Hej,
Er der nogen herinde som har prøvet at spille pengene fri?
Hvor mange gange skal de spilles igennem?
GamesGrid 1000% Bonus
Hej Krishan
nogen gange ville det være lettere, hvis man brugte 2 min på at undesøge tingene før man spørger.
F.eks hvis man søgt lidt på pokernet eller hvis man tog den direkte vej til [a:http://www.gamesgrid.com/promotions_1000bonus.html][a]
Epix
Tak for dit svar, men jeg forstår ikke helt deres system - det er derfor jeg spørger?
Jeg har forstået det nu. Har du prøvet at spille pengene fri? Kan man forvente at få pengene?
Nope, jeg har ikke prøvet at spille deres bonus fri, men jeg garanter at der ikke nogen problemer med at få pengene!
@Krishan:
Hver gang du er med i en hånd der bliver raket, tjener du points... 5 points er værd 1$.... De udbetaler i 5$ intervaller, hvikjet vil sige at hver gang du har fået samlet 25 points sammen vil du få sat 5$ ind på din konto...
En del positive ting ved denne bonus:
Du skal bare have kort i en raked hånd for at den tæller points... Du tjener altså meget nemmere points.
Den løber 365 dage fra det tidspunkt du sætter pengene ind så der er god tid til at tjene nogle bonus$ hjem...
Pengene bliver overført løbende og ikke kun når hele bonussen er spillet fri...
Jeg har dog ikke selv spillet derinde (endnu og kan derfor ikke siget noget om antallet/niveauet af spillerne og ej heller kvaliteten af softwaren, men bonussen ser rigitig fornuftig ud... Held og lykke med det :-)
Mvh Mika
1. GamesGrid wants to see you earn your bonus! Every day, for every five FPPoints you earn, we give you $1 cash—making it among the fastest earned bonuses on the "net. And it"s not an all-or-nothing Bonus—we pay you $5 at a time, directly to your account, until you"ve earned your entire bonus, or your unearned dollars reach their expiration date. We convert your FPPoints every day at 01:00 GamesGrid time (same as US Eastern).
2. Any unearned portion of the bonus is forfeit 365 days after initial deposit. (And honestly, you can"t really have had better things to do for a whole year, right?)
3. Earn Frequent Player Points (FPPs) with each raked hand, according to the following schedule:
rake points earned
$0.00 - $0.49 0.00
$0.50 - $0.99 0.25
$1.00 - $1.99 0.50
$2.00 - $2.99 0.75
$3.00 - 1.00
If you are dealt cards in a hand and the hand is raked, you receive FPPs. You do not have to put money in the pot yourself. Yet another reason to rejoice when you see action on your table while waiting for your next hand.
Tournaments are less complicated. You get two bonus points for every dollar you pay in tourney registration fees. For example, a $10+1 tournament would give you two FPPoints.
Hvis de skriver det må man da forvente at få pengene. Jeg kender ikke selv stedet og vil gerne høre om følgende:
- Er det muligt at følge med i hvor mange point/bonusdollars man samler sammen?
- Hvor mange spillere er der på stedet?
Tak for de venlige svar...
Måske skulle man prøve det af - det lader til at være et godt bonussystem.
Ja, du kan følge med i antal point, og bonussen bliver frigivet en gang i døgnet....en dollar per FEM points. (rettet...slåfejl...)
Bonussen i sig selv er lidt langhåret at spille fri... men oveni den kan du få "prop"-penge hvis du spiller mere end 10 timer om ugen...eller 2,5 timer på 4 borde..... eller en time på 10 borde. De timer kan man endnu ikke følge med i, men det er på vej.
Alt i alt en ret god bonus...
Og som andre siger, så er Gamesgrid den største backgammonserver, så pengene skulle være ret sikre.
Software mangler lidt småjusteringer og features... men de skulle også være på vej.
@teddy
ja man kan se i cashieren hvor mange points man har.
roomet er en uge gammelt så ikke så mange spillere endnu, men det kommer jo nok.
Jeg har lige været inde og tjekke der er pt. 7 online. Så jeg tror der går et godt stykke tid før jeg spiller derinde...
Ikke noget specielt godt tilbud for low-limit spillere hvis man spiller FL 1-2$ 2-4$
Man skal spille ca. 20 raked hænder pr $ bonus man spiller fri hvilket er 4-5 gange så mange som kravet er på de fleste a cryptos sider.....
Men ok hvis stedet er godt og man jo har et helt år til det så er det vel OK men blir en sejtrækker skal vel ca 100.000 raked hænder til for at nå de 5000$ max bonus
Highrollere ka nok "nøjes" med ca 50.000 hænder
Så må håbe at der er nok aktivitet derinde men denne bonus ska vel nok trække folk til hehe
Du glemmer deres "prop"-bonus som giver dig 24$/hr EKSTRA...hvis du spiller 4 borde 2/4 FL
Den bonus er langt større end point-bonussen :-)
Men ja, ikke mange når at spille bonussen på 5.000 fri. I realiteten tilbyder de egentlig bare en stor rabat på din rake hele det første år du spiller... hvis du altså er med fra starten og hjælper dem i gang.
@MortenD
Ja eller Very Frequent Players som de kalder det
3 big blinds i timen i bonus
Er det ikke mere end jeg har læst man ka forvente at vinde ved selve spillet lol eller er det big bets ?
Ihvertfald en kanon bonus som man må forvente blir nedjusteret når sitet kommer igang ellers går de da kolde vil jeg mene
max bonus er 12$ pr bord pr time og man skal spille mindst 10 timer pr uge for at bonusen blir udbetalt
Er der en som kan regne ud hvor mange timer man skal spille pr. uge i gennemsnit, hvis bonussen skal køres igennem indenfor et år? .-)
Lad os sige man tager to udgangpunkter:
- Spiller to borde ad gangen FL 2-4 dollars
- SPiller to borde ad gangen FL 5-10 dollars
Hvordan fungere denne "prop"-bonus?
Og kommer den automatisk?
@ TeddyKGB
Mine beregninger siger ca 14 timer pr uge på 2 FL 2-4 $ borde hvis vi snakker 7-9 mands borde
2 FL 5-10$ ca 8½ time pr uge på 7-9 mands borde
for at nå de 5000$ max bonus
shorthanded blir det nok en anelse længere og vi snakker altså 52 uger så ingen ferie hehe
Angående Very Frequent Players VFP
you"re paid three big blinds of whatever Hold "Em or Omaha game (three small bet sizes in Stud) game you play per hour.
You have to play at least 10 hours per week
The amount you can earn is capped at $12/hr per table (e.g. $10/20 Hold "Em pays $12/hr, not $30/hr).
You are paid directly to your GamesGrid account weekly
du ska bare signe up til dette VFP inde på deres side til så sku det køre automatisk
hvis man bruger dit 2-4$ fl exemple sku det gi dig 8736$ i VFP bonus på 1 år + de 5000$ ikke så skidt men lyder vildt
Som jeg har sagt ka jeg ikke se at denne bonus ka køre særligt længe da den helt sikkert vil blive misbrugt
Har lige set man ikke ka betale med VISA / Masterkort
Men kun neteller eller firepay
Er mig en gåde hvorfor de kun har disse betalings metoder vil da afholde masser a folk fra at spille der fordi de ikke vil åbne en neteller konto bare for denne ene sites skyld
Men det må de jo om.