Hej PN
Overvejer at spille nogle EPT live qualifiers eller sideevents. Ved dog ikke om det skal være i kbh, tyskland ella san remo.. hvor skal jeg tage hen? og hvad plejer buyin at være på sådan nogle side events ?
gode EPTs 2010?
Monte Carlo skal du aldrig spille da den er skattepligtig. KBH er også meget dum da den klart har det hårdeste felt. San Remo har nok et blødere felt end Berlin. SNowfest er svær at sige hvordan den bliver. Irish Open bliver nok også meget fed.
Skulle jeg kun spille en ept i år ville jeg vælge San Remo. Altid hyggeligt sted, mange danskere, 50 restauranter inden for 2 kilometer.
San Remo for niveauet og vejret, men byen er røv kedelig.
Niveauet er dog så superior low at det bliver den over alle andre EPT's...
Berlin tror jeg bliver lige så hård som Kbh, men bliver nok et fedt arrangement i deres spritnye glasbygning til arrangementet - tror de kommer til at gøre meget ud af denne event...
Irish har jeg også hørt godt om, både niveau og stemning osv., og så er den lige en tand billigere...
Sideevents i San Remo er saftige men der er ikke vildt mange, og de er dyre - 2k euro, 1k euro etc - tror Irish og Berlin er klart fedest i forhold til sideevents medmindre du vil spille 2k euro 3 dages event i San Remo f.eks....
hvordan er det med side events i kbh? er der flere? og er de dyre?
Kan det passe at et af side events til irish open kun koster 300-330 euro?
NLH Scalps Freezeout 270 + 30 + 30
Der er 5k, 10k og 15k sideevent til EPT Copenhagen.
Har kun positive ting at sige om Irish Open.
ME - stort felt med masser af online qualifiers og donkede lokale. Har ikke været dybt i mine 2 forsøg, så skal ikke kunne kommentere på strukturen i midt/endgame.
Sideevents - Fine sideevents, både PLO, highstakes NL, smallstakes NL etc.
Cash games - Suverænt det sted som har bedst faciliteter til cash games. Tonsvis af borde læsset med grydeklar fisk, borde åbnes hurtigt så ventelisterne er korte.
Stemningen og organisationen får pil op og faktisk har jeg også rigtig godt kunne lide CityWest hotellet som har været arrangør de sidste par dage. Angiveligt er venue flyttet i år, men jeg skal ikke forestille mig at man har foretaget en negradering.
I øvrigt ligger Irish Open typisk i samme periode som St. Paddys Day, som er en ganske fin aften at få med når man alligevel skal til Dublin.
Så afgjort én af de tours jeg ikke kommer til at misse.