Geniale og kreative PN'ere, jeg skal bruge jeres hjælp!
Jeg er gået sur i pokeren, og er derfor sprunget over iværksætteriet. Èn gang egen chef, altid egen chef ;)
Vi har netop launchet vores nye koncept for fysioterapi, som får meget positiv feedback. Dog siger alle at vores navn, Healthy Homie, er forfærdeligt!
Og de har jo så ganske ret.
Vi har brainstormet af flere omgange, uden at komme op med noget genialt. Derfor vil jeg overføre 500kr til den der kommer op med det bedste navn, uanset om vi bruger det eller ej.
Hurtigt om problemet og konceptet, så I kan hjælpe med navnet:
I dag tager det ofte over 2 uger at få en henvisning ved lægen og en tid ved fyssen. Og så skal du ned på klinikken i deres åbningstid. Gennem vores online portal kan du få fysioterapi dagen efter - hjem til dig. Og selv vælge den fysioterapeut der passer til dine behov.
Det er svært fordi jeg har så mange kriterier til navnet:
1. Man skal gerne forstå hvad det er, blot udfra navnet - især at det er i hjemmet. Fx Hjemmefys, FlexFys. FysHjem.
2. Man skal forstå at det er mere end blot en klinik. Fx FysPortalen. RaskPortalen.
3. Hvis det er muligt, vil jeg helst have et navn der ikke indeholder ordet "fys", da vi gerne vil overføre konceptet til andre brancher, som akupunktør og kiropraktor. Og vi ved at folk associere ordet "fys" med skader - vi vil gerne kommunikere at vores fysser kan hjælpe med mere general sundhed, såsom personlig træning og sportsmassage. Fx DinSundhed. SundiHjemmet.
4. Det skal helst være dansk og ikke for smart (modsat Healthy Homie), da vores målgruppe hovedsageligt er 30+ år.
Jeg kan næsten regne ud at det er umuligt at opfylde alle disse kriterier. Men det bedste forslag bliver 500kr rigere!
Red os fra os selv :)
Aki