Hej drenge.
For den anden tråd ikke skal hijackes 100%, så laver jeg lige en ny.
Hvis stemningen er for det, så arrangerer jeg noget Gokart på malta på tirsdag.
Man kan tilmelde sig her i tråden, og jeg ser om jeg kan få et par fastboende fjolser med også.
Hiv fat i mig, eller skriv i tråden, hvis du er freeesh. Tidspunkt og varighed afhænger lidt af deltagerantallet.
Umiddelbart sen eftermiddag.
Forhåbningen er, at vi kan blive nok til GP F4, der kræver 15 deltagere, og kan læses mere om her.
www.badger.com.mt/2007/pages/events.asp?id=7
Deltagerliste so far:
Skod
Houen1
+ buddy
Pisfisk
Morten VM
+ buddy
mr. Kostakis
MVH Skod
Gokart på Malta tirsdag 23/11! Nu med tid!
Som tidligere nævnt så tror jeg gerne jeg vil med.
Men er dog lidt i tvivl om hvor det er henne og om det er nemt at komme derud? Hvordan kommer i andre derhen? Jeg har nemlig ingen bil.
@ Petjen27
Der skal nok arrangeres noget kørsel. Om det bliver bil eller taxa, det finder vi ud af. Umiddelbart, har vi heller ikke nogen bil
MVH Skod
Super!
Hvis der bliver noget fælles transport fra St. Julians så er jeg klar. Selvom jeg er giga Go kart donk! Jeg var blandt de dårligste sidst jeg var med i sådan noget hvilket ikke passer så godt til min konkurrencementalitet. Men jeg går i skarp træning med bilspil på PS3 i weekenden så jeg forhåbentlig kan klare det bedre på tirsdag.
Godt arbejde skod!
Det hedder Badger Carting og ligger ved Mosta, tager vel 15 minutter i taxa eller 8 minutter for Pisfisk på gokart. Kom frisk folks, så er der flere at tage med en omgang!
@ Pisfisk
Lad os nu se. Mon ikke du har det hele i kæften, som sædvanlig! :p
@ Petjen27
Altid rart med andre donks "ved bordet". Så kan jeg lade som om jeg ikke selv er :)
MVH Skod
@Jan
Vi fandt det da sidste gang, saa helt umuligt er det nu heller ikke :-)
@Kasper
Jeg er muligvis ogsaa klar...
/Jakob
Ja, men det tog satme også sin tid.
Men er jo heller ikke nemt når Gøg og Gokke er (fulde) i den anden bil...
Var da fordi jeg hele tiden skulle undvige dig når du holdt på tværs af banen, gokke!!
Mig og kammerat er 100% klar til at rense af i en omgang gokart.
MortenVM
Ringer og forhøre mig inden for et par timer.
Banen åbner først kl 17.00, så det er det tidligste det kan blive :)
MVH Skod
Sidste gang jeg kørte derude løb der en sort hund ud på banen. Ret problematisk, men efter et par runder er sporet tørt igen...
Skod sidder med sved på panden og forsøger at arrangere det hele, og personligt har jeg ENDNU et udestående med Houen1/Mr. Stegepande. Jeg ser frem til endnu en fair afgørelse.
Kl. 18.00 i morgen er der bestilt bane. Så finder vi ud af hvad vi vil derude. Pisfisk og jeg tager direkte fra kontoret med taxa kl 17.00, og alle der vil med i noget fællestaxa kan komme her forbi her.
Indtil videre er vi 7. Vi finder ud af løbsform og længde derude.
Hvis folk ikke kan finde kontoret, så gå efter surfside. Det er der vi bestiller taxaer til. Det kan alle hernede finde.
Hvis man i sidste øjeblik har fundet ud af man vil med, så duk op i morgen.
Vil tro ca. pris ligger omkring 50 euro.
MVH Skod
Lyder til at blive en hyggelig dag, gid man lige var i Malta :D
hf til jer
Surfside? Er det ikke den bar/restaurant der ligger helt ned til vandet i Sliema?
Jeg troede at jeres kontor var i portomaso tower så nu er jeg lidt forvirret?
@petjen27
Det gjorde vi tidligere, men flyttede kontor for lidt tid siden. Så det er meget tæt på SurfSide nu.
@Muffies
Har de også fået ram på dig? Det er det dårligste spisested på Malta jeg endnu har prøvet, og jeg var der så sent som i dag. :-(
@Pisfisk
Super så møder jeg op ved surfside kl 17
@Muffies
Jeg spiste på surfside en aften da jeg lige var kommet herned. Jeg var ikke imponeret så der går jeg nok ikke ind igen. Ellers tak for advarslen!
Åårh så skidt da...
PISFISK VANDT!! Jeg overvejer at foreslå på kontoret at indføre et gokart-flash-ikon med pokaler og cheerleaders og balloner og guirlander. Dog ikke sandsynligt at Skod stemmer for.
Til gengæld lykkedes det ham at få en gokart op at ligge OVENPÅ nogle af de dæk der ligger rundt om banen. Ikke nogen helt dårlig præstation faktisk, jeg har aldrig selv haft held med netop det stunt. Så vi er vel allesammen en slags vindere her...
... fnis...
Hahahaha :D
Det kræver en forklaring fra skod!
How did you do it Skod!? :D
Det kan godt være jeg ikke er god til at dreje, men jeg er sgu god til at trykke på speederen!
Angående hvordan det gik, så vil jeg mene Pisfisk skal stille op med billeder af pokalen... Pics or it didn't happen!
MVH Skod
@Skod
Eftersom jeg må konstatere at der formodentlig er din bedste mulighed for en gokart-pokal vil jeg se igennem fingre med det gemene tyveri, og benytte en af de andre jeg har liggende til billede-formålet hvis det bliver nødvendigt.
Jeg må sige, jeg ikke aner hvad De snakker om kære Pisfisk. Normalt så er vinderen i besidelse af et trofæ, eller et eller andet bevis på sin sejr, og det har De ikke fremvist ---> You lose! :)
Tillykke med sejren Pisfisk.... men tror vi var mange der valgte at holde lidt igen med gassen fordi vi frygtede at du ville få lukket vores profiler på pokenet hvis det ikke var dig der fik tildelt den største pokal til sidst! Men måske jeg skulle bruge begge hænder næste gang :)