God BB/100 HU

#1| 0

Jeg har efterhånden spillet HU noget tid nu, og har over 13000 hænder en BB/100 på 12,05 i HU.
Mine spil er foregået mod hvem der nu var (ingen shortstacks), gerne nogle der i forvejen havde lidt mere end fuldt buy in på bordet.
Dette er foregået på NL50

Hvad er en god BB/100 HU og hvor mange buy ins skal jeg bruge for at spille NL100, selv vil jeg mene jeg med 30 kan begynde deroppe med en god gameselection.

Kan det passe at mange af regsne på NL100 ville kunne klare sig et par levels højere oppe i systemet?

21-04-2008 18:28 #2| 0

Jeg ved faktisk ikke hvilken ptbb/100 som er god i HU, selv har jeg også omkring 12-15 ptbb/100. Dette er på NL1000 HU.

Hvad angår BRM i HU, mener jeg det er meget vigtigt man går rimeligt konservativt til værks, i og med at swings er så enorme HU. Det kommer selvfølgelig også an på hvor meget pengene betyder for dig osv. Personligt spiller jeg med +100 buyins hvis jeg skal spille et level regulært. Tager jeg skud kan jeg godt gøre det med 50 buyins.

Omkring det med at regs på NL100 kan klare sig et level eller 2 højere tror jeg ik man kan sige noget generelt om. Jeg tror hurtigt de ville kunne slå NL200 og måske også NL400,men bestemt ikke højere end det.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar