Konen og jeg fylder 30 om 2 år og overvejer at leje et landsted/gård.
Nogen der kender til sådan et sted. Vi vil gerne have mulighed for overnatning på stedet for alle og stor sal til spisning.
Har kigget rundt på dansommer, men vil høre om folk kender til andre.
Helst Sjælland, ellers Fyn og kort inde i Jylland :) alternativt hvis der ligger noget lige over sundet kan det også have interesse
Gård/landsted med overnatning søges til 40-50 pers
Jeg arrangerede den årlige familieweekend sidste efterår, hvor vi var 40-50 mennesker samlet - både børn og voksne.
Til det formål lejede jeg Pedersborg på www.fdflejre.dk/ og det passede meget fint til vores behov. Gode udendørsarealer med fodboldbane og bålplads, hvis I har lyst til lidt aktiviteter i løbet af dagen. Desuden et stort industrikøkken, hvor der snildt kan kokkereres mad til mange gæster.
Husk at der er stor efterspørgsel på disse spejderhytter og de ofte skal lejes 1+ år i forvejen.
Det skal desuden siges, at Pedersborg på ingen måde var førsteprioritet, men grundet den store efterspørgsel var det, det eneste sted der var tilbage - og det blev lejet 1 år før det skulle bruges.
Du får lige en heads up mere.
Det bedste sted vi har været i løbet af de 23 år weekenderne har været afholdt er, med afstand, Skansen - her har vi været 2-3 gange.
Det sted finder du her: www.kolonierne.dk/node/53
Her skal du være ekstra hurtig med bookingen, da der kan være op til to års ventetid. No shit.
Som kanelsneglen kan jeg anbefale at bestille i god tid uanset hvor det skal være, 1 år frem er de mest populære weekender i hvert fald oftest væk.
Hvis du siger kort inde i Jylland er ok så er Langeland nok samme afstand. Mener lidt over 1 time i bil fra Nyborg.
(kommer noget tradedoubler på når jeg smider link så kig lige selv på) www bs23 dk
Skal siges at det er mine forældres sted så jeg er ikke upartisk.
Stedet benyttes normalt til bryllupper, fødselsdage, konfirmationer osv.
Det kan gøres til en fornuftig pris uanset om i vil lave mad selv, få leveret eller bestille det på stedet. Hvis i har tænkt jer at bestille noget lignende Kokken og Jomfruen så vil jeg gerne stå inde for at i får langt bedre mad på stedet.
Mig som er idiot eller hvad? hvorfor går det her link til tradedoubler?
Besøg her
Godt nok et godt stykke oppe i Jylland, men har været der ofte og det er et godt sted til dit formål.