Garanti BAP 30 stk 3+0.3$ 90 KO på full tilt

#1| 0

Har ikke lavet sådan en BAP för, har staket et par enkelte spillere selv herinde på staking men det os det... Kan nu se folk körer med garanti bap, så vil jeg da også gerne stille til rådighed hvis de dermed ser större potientiale i mit projekt :) Hvis folk kommer i underskud på mine 30 forsög däkker jeg selvfölgelig resten op til de er i 0, kvit og frit..

Jeg ville höre om nogle havde interesse i dette lille projekt, vil formentlig få dem allesammen spillet i aften/nat og löbet af dagen morgen og aftenen imorgen da jeg har fri fra job.

Jeg vil self tage 50 procent selv, så sälger de resterende 50 procent..

Der vil blive lavet tråd så man kan fölge med i det hele og hver enkelt turnering samtidig med KO også vil blive opdateret self...

spiller under navnet Killabee1988 på tilten har ikke de store stats derinde men föler disse turneringer ligger godt til mig og jeg pröver stadig forbedre mit spil altid ved se videoer osv läse böger omkring turneringspil.. men lad mig höre om der nogen interesse eller om bare selv skal köre dem.. Grunden til gerne ville kunne köre BAP også er fordi så skal altid kunne stille til ansvar for mine beslutninger og det kan väre med til holde 100 procent fokus når man har andres penge involveret også..

Sälger minimum af 10 Procent pr gang det vil så koste 9.9$

03-10-2010 14:17 #2| 0

Tager 10 % hvis man kan overfører på stars!

03-10-2010 18:02 #3| 0

Hej ucps

Jeg har desvaarre ikke stars, saa skal du ud i noget bytning af dollars hvis det er

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar