pågældene skal kontakte dem.
Der tænker jeg så, hvad hvis han ikke kontakter dem og får løst problemet, er den så bare lukket for altid?
Jeg har en kammerat hvor det samme er sket for ham. Dette er blot 6 måneder siden, og han har opgivet at prøve, da de bliver ved med at svare det samme:"Vi skal have løst problemet med den pågældene bruger"
Der bliver jeg så lidt bekymret og kan virkelig ikke forstå hvad dette har med mig at gøre, og er lidt i tvivl om jeg overhovedet får åbnet min konto s:
Nogen der har prøvet det samme?
Fultilt spæret konto med 215 dollars på
Sick. Kan da aldrig nogensinde være dit problem at de har et problem med en helt anden bruger. Håber sku du får det løst!
Prøv og hør dem om en evt. deadline, men lyder som om du ikke kan gøre andet end at prøve at køre en flydende kommunikation og sende alt det data ind de skal bruge til at cleare dig.
ellers
Er jo nok din kammerat der har haft gang i et eller andet på din IP eller omvendt siden de siger du har en forbindelse til ham/hende så bed ham/hende om at fixe det?
Tak for svar.
Ham jeg tror det er var det ikke.
Problemet er bare at jeg lige at sendt mit pass + et kontoudskrift så man kan se det min konto + at jeg har sendt for og bagside af mit kort :s
Og ja men fulltilt sagde det samme til en af mine venner :S
Prøvet at snakke med alle af mine venner, og spørg om de ikk ville være søde at skrive ind til dem.
FOr ja det er ret frustrerende !
Du mener forhåbentlig pas og ikke pass? Ellers er du sgu nok ved at blive scammed.
Sidder og hjælper en ven med det samme pt... :)
Du skal sende et billede af dit pas, samt en regning eller lign. hvor dit navn indgår.
Deres kundeservice er så tilgrin, af hvad jeg har oplevet. Virkelig virkelig ringe service.
Jamen det har jeg gjort, det har intet med det at gøre.
Fultilt har valgt at spære min konto fordi jeg skulle have været i "Kontakt" med en de havde et indestående med. Det kunne være jeg var logget ind på en computer som ahn havde osv.
:S
HAr sendt det andet ind