Hey.
Ved, at vi er et par stykker herinde, i hvert fald, som spiller en del NL50/NL100 på Party. Da jeg står midt imellem de 2 levels, og ikke rigtig kan finde ud af, om jeg skal rykke op eller lade være, kunne jeg godt tænke mig, om I kunne smide et par nicks op, som man/jeg bør undgå?
Er godt klar over, at alle der spiller under NL100 eller derunder er donks (mig selv inklusive), men derfor ville det nu være meget rart, hvis I kunne smide et par nicks, som man/jeg bør undgå?
Umiddelbart tableselecter jeg ikke, men jeg undgår dog som regel borde med 4 regulars.
Edit: Den eneste, jeg selv undgår er melinda_85
Hvis tråden er uinteressant, så sletter jeg den bare igen.
"Gode" Party regs NL50/NL100?
Synes ideen er god, GL med det :)
spiller der ikke selv, så kan ikke bidrage med så meget der..
"Da jeg står midt imellem de 2 levels, og ikke rigtig kan finde ud af, om jeg skal rykke op eller lade være!"
huh?
Du rykker vel op hvis ud har stakater til det!!!
SiFFer
@ SS
Et god råd i forbindelse med tableselections, du skal ikke vælger
gode regs fra men fisk til.
Jeg vil heller end gerne spille dette bord.
Seat 1 Suffer Well
Seat 2 patrick Antonius
Seat 3 Durrrr
Seat 4 alm. nl1000 reg
seat 5 alm. nl1000 reg
seat 6 47/11/3 spiller med 100bb
@ Suffer
Er for så vidt enig, men der er bare sick mange borde på mine stakes med 2, 3 og 4 fisk:-)
@ SIFF
Næhhh, har haft rulle til NL100 i et pænt stykke tid, men vil gerne være 200% sikker på, at jeg slår NL50 komfortabelt - dvs. ca. 100K hænder (har kun ca. 55K i min tracker).
@ SS
Er for så vidt enig, men der er bare sick mange borde på mine stakes med 2, 3 og 4 fisk:-)
Så ryk op i en fart, kan heller ikke passer du ikke owner nl50 og slår
nl100 fint med dine post her på PN. GL
Allrighty! Jamen er også fornuftigt!.. Selvom jeg ikke tror du skal være spor nervøs med springet:)
SiFFer
Bump - ingen, der spiller microstakes hos Party mere!?
Hvorfor spiller du på Party? Kom på Ongame! Skattefrit og ekstremt fisket - der kan vi snakke gode og dårlige regs :)
@Acecobar
Party er også skattefrit...bare lige til orientering...
ongame er super nice, men damn hvor er det pres at det er 5handed og deres software er simpelthen noget af det tammeste..
Kan godt droppe et par navne, men ved dog ikke hvor mange af dem der stadig spiller nl100...er et stykke tid siden...
bliver dog først når jeg kommer hjem til min stationære, har ikke den PT database på min bærbare...
@TMK
Okay, sorry. Troede Party var skattepligtigt. Min fejl!
Man vænner sig hurtigt til softwaren og spillet kan sagtens slås uden nogen form for tracker. Synes derudover at 5max passer fint til min semi-lag stil :)
Præcis som Svenningsen. Spillede der en periode, men softwaren er HELT debil. Den fryser, men bliver ofte smidt væk fra et enkelt af bordene uden grund etc. etc.