Hej alle.
Det lader til at Ladbrokes er gået i gang med at ta 6% rake nu. Jeg har spillet der i lang tid, men gider det ikke mere hvis de skal hustle så meget. Så Jeg leder efter en site med skattefrie gevinster og go action på NL200. Helst også et sted som kan gi 30% rakeback. Nogle gode forslag? Og når alle snakker om at crypto er et godt sted hvad mener de så med crypto? Er der ikke flere spillesteder under crypto? Help please!
Godt sted at spille NL200??
Crypto= Cryptologic netværket som består af rigtig mange steder.. Tror du kan gå ind på cryptologic.com ellers brug google!
ok tak. hvad er det bedste crypto sted og var de skattefri?
Oh. Og kan man deposite meget? Nogle steder kan man kun deposite 500 eller 600$ og det kan jeg ikke bruge til meget...
Jeg foretrækker at spille nl 200 på party poker. Godt nok er der ikke rakeback, men niveauet er LANGT lavere end på Crypto. En anden ting jeg ikke kan lide ved Crypto er, at det kan tage et stykke tid at få 4-6 borde kørende (Selfølgelig ikke et problem hvis du spiller et enkelt eller to borde)
har spillet på crypto, fulltilt og ongame
crypto er mega tørt og ikke mange borde. der ville jeg ikke spille.
fulltilt (6 max borde) og ongame (5 max borde) har mange borde. fulltilt har et højere niveau efter min mening. preflop spillet er en del mere aggressivt med mange 3-bets og så også 4bets pga de mange 3bets. der er også mange regulars der. Jeg kender ikke ongame nok mht regulars. min erfaring indtil videre er, at ongame er ret passivt både pre og postflop - i hvert fald i forhold til fulltilt. Dog er ongame softwaren ret belastende (det skal man nok vænne sig til).
nogen der kender prima NL200?
"fulltilt (6 max borde) og ongame (5 max borde) har mange borde. fulltilt har et højere niveau efter min mening. preflop spillet er en del mere aggressivt med mange 3-bets og så også 4bets pga de mange 3bets"
Joke right? synes det er rent spew fest på deres nl 200 borde. Måske 3 og 4 better de meget, men når man har justeret sig til dette er det sku easy money
lorten1
nej.. jeg har godt nok ikke spillet meget på ongame, men det er så i hvert fald mit første indtryk -- altså at spillet der er meget mere passivt specielt preflop, men også postflop.
synes du niveauet er lavere på fulltilt?
jeg her ikke spillet på ongame, men jeg synes gennrelt niveauet er lavt på nl 2oo på full tilt
Hvis man stiller ongame op i mod boss..
Hvad ville i foretrække? Hovedsaligt 200 nl jeg tænker på.