Dette har max ingenting at gøre med poker, men jeg skal have læst 90 sider og skrive en opgave på 6 sider til i morgen, så ville vide om nogen ligger inde med en opgave skrevet om denne bog og skal ikke have været inde på studienet eller det andet forum. Jeg vil mest bare bruge den som hjælp, når jeg nu skal skrive så meget på så kort tid.
Ville være til max hjælp
Jeg er også intereseret i at diskutere bogen i denne tråd, skal bare være noget som kan give mig inspiration :)
Georg Orwell 1984
ka desværre ik hjælpe, men du sku vel ik ha skrevet en analyse af Edgar Allan Poes spændingsdrama "Dværgen Spring-frø"? :D
er stucked og opgaven ska afleveres imorgen.. siger de.. ;)
Kan fortælle at en engelsk undersøgelse for nyligt viste at 1984, var den bog folk oftes pralede med at ha læst uden at ha læst den.. - Det ikke engang løgn.
Velkommen i gruppen! :)
Håber du fik hjælp og når det..
Lasse
Well, dette er ikke en analyse, men en af verdens grummeste torturmetode er beskrevet deri.
Lej filmen, søg efter analyse på nettet. Når du er så knap på tid er det nok den bedste løsning.
Jeg har så læst 160 sider af den, mangler bare de sidste, men bliver svært at nå at skrive om den :)
tak for noterne Muffies:)
Dette er træning til mit end game spil, hvor jeg må tage afgørelserne under pres :)
Hvornår skal du møde? 6 sider på 6 timer kan sagtens lade sig gøre.
jeg skal møde kl 08.00 :( Bliver overstået med læsingen om 1 time, så begynder jeg på at skrive :)
Brug google. Det må være en af de mest omdiskuterede bøger nogensinde
Ifølge TV2 er det en af de bøger folk lyver mest om (altså, fortæller at de har læst den, selvom de ikke har) - det er da en god fodnote at have med - lidt om hvorfor den er så vigtig at folk føler sig nødsaget til at sige de har læst den.......ah, whatever, den er 8, så du har nok afleveret
Fik en dag længere at skrive den af min lærer hehe :) Nu har jeg læst den og begyndt at skrive den. Jeg må indrømme jeg er lidt usikker med ham der Obrien, er han ikke medlem af nogen broderskab, men har bare manipuleret med Winston eller er det gældende at når de bliver tager ignorer de andre medlemmer dem ? Må helst lige have dette på plads, da det er ret viktigt for min opgave - ellers en god bog.
@signic
Nu er det noget tid siden jeg læste bogen, men mener bestemt, at o'brien bare tager røven på ham. Der findes vidst ikke noget broderskab, det bliver bare opdigtet for at fange rebeller / oprørere som Winston.
Men er ikke 100 % sikker, så en eller anden må gerne lige melde ind. hehe.
Chrilz @
Det er også min opfatten, men ville bare være helt sikker inden jeg kunne skrive det.
Det som jeg syntes gør det ret svært at forstå, er det at Obryan siger at de må ignorere broderskabets fanger, som allerede er taget. Så troede måske at torturere var Obryans arbejde og han bare gør som han får bud på.