Vi sidder ca. 350 BB dybe sidst på aftenen,
i allersidste hånd i et saftigt 5-10 kr cashgame live i klub,
HERO vælger jeg at straddle til 20 kr for at stjæle baghånden fra super tight spiller som kun har vist monsterhænder op.
Den går fold fold fold fold om til tight spiller som raiser til 70kr.
Jeg kigger ned i: Klør 8 Klør 6 som jeg vælger at calle, grundet det er den sidste pot. Samt det er en sød hanske at knække med hvis han har et højt par.
Flop 6-6-10 rainbow
Villian Check
Hero Bet. 160 kr.
Villian call
Pot. 480 kr (ca)
TURN Konge
Villian Check
Hero Bet. 280 Kr
Villian raise 600 Kr
Hero call
RIVER 2 (stadig rainbow)
Villian 1000 Kr.
Hero ???
Giftig slut hånd 350 bb dybe
Rimelig standard call efter min mening... Han drysser AA, hvis du pusher ud fra din beskrivelse, og et fold kan ikke komme på tale.
/Mikael
Hmm, hvis han er tight, så er det vel hænder som TT, KK, A6s du er bange for?
Ville han ikke bette KK på sådan et flop? Og kunne han ikke finde på at c/c flop med AK?
I mine øjne er det AK eller TT, som egentlig gi'r mening i denne hånd. Muligvis også 6x.
Jeg tror jeg ville calle.
Jeg insta folder og han flasher 10 10 op... hvilket setup i sidste hånd!!!
Tja, nice fold. Tror jeg ikke jeg havde gjort, men som sagt er det enten AK eller TT, og jeg vælger at tro, at pokerguderne ikke laver sådanne setups. :)
Havde heller ikke foldet her. Stinker langt væk af AK - men måske lugter den så meget at det er hvad han gerne vil repræsenterer - og have dig til at tro han har..
Men godt fold in the end så... ;-D
X
Spørgsmålet er mere om jeg kunne finde et fold frem på turn... men caller for at se reaktion på river, checker han better jeg better han folder jeg er det forkert tænkt??
kom gerne med respons på turncall
Tror du selv du finder ret mange der siger fold turn, selv efter du har postet resultatet??? Snapcaller river as well
havde callet river 9/10 gange- også fordi der ikke er flush / straight mulighed..
(et fold på turn er fandeme tight!- og det er jo ikke sådan jeg kender dig..)!
ville sætte ham til AA-AK.
hvem lavede det move? (Navn)
du ryger sgu ind i nogle setups;)
mvh. Anders
betaler du turn, betaler du river - ellers burde han lave mental note på dig - på dry boards hvor han ved du ikke er på draw....
enten repopper jeg turn for at folde til AI eller også betaler jeg turn for at betale river også.
Du har 100% et bedre read på villain end folk herinde har læst sig til, og derfor spiller du hånden rigtigt ved at folde der. Tror alle herinde vil kunne folde sådan en hånd, hvis man har et tilpas godt nok read på sine modstandere. Når vi spiller, er der nogle spillere jeg ville calle med 33, og andre jeg havde foldet ligesom du gjorde. Reads er bare alfa-omega her.
Sick laydown, wp. Men hvis du er så sikker på han er monster, hvorfor drysser du så ikke bare til hans rr på turn? :)
Dit turn call er fint, og jeg havde desværre nok called river.
Men villian laver da pølser i den, ved godt det lugter af bagklogskab.
Han skal da gå efter C/R hver gang her.
@Horror
Jeg caller turn for at se hans reaktion på river.
jeg er sikker på at han ikke vil spille for stacken i sidste hånd med mindre han havde mig slået.
Han har sikkert samme read på mig, og han ved jeg har monster da jeg caller hans reraise på turn.
Derfor better jeg river hvis man checker - og folder selv til bet, er det helt blankt. -EV osv..
river havde været en 6er... Damh...
Men ja med det rigtige read er det et fold..