Kommer med mine thoughts lidt senere.. Grinder lige :)
Gode NL100$ regs, Ongame.
Der er mange, synes jeg. Desværre synes jeg, at der er kommet mange til på det seneste.
Det er som om, at der er kommet mange af de helt tørre - ikke nødvendigvis specielt dygtige spillere, men de holder på pengene...
Jeg tænker på spillere, som spiller noget 15/13-agtigt.
Jeg synes ikke Ongame er så godt som for bare ½ år siden...
Razga spiller godt - (han er godt nok ikke så tit på NL100...)
Ellers har jeg mit hyr med en gut, der hedder moreluckpls.
Hans spil minder om mange andres - det er bare som om, at jeg ikke kan vinde en hånd imod ham :-)
rensefest er vild!!
mega mange nits, men de har alle en del leaks postflop synes jeg.
HU synes jeg dog er værst, der er ingen som gider at spille, de sidder bare og venter på donks sætter sig med 50bb.
Er det lovligt at dele accounts på ongame? :P
Oh my. Epic fail.
lol flot aske!
Meeh, tror vidst jeg har fået lavet nok lort i den..
Lukker den bare her -_-
Jeg synes, det kunne være interessant med en tråd omhandlende NL100-regs på Ongame, men i fald en sådan skulle oprettes, ville du selvfølgelig blive nødt til at diske op med dit eget nickname. :-)
Jeg er også med på at snakke ongame regulars. Jeg synes dog ikke nødvendigvis det er så interessant kun at nævne de gode, da det jo som regel er dem, man ikke vil spille med.
Det er 'sjovere' at snakke om de der halvdårlige regulars, som har en masse exploitable leaks.
Vi kan eventuelt også tage den over msn, - PM mig, hvis nogle er interesseret :)
Har også tænkt over sådan en tråd, hvor vi bare samler så meget info på regsne som muligt. Hvis vi er nogle stykker vil vi da kunne få lavet en ok database. Måske er der en, der kan stå for at opdatere det 1. indlæg engang i mellem.
Der findes vist noget lignende på et amerikansk site, men synes deres tråd er meget rodet og fyldt med alt muligt, som ikke kommer sagen ved.
Jeg er rystet over, at jeg ikke er blevet nævnt endnu!!!
Er man ikke reg, hvis man spiller min. 2 timer om ugen?
Jeg havde lige en hård/tabende HU nl400 session imod en svag spiller...sådan ikke helt ordentligt rollet....ikke med under 20BI, men heller ikke med mere end 50BI :P
Så har lige været nede at lugte til 5max nl100 for at samle krafter.
Folk er jo crazy nitty eller loose-passiv value!
Jeg forstår seriøst ikke at man kan spille med VPIP på 21% i et 5max game! Hvis man table/seat - selecter ordentligt er det sku ikke nødvendigt at spille så tight! Loose spillere til højre/OOP for dig og tighte spillere til venstre/IP for dig, så kan du sku snildt finde +EV spots til en VPIP på 30-35%!
Synes at Nl100 er præget af folk der enten spiller 10 borde+ og derfor spillet en nittet gang poker, eller folk der gerne viil være super aggressive og ikke rigtig kan styre det...
Der er i vært fald god value uagtet :)... Med en god blanding af fisk og mange dårlige regs..
- X
Ahhhhh nice jeg ikke er nævnt endnu..
WP asktips btw.
Well... Nu ved jeg jo ikke hvem du er ^^... Men med 10+ borde og HU på siden så er det svært at følge med i de der høje gear ;P...
Og når folk så ikke rigtig forstår at tilpasse til det, så kan det sku ikke blive meget mere profitabelt ;)
- X
@malxom
Det lyder bare lidt som om du sviner de folk, som du så selv er en del af?
Mener i så der er flere gode eller dårlige regs på 3 vejs bordene?
Jeg spiller selv kun NL50 og der er 5 max mega tørt, og føler mig bedre hjemme på 3 vejs
Michael>>.. lol??
Der er ud over et par gode regs en del dårlige spillere på NL100 på flere niveauer.. Både dårlige regs og alm. fisk...
Hvis du spiller 1-2 borde så kan du nok godt finde lidt ekstra EV ved at spille en del med LAG... Dette tror jeg dog er meget meget marginalt, og jeg mener derved klart det er mest profitabelt at spille en solid røvfuld borde, med en TAG tilgang...
NL200-400 på ongame er derimod heeelt anderledes, og kræver en langt med LAG stil da folk der bare tilpasser sig til dig...
Og i øvrigt.. Hvor er det jeg sviner folk??
- X
Aaah - mest profitabelt?
Hvor meget er du oppe i marts? - For mig og se, så er du vidst det man kalder rakeback pro. Samt at du har tabt penge til nærmest samtlige gode regs og endda mange semi-dårlige...
Ja tillykke med at du har revet I_CZECH for et par buys, men helt ærligt er han NL100's helt store spewtard...
Fred være med det.
Det skal ikke lyde som en sviner, men mere en opfordring til at løsne op. Det er sq for stramt, at raise 18.5% på knappen :D
På den anden side, er du meget rar at have på venstre side, så har man nemlig 2xBTN! :D
Altså Razga, jeg betegner mig selv som en TAGish gut..
Og jeg spiller 28/22...
Generelt er jeg ellers enig med dig, men det holder ikke at nitte den. Dem der vinder mest @ NL100 på ongame spiller alle sammen med en VPIP på 20+ :)
Jeg forstår ikke hvorfor man vil spille TAG på nl50 - nl200.
Gamer selv normalt 3max eller HU nl200...så har ikke lige den store sample 5max, men jeg har over ca. 1000 hænder nl100 5max i dag spillet 35/29 med 3b% på 10,4.
Jeg spiller selv kun 4 borde, så jeg kan godt forstå hvis man vil tighte op og i stedet grinde 12 borde, hvis det kan gøre ens timeløn højere. Men hvis man kun spiller 4 borde, så er der ingen undskyldning for at spille TAG!!!
Altså vi vil jo aldrig misse et +EV spot, så selvom en 10% højere VPIP "kun" giver mig 1bb-2bb/100 mere, så kan jeg love dig for at jeg gamer de ekstra 10%!
Yderligere kunne der jo være en anden reg som faktsik tænker over din range...selv på nl100.
Det er jo crazy nemt at spille imod en 18/14 spiller! Imens han sidder og smider, så har jeg taget både hans knap, blinds og fiskenes penge! Selvfølgeligt er han ikke så meget +EV for mig, men han gør min overall gameplan, så meget nemmere at udføre!
@Fissehans
Enig. De der nits der sidder og spiller er jo nemme at spille imod. Bare fold når de better, stjæl deres blinds HVER gang, osv. osv.
Fisse>> Well... Nu har Marts været den dårligste måned so far de sidste mange, med et utal af setups den gale vej - men ender da stadig måneden i omkring 30-40 BIs RB osv incl. hvilket er acceptabelt nok :)..
Derudover siger jeg ikke at det nok ikke at EV+ at løsne op eller lign... Men tror stadig jeg kan holde en højere timeløn ved at spille 10-12 borde strammere...
Men kunne da være man skulle eksperimentere med lidt med det :)..
- X
Det værste ved den her tråd er sådan set, at jeg har indset at jeg spiller mod en del PNere.
Superwerder, hvis du taler om 2+2. Så kan du godt glemme, at jeg gider diskuterer folks leaks. Altså, jeg skal ikke sidde og sige til folk, at de har obv leaks.
Nu ved jeg godt, at jeg lige har outet malxom som verdens største nit, men synes det var på sin plads at sætte ham på plads - når han selv får det til at fremstå at han school'er nits, regs og fisk til højre og venstre.
Anyway, Malxommate, jeg har MEGET mere dirt på dig. Men det holder jeg for mig selv :D
Fisse>> Jeg skrev sådan set bare at der var en del dårlige spillere på NL100 hvilket der må siges at være... Intet andet end det...
At du så selv gemmer dig bag dit eget nick og ikke engang kan svare på en PM omkring det, nu du kender mit er jo bare tamt ;)
Derudover er jeg primært HU spiller, og er først begyndt med noget 5max for ikke længe siden - så no wonder hvis jeg har et par leaks rundt omkring ;)
- X
@ Tastemykebab: "Rensefest" har ikke spillet NL 100$ i meget lang tid så vidt jeg kan huske, men jeg er en stjerne :)
@fissehans...jeg mente ikke diskutere vores egne leaks, men derimod ikke-PN-regs leaks.
Og hvordan ved vi hvem der ikke er PN-regs? - Altså, du kan spørge så meget du vil, men jeg siger ikke mit nick. Og jeg regner kraftigt med, dem der kender det holder kæft ;)
Du behøver jo ikke sige dit nick...vi er jo ikke interesserede i dig.
Også lige noget andet. Hold kæft hvor er der mange NL100 ongame chefer her på PN.. Bevares altså jer der sidder og kommentere hvordan man skal spille og ens stats skal være = pi ellers bla bla bla..
Lad dog folk spille som de har lyst.. Det er bl.a. variationen ved spillerne ovs. der gør poker så pisse charmerende
Nits er uendelige lette at spille.. Kombier 1-2 18/14'ere og 1-2 donks, og du har ufattelig value.
Jeg ser gang på gang dårlige regs, spewtardede TAGs med 36/31, utrolig mange donks og nits på NL50, hvilket er yderst profitabelt at spille.
NL50 bordene er på ingen måde tørre, der er uendelige mængder af value. Kører med en winrate på 20bb/100 over 23k hænder på NL50, og selvom den sample er lille, og jeg kører en del over EV, så er der stadig ubeskrivelig value på NL50 @ OnGame.
Perbaad, mener du OMGHansLandA??? ;)
Perbaaden forhelvede... Er du omghanslanda? :D
Du har en gul-prik >8D
Superwerder, min pointe var før.
At hvis jeg ville have hjælp til min spil, så skrev jeg: "SUP PN, HVAD SIGER I TIL DENNE REG, HVILKE LEAKS HAR HAN OG HVORDAN UDNYTTER JEG DEM!??!"
Altså hos mig betyder gul prik Tagish-nittish.. Så hvad betyder det os dig?
Ja jeg er OMGHansLandA
Same same...
Gul prik = EV neutral
Rød prik = -EV
Grøn prik = +EV
Grøn plus = MEGA +EV
Grøn streg = Slightly +EV
perbaad, du er jo ikke OMGHansLandA. Manden kan ikke snakke eller skrive dansk.
Okay tower you got me.. Ser ud til jeg blev fanget med hånden i dåsen..
hahahahahhah ::)